• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1. Найменування Замовника: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44131142. 4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Зайцева Євгенія Олегівна, виконуючий обов’язки голови, заступник голови тендерного комітету, головний економіст Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1, телефон: +380545751132, електрона адреса: elenakonoz2021@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи за адресою: 42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 367 150,20 грн. (двадцять сім мільйонів триста шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят гривень 20 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: на умовах співфінансування, за рахунок коштів Державного бюджету України 25 167 164,00 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету 2 199 986,20 грн. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» вересня 2021 року. 14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Торги не відбулися

27 367 150.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 273 671.50 UAH
Період оскарження: 16.08.2021 13:56 - 28.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 6e3d58cdaf2d4c92af31e29bb135b4a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-005592-a.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2021 17:17
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2021 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник погоджується з рішенням Колегії та відповідно скасовує своє протокольне рішення №62 від "22" вересня 2021 року, яким визнано учасника ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД переможцем процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-005592-a, та скасовує рішення про намір укласти договір.
Автор: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Кривенко Ірина +380503788080 ira2882@gmail.com