• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання фруктових соків.

код ДК 021 : 2015 –15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (15321000-4 - Фруктові соки).Зміни до річного плану закупівель.

Торги не відбулися

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2021 15:59 - 20.08.2021 15:56
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про усунення порушень у процедурі публічної закупівлі

Номер: 6062a77bac5148a0b52859c393694ff9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-008604-a.a1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень у процедурі публічної закупівлі
Вимога:
16.08.2021 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-08-16-008604-a) було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Придбання фруктових соків за кодом ДК 021 : 2015 –15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (15321000-4 - Фруктові соки), кількістю (Фруктові соки по 3л.) – 2000 шт., на очікувану вартість 80000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений до 31.12.21 р. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Відділ освіти Синельниківської міської ради. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником: відповідно до Додатку 1 до оголошення, що додано окремим файлом. 31.08.2021 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ФОП Погрібний Олександр Іванович - 78 000,00 грн; - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 75 960,00 грн. з ПДВ. 07.09.2021 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради про дискваліфікацію ТОВ «КРАЙ-МК..» та про визначення переможцем ФОП Погрібного О.І., оформлене у формі Повідомлення про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури. Проте, рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради про визначення переможцем ФОП Погрібного О.І., оформлене у формі Повідомлення про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Статтею 29 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. 1. Замовником неправомірно обрано учасника ФОП Погрібного О.І. переможцем спрощеної закупівлі за предметом Придбання фруктових соків за кодом ДК 021 : 2015 –15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (15321000-4 - Фруктові соки) На підставі положень частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до пункту «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета», що є Додатком 1 до оголошення, Замовником встановлено вимоги щодо: Споживчого пакування, об’єма: «Скляна тара, 3л». Способу виготовлення соку: «Сік прямого віджиму. Відновлений сік (сік, що вироблений з концентрованого соку чи соку прямого віджиму та питної води). Однокомпонентні (натуральні), без додавання цукру.» У розділі «Умови постачання продуктів харчування для закладів освіти міста» Додатку 1 до оголошення Замовником встановлено вимоги про те, що Товар повинен відповідати сертифікату якості виробника та строкам реалізації. Учасник надає чинні документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: сертифікат відповідності, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларація виробника, та/або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України (текст документу повинен виглядати розбірливо). На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Погрібного О.І. надано скановані декларації виробника ТОВ «Консервний завод «Чумаки» від 01.08.2019 р. №101 (на томатний сік), в якому встановлено, що гарантійний строк зберігання складає 3 роки, й від 06.08.2019 р. №110 (на різні соки фруктові), в якому встановлено, що гарантійний строк зберігання складає не більше 2 років. В той же час, відповідно до п.11.2 Національного стандарту ДСТУ 4150:2003 «Соки, напої сокові, нектари плодово-ягідні, овочеві та з баштанних культур», гарантійний строк зберігання соків у скляній тарі встановлений 2 роки. 27.08.2021 р., коли ФОП Погрібний О.І. завантажив копії Декларації виробника ТОВ «Консервний завод «Чумаки» від 01.08.2019 р. №101 (на томатний сік) й від 06.08.2019 р. №110 (на різні соки фруктові) на сторінку закупівлі, тобто на цю дату гарантійний строк зберігання Соків, що пропонувалися до постачання, вже сплив. Також ФОП Погрібний О.І. не надав документів, що підтверджують якість соків вимогам Замовника в частині належного способу виготовлення соку, а саме що Соки фруктові виготовлені без додавання цукру. Відповідно до п.9 розділу «Учасники спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції подають:» Оголошення, замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції: «На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту) В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Але, ФОП Погрібний О.І. у складі документів пропозиції не наданий експлуатаційний дозвіл, який передбачений Замовником в п.9 оголошення. Отже, зазначені обставини свідчать, що рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради про визначення переможцем ФОП Погрібного О.І., оформлене у формі Повідомлення про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури, є таким, що не відповідає фактичним обставинам закупівлі, порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..», принципи недискримінації учасників, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що безпідставно надає перевагу іншим учасникам закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями статті 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу. 2. Скасувати рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради про визначення переможцем ФОП Погрібного О.І., оформлене у формі Повідомлення про намір укласти договір під час застосування спрощеної процедури, оприлюднене на сайті закупівлі 07.09.2021 р.. Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Задовольнити вимогу ТОВ «Край МК..» та відхилити пропозицію ФОП Погрібний О.І.,тому що Учасник не надав виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.09.2021 15:26