-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Стінки трансформери універсальні (НУШ)
Завершена
109 272.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2021 12:12 - 20.08.2021 12:16
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
da43df68e81c4b769b75f54eef548c27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-000894-c.b1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАМАЮН-ГРУП» приймало участь в закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (ідентифікатор UA-2021-08-16-000894-c), яка проводилась Володимир-Волинським навчально-виховним комплексом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей».
Переможцем закупівлі було визнано ФОП Телещук Олег Анатолійович. Проаналізувавши пропозицію учасника, бачимо, що вона не відповідає вимогам замовника.
Згідно Додатку 1 «Технічні вимоги» не було надано документи, перелік яких наведено нижче:
1. Лист від постачальника ДСП ламінованого в якому підтверджується можливість та вчасність поставки матеріалу
2. Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідно виданий до нього протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
3. Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданого уповноваженим акредитованим органом України. У разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в публічних закупівлях.
4. Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим органом, яким підтверджується відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. У разі якщо такий документ виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в даній публічній закупівлі.
5. Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника
6. Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником/імпортером лотків (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), що здійснює його реалізацію та постачання на території України;
7. Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника
8. Учасник надає в складі пропозиції повну копію звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблевих виробів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердження Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».
Таким чином, ми бачимо, що учасник не надав жодної інформації щодо пластикових лотків, країни їх походження, якості. Можливо, лотки, які будуть поставлені ФОП Телещук О.А., взагалі не дозволені для використання в навчальних закладах.
Також не були надані паспорти на меблі, які містять інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника.
Враховуючи вищевикладене, просимо визнати пропозицію ФОП Телещук О.А. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та відхилити її.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до ДержАудитслужби та написати негативний відгук у Dozorro.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 03.09.2021 11:30
- протокол.pdf 06.09.2021 12:22
Дата подачі:
03.09.2021 11:30
Вирішення:
Скарга задоволена. Пропозиція переможця відхилена
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
06.09.2021 12:22