-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнебіозахисна просочувальна речовина для вогнезахисту дерев’яних конструкцій
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Вогнебіозахисна просочувальна речовина для вогнезахисту дерев’яних конструкцій Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 24951220-3 — Вогнегасні речовини
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2021 16:41 - 28.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінуюча Вимога яка прямо обмежує коло потенційних учасиків, всіх кірм власників Засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT»
Номер:
ffc60e8d2efe42ad97e528f19c3055af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-004480-b.a1
Назва:
Дискримінуюча Вимога яка прямо обмежує коло потенційних учасиків, всіх кірм власників Засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT»
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вами передбачено в Додатку 4 Вимогу надання учасниками закупівлі «Вогнезахисний матеріал повинен мати середню витрату робочого розчину не більше 250 г/м2., забезпечувати групу вогнезахисної ефективності (І група ефективності), індексу поширення полум’я (І=0, не розповсюджує полум'я), токсичності продуктів горіння (Т1 малонебезпечна), температура самозаймання не нижча за 500 ℃, що забезпечить належність обробленої деревини до групи важкогорючих матеріалів з помірною димоутворюючою здатністю (Д2) згідно з ДСТУ 8829:2019. Всі показники повинні бути підтверджені протоколами випробування, виданими акредитованою лабораторією (надати копії);
Законодавство України не передбачає таких протоколів.
Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань.
Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції.
Визначиний Вами перелік протоколів є виключно в засобу «Пожзабезпечення Л1 « групи -ПП «ЛИТВИНЮК», ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"(виробник) , а також в засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT», тобто ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі.
Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, ЛОБІЮВАТИ ІНТЕРЕСИ ПЕВНИХ ОСІБ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 15:27
Вирішення:
Шановний учаснику! При складанні тендерної документації замовник керується виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.
П. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє Замовнику додавати до тендерної документації вимоги які передбачені законодавством України, а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п. 6.23 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», дерев’яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності. Для зменшення витрат, дерев’яні конструкції замовник обробляє не більше ніж два рази згідно ГОСТ 20022.6-93 відповідно до таблиці 2 утримання Водо Розчинних (ВР) просочень в деревині. Витрати при методі нанесення Обприскуванням (НОк) складають на неструганої поверхні 140 г/м² а на струганої 80 г/м². Тому замовнику потрібна витрата не більше ніж 250 г/м² (без врахування втрат).
Згідно п. 3 розділу IХ Наказу МВС України №1064 від 26.12.2018 р. перевірка відповідності вогнезахисту вимогам чинного законодавства виконується двома шляхами:
- застосування експрес-методу згідно п. 5.7 ГОСТ 30219 -95 (який покаже лише II групу), замовнику потрібно підтвердити відповідність захисту деревини I групі.
- згідно п. 5.8 ГОСТ 30219 -95 в лабораторії, щоб довести що деревина оброблена вогнезахистом відповідає I групі вогнезахисної ефективності, по методах встановленими стандартами. В нашому випадку ми будемо перевіряти якість обробки згідно з п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 які вийшов на заміну ГОСТ 12.1.044 і посилання на який є в ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», вимоги якого є обов’язкові до виконання.
Температура самозаймання деревини (сосни) в межах 400 ℃, тому вважаємо, щоб вогнезахисний матеріал який замовник збирається закупити, збільшив температуру самозаймання сосни до 500 ℃.
Згідно п. 4.10 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», показники пожежної небезпеки технологічних матеріалів і речовин (рідин і т.д.), що застосовуються у будівництві, визначають відповідно до ГОСТ 12.1.044 (втратив чинність і йому на заміну вийшли ДСТУ 8829:2019).
Запит на протоколи індекс поширення полум’я, димоутворювальна здатність та токсичність продуктів горіння ми додали до вимог тендерної документації тому, що на ці показники є посилання в п. 4.10 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», а також в таблиці 2 ДСТУ 4479-2005 (ці ДСТУ є обов’язковими до застосування, бо на них є посилання в нормативно-правових актах, згідно офіційного сайту ДП «УкрНДНЦ», http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/109-2/).
Наголошуємо, що при складані тендерної документації замовник керувався виключно Законодавством України та вимогами нормативно правових актів України. Кожен виробник вогнезахисних матеріалів має змогу вільно отримати необхідні протоколи, і наша вимога наявності цих протоколів не є дискримінацією учасників, а проходження необхідних випробувань є підтвердженням якості матеріалу.
Статус вимоги:
Відхилено