-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44310000-6– «Вироби з дроту» (Електроди та зварювальна проволока)
Місце поставки товару –68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, Транспортна 4, центральний склад №1, на умовах поставки DDP згідно з міжнародними правилами ІНКОТЕРМС в редакції правил 2010 р. Обсяг – 10 найменувань (7310 кг; 600 шт), поставка здійснюється до 31.12.2021 р. (відповідно до дії договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця
Завершена
696 590.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 482.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 482.95 UAH
Період оскарження:
16.08.2021 13:26 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо зміни умов оплати
Номер:
fdc32539f03f460682b3ca93cb3b30be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-005064-a.a1
Назва:
Щодо зміни умов оплати
Вимога:
Ми, ТОВ «ЮНІК-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2020-03-27-001184-c в 2020 році
на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір
Договір № 20/42-Т від 12.05.2020р. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно з видатковою №814 від 05.06.2020р. та видаткової №815 від 09.06.2020 року на суму 214 320,00 (двісті чотирнадцять тисяч триста двадцять гривень, 00 копійок) гривень з ПДВ. Таким чином свої забовязання за договором ми виконали. На сьогоднішній день, на 19.08.2021 року, існує просрочена заборгованість за поставлений Вам товар в сумі 140 000,00 (Сто сорок тисяч гривень, 00 копійок) гривень з ПДВ .
В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 банківських днів після поставки товару. Вимагаємо змінити умови оплати на 100% передплати за товар, так як у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2021 16:45
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, вітаємо Вас зі святами! Умови оплати, запропоновані Замовником, визначені для всіх без винятку закупівель. Звертаємо увагу, що участь у публічних закупівлях є суто добровільною та учасник, приймаючи участь у закупівлях зобовязується укласти договір на умовах, визначених у Тендерній документації. Сподіваємось на Вашу участь у вказаній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.09.2021 00:03