• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань» (позачерговий технічний огляд та експертне обстеження ліфтів)

Завершена

303 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2021 15:39 - 28.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення до ТОВ «ПРОМТЕСТ» та визнання його переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону.

Номер: e04d5f8134044d12bfedc945d5839813
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-008104-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушення до ТОВ «ПРОМТЕСТ» та визнання його переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону.
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «ПРОМТЕСТ» на підставі: 1. Вимога про усунення порушення від 13.09.2021 року до ТОВ «ПРОМТЕСТ» подана з грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону), а саме: «п. 2. Відповідно до вимог р. 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації - Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ), що є учасником торгів, повинно надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів ТОВ станом на кінець останнього звітного періоду. У випадку коли вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець останнього звітного періоду, ТОВ повинно надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину. В складі тендерної пропозиції такі документи відсутні. Відповідно до ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно ч.1.3 Тендерної документації - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» п.16: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, після розкриття тендерних пропозицій, вимога про надання відсутньої довідки про вартість чистих активів, яка не стосується документів статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису, є незаконною. 2. В свою чергу, відсутність даної довідки в документах пропозиції учасника свідчить про те, що його тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому згідно до ст.31 Закону повинна бути відхилена. Нагадуємо Вам, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону належить до суттєвих порушень. Відповідно Закону щодо відповідальності за порушення у сфері Публічних Закупівель передбачено накладання штрафу, який може бути накладено не тільки на службову (посадову) особу замовника та уповноважену особу замовника, але й на керівника замовника. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника відмінити своє незаконне рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення значного правочину (вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів) приймається виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, таким чином мова йде про підтвердження права підпису директора на підписання значних договорів, що відповідає п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону

Номер: b87d4486ef38482db26affce06331031
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-008104-a.c1
Назва: Визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» відповідно до абзацу другого п.1, п.п.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Тендерній документації, з наступних підстав: 1. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ПРОТОКОЛ № 68/1 від 16 серпня 2021 р. головою тендерного комітету В. В. Єьковим: Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ), що є учасником торгів, повинно надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів ТОВ станом на кінець останнього звітного періоду. У випадку коли вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець останнього звітного періоду, ТОВ повинно надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» в своїй тендерній пропозиції не надає дану довідку, отже не відповідає вимогам розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1.- Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації. 2. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ПРОТОКОЛ № 68/1 від 16 серпня 2021 р. головою тендерного комітету В. В. Єьковим: Документи тендерної пропозиції повинні бути надані у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу або завіреної копії документу у форматі «pdf» без графічно-комп’ютерного редагування. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» в своїй тендерній пропозиції надає документи, які містять ознаки накладання тексту на скановані документи, а саме печатка та підпис Директора мають чіткі ознаки відмінності якості зображення від інших елементів тексту та виділяються як окремий елемент зображення, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту в документах, також підпис директора на цих малюнках відрізняється від підпису в оригінальних документах, наданих в цій документації, отже не відповідає вимогам розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації. 3. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ПРОТОКОЛ № 68/1 від 16 серпня 2021 р. головою тендерного комітету В. В. Єьковим: Учасник з метою підтвердження його відповідності визначеному замовником кваліфікаційному критерію повинен надати у складі тендерної пропозиції документи що підтверджують: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» у своїй тендерній пропозиції надає довідку згідно Додатку № 1, але в стовпчику 3 наданої форми не зазначена посада контактної особи, ім’я і по-батькові зазначені скорочено, що суперечить вимогам форми наданої Замовником, отже не відповідає вимогам розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. 4. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ПРОТОКОЛ № 68/1 від 16 серпня 2021 р. головою тендерного комітету В. В. Єьковим: Інформація повинна бути розміщена в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій формату «pdf» без графічно-комп’ютерного редагування. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕСТ» в своїй тендерній пропозиції надає сканкопію аналогічного договору № 119/20 від 17.08.2020р. та акт здачі-приймання виконаних робіт, які містять ознаки накладання тексту на сканований документ, а саме печатка та підпис Директора мають очевидні ознаки відмінності якості зображення від інших елементів тексту та виділяються як окремий елемент зображення, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту в документах, отже не відповідає вимогам розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 - Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації. У разі не виконання вимоги ТОВ «СП «ЖИЛСЕРВІС» буде змушене звернутися до органу оскарження у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Стосовно «надання довідки у довільній формі про вартість чистих активів ТОВ станом на кінець останнього звітного періоду». Тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕСТ» повернуто на кваліфікацію. Висунута вимога ТОВ «ПРОМТЕСТ» «Про усунення порушення». 2. Стосовно того, що «документи містять ознаки накладання тексту на скановані документи, а саме печатка та підпис Директора мають чіткі ознаки відмінності якості зображення від інших елементів тексту та виділяються як окремий елемент зображення, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту в документах, також підпис директора на цих малюнках відрізняється від підпису в оригінальних документах, наданих в цій документації». Встановлення факту накладання елементів тексту на скановані документа, в тому числі печатки та підпису повинно бути фахово обґрунтовано, з описанням методики дослідження, та потребує наявності спеціальних знань і відповідної підготовки, що виходить за межи компетенції тендерного комітету. Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 581 Господарського кодексу України наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Відповідно до абз. 2 ч. 1 розділу 3 Тендерної документації не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікаційного електронного підпису. 3. Стосовно довідки ТОВ «ПРОМТЕСТ» згідно Додатку № 1. Тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕСТ» повернуто на кваліфікацію. Висунута вимога ТОВ «ПРОМТЕСТ» «Про усунення порушення». 4. Стосовно надання ТОВ «ПРОМТЕСТ» сканкопії аналогічного договору № 119/20 від 17.08.2020р. та акту здачі-приймання виконаних робіт, які «містять ознаки накладання тексту на сканований документ, а саме печатка та підпис Директора мають очевидні ознаки відмінності якості зображення від інших елементів тексту та виділяються як окремий елемент зображення, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту в документах». Встановлення факту накладання елементів тексту на скановані документа, в тому числі печатки та підпису повинно бути фахово обґрунтовано, з описанням методики дослідження, та потребує наявності спеціальних знань і відповідної підготовки, що виходить за межи компетенції тендерного комітету. Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 581 Господарського кодексу України наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Відповідно до абз. 2 ч. 1 розділу 3 Тендерної документації не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікаційного електронного підпису.
Статус вимоги: Відхилено