-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
комплект учнівський (стіл учнівський 1-місний антисколіозний та стілець Т-подібний) (39160000-1 –Шкільні меблі)
Торги не відбулися
166 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 996.26 UAH
мін. крок: 3% або 4 996.26 UAH
Період оскарження:
16.08.2021 14:05 - 28.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на Протокол за № 297 від 06.10.2021
Номер:
b33bc329cea64bac8d9c8144d362e2dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005761-a.b5
Назва:
СКАРГА на Протокол за № 297 від 06.10.2021
Скарга:
СКАРГА
на Протокол за № 297 від 06.10.2021, прийнятого на засіданні уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Відділом освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – «Замовник») було оголошено відкриті торги по закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV 2008) – 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (стіл учнівський 1-місний антисколіозний та стілець Т-подібний) (39160000-1 – Шкільні меблі), номер відкритих торгів у Prozorro UA-2021-08-16-005761-a.
Відповідно до Протоколу за № 297 від 06.10.2021 (далі - «Рішення») було розглянуто економічно вигідну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, а саме: Фізичної особи-підприємця Корнєвої Ірини Ігорівни (далі – «Скаржник»).
За результатами розгляду пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абз. 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), внаслідок невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації (див. п. 1 Резолютивної частини Рішення).
Натомість надуманість та необґрунтованість Рішення порушує права та інтереси Скаржника, з урахуванням такого:
І. Щодо мотивів та підстав для прийняття Рішення Замовником
Так, відповідно до п. 1 Розділу ІІ Додатку 3 Документації, учасником в складі пропозиції надається таблиця відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку № 3 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках у колонках «Характеристики пропонуємого предмет закупівлі» та «Відповідність» із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці Відповідність.
Також технічними вимогами Замовника у п. 4 Таблиці 2 Додатку № 3 Документації було визначено, що габаритні розміри вибору столу (парти), а саме: висота до передньої частини стільниці повинна складати не менше 640-760 мм.
Отож Замовником було встановлено варіативність предмету закупівлі, тобто можливості регулювання висоти до передньої частини стільниці та використання такого предмету закупівлі для ростових груп № 4-6.
Натомість зазначення Скаржником більшого діапазону висоти виробу, на думку Замовника, стало підставою для висновку про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації Замовника.
Таким чином, фактично єдиною підставою для прийняття Рішення стало те, що Скаржником було запропоновано висоту до передньої частини стільниці не «не менше 640-760 мм», а «580-760 мм».
ІІ. Обґрунтування правової позиції Скаржника
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Згідно з п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Натомість відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Скаржником було зроблено тендерну пропозицію, що відповідала технічним специфікаціям до предмету закупівлі, проте Замовник, діючи недобросовісно, нівелював можливість визначити переможця об’єктивно та неупереджено, забезпечити рівність усіх учасників тендеру.
Так, відповідно до абз. 3 п. 12 ст. 29 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі ст. 31 Закону. Однак Рішення не відповідає такій вимозі Закону, зважаючи на те, що в тендерній пропозиції Скаржника було запропоновано можливість регулювання висоти до передньої частини стільниці від 580 до 760 мм, що розширює використання запропонованого виробу ні тільки для ростової групи № 4-6, як зазначено у вимогах тендерної документації, але й для ростової групи № 3.
Таким чином, Скаржником було запропоновано виріб, що може бути використаний з більшою сферою застосування, а не тільки в межах визначених технічною специфікацією Замовника, натомість у Рішенні не було наведено належного обґрунтування того, що тендерна пропозиція Скаржника не може бути використана для ростової групи № 4-6. Більше того запропонована тендерна пропозиція станом на момент прийняття Рішення була найбільш економічно вигідною.
Окрім цього Скаржником у п. 5 Технічної документації було деталізовано, що стіл для ростової групи № 3 регулюється до висоти 580 мм, для четвертої – до 640 мм, п’ятої – до 700 мм, шостої – 760 мм, що повністю відповідає технічній специфікації до предмета закупівлі, визначеної для четвертої, п’ятої та шостої ростових груп.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція Скаржника була найбільш економічною вигідною та відповідала вимогам тендерної документації Замовника й була протиправно відхилена з посиланням на абз. 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на наведену вище інформацію,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника, Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, скасувати рішення від 06.10.2021, оформлене Протоколом за № 297 «розгляд економічно вигідної пропозиції учасника процедури відкритих торгів» та визначити переможця торгів відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 13.10.2021 10:53
- рішення від 19.10.2021 №23489.pdf 20.10.2021 10:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 № 24338.pdf 28.10.2021 13:02
- Рішення від 27.10.2021 № 24338.pdf 01.11.2021 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 11:05
Дата розгляду скарги:
27.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 10:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.11.2021 16:55
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
96f380d5dd6c46dfa39ff4c90ed9f6ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005761-a.b4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
на оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 10.09.2021 14:28
- рішення від 14.09.2021 № 20823.pdf 15.09.2021 11:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2021 № 21590.pdf 23.09.2021 13:55
- рішення від 22.09.2021 № 21590.pdf 27.09.2021 13:16
- Протокол скасування рішення замовника.pdf 28.09.2021 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 14:48
Дата розгляду скарги:
22.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 11:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2021 13:16
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2021 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Буряка Олександра Миколайовича переможцем процедури закупівлі — "комплект учнівський (стіл учнівський 1-місний антисколіозний та стілець Т-подібний) (39160000-1 – Шкільні меблі)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-16-005761-a
Скарга
Скасована
СКАРГА
Номер:
c71bcc406f464f0bae47a9de1205a5fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005761-a.b3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
на оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.09.2021 14:26
Вимога
Є відповідь
Вимога Про скасування
Номер:
3b986b34a38f4ca6874bdc652779a6fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005761-a.b2
Назва:
Вимога Про скасування
Вимога:
Вимога
Про скасування рішення оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до замовника 06.09.2021 17:32
Дата подачі:
06.09.2021 17:32
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Законом, у вашій вимозі відсутня інформація з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Про скасування рішення
Номер:
cb04da7e75014527ae274cb99d6d75f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005761-a.c1
Назва:
Вимога Про скасування рішення
Вимога:
Вимога
Про скасування рішення оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації.(пикріплений файл).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 17:23
Опис причини скасування:
помилка прикріплення файла
Дата скасування:
06.09.2021 17:33