• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги провайдерів Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету

Торги відмінено

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 475.00 UAH
Період оскарження: 14.08.2021 16:28 - 19.08.2021 16:27
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення учасником вимог закупівлі, неправомірне визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕР-КАМ"

Номер: 702b237a352c41aab9b5f650135dabd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-14-000186-a.b3
Назва: Порушення учасником вимог закупівлі, неправомірне визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕР-КАМ"
Вимога:
03.09.2021 року у процедурі закупівлі: код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) (UA-2021-08-14-000186-a) уповноваженою особою Северинівської сільської ради прийнято рішення (оформлене протоколом б/н) про визнання переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-КАМ». Вважаємо вказане рішення неправомірним, прийнятим упереджено, необ’єктивно з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Відповідно до п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В свою чергу, в у примітці в додатку 1 «Технічні характеристики та вимоги до послуг до оголошення про проведення спрощеної закупівлі» зазначено: Примітка: *Не вимагається, якщо такі документи (матеріали та інформація) надаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». В свою чергу, в у примітці в додатку 2 «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: Примітки: *Не вимагається, якщо такі документи (матеріали та інформація) надаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікат електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». В свою чергу, в у примітці в додатку 3 ФОРМА “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: Примітки: 1 У даному пункті зазначаються реквізити банку (банків), які надають послуги учаснику. 2 Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу, а також інших уповноважених осіб (у разі наявності), які мають право на укладання договору про закупівлю із підтверджуючими документами (документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю). У разі наявності обмежень щодо укладання уповноваженою особою юридичної особи договору, наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати сканований дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства. 3Не вимагається, якщо такі документи (матеріали та інформація) наданються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Отже із суті і змісту вищевказаного, пропозиція учасника повинна містити відскановані документи передбачені додатками 1-3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які мають бути підписані учасником із проставленням відбитку його печатки, або електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Натомість учасник ТОВ «ІНТЕР-КАМ» завантажив в систему закупівель у лот №1 процедури закупівлі (UA-2021-08-14-000186-a) електронні документи у вигляді файлів з нижче вказаними назвою і реквізитами:  додаток 7 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 6 лот1.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 1 лот 1.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  проєкт договору 2.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 1 лот 2.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  витяг з реєстру ІНТЕР-КАМ.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 6 лот2.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  проєкт договору 20001.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 2 лот2.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  цінова пропозиція лот1.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  нкрзі.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 2 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  рішення.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  витяг з реєстру платників ПДВ.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  ВИТЯГ З ЄДРПОУ на 19.08.2021.pdf.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 3 лот2.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 3 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 4 лот2.PDF.p7s Технічні специфікації 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 4 лот1.PDF.p7s Технічні специфікації 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 7 лот2.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  цінова пропозиція лот2.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  статут.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  витяг з реєстру платників ПДВ.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  витяг з реєстру ІНТЕР-КАМ.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  ВИТЯГ З ЄДРПОУ на 19.08.2021.pdf.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 3 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 6 лот1.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  статут.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  цінова пропозиція лот1.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 4 лот1.PDF.p7s Технічні специфікації 20 серп. 15:06 КЕП  проєкт договору 20001.PDF.p7s Цінова пропозиція 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 1 лот 1.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 2 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  рішення.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  нкрзі.PDF.p7s Документи, що підтверджують кваліфікацію 20 серп. 15:06 КЕП  додаток 7 лот1.PDF.p7s Документи, що підтверджують відповідність 20 серп. 15:06 КЕП  sign.p7s Не вказано 26 серп. 12:02 Під час перевірки вмісту вказаних електронних фалів за допомогою сервісу https://czo.gov.ua/verify, вказаний сервіс висвітлює оголошення: Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл разом з файлом кваліфікованого електронного підпису (скріншоти у Додатках до цієї Вимоги). Аналогічна ситуація спостерігається з документами вказаного учасника поданими у лоті №2. Отже з’ясовано що електронні документи подані Учасником ТОВ «ІНТЕР-КАМ» є нічим іншим як електронним підписом документів пропозиції. А власне самі електронні документи, зокрема визначені додатками 1, 2, 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник ТОВ «ІНТЕР-КАМ» в систему електронних торгів не подав і не завантажив. Строк завантаження файлів з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис (подання їх у складі пропозиції), відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вже минув, а тому електронна система закупівель їх не приймає. З урахуванням вищевикладеного, учасник ТОВ «ІНТЕР-КАМ» не завантажив всіх документів, визначених Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Северинівської сільської ради UA-2021-08-14-000186-a у лоти 1 і 2 спрощеної закупів, а тому пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. В свою чергу визнання переможцем учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ», який взагалі не завантажив документи в електронну систему закупівель порушує принципи здійснення закупівель передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час розмови з уповноваженою особою замовника, остання повідомила, що учасник ТОВ «ІНТЕР-КАМ» на її прохання надав всі документи пропозиції безпосередньо уповноваженій особі поза системою електронних закупівель, а тому оцінка пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» проводилась на підставі паперових документів, а не електронних файлів, завантажених цим учасником в систему електронних закупівель. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. надати відповідь на наступні питання: - яким чином Замовник розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника і на підставі яких критеріїв чи документів визначив, що пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі?; - яким чином Замовник отримав документи пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ», передбачені оголошенням для проведення спрощеної закупівлі і пересвідчився, що пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» відповідає відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі?; - оприлюднити всі документи учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» на підставі яких було прийнято рішення визнання його переможцем вказаної процедури закупівлі; - якою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок надання замовнику документів пропозиції учасником поза системою електронних закупівель? - якою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перегляд замовником документів пропозиції учасників, поданих поза системою електронних закупівель? 2. вчинити наступні дії: - переглянути повторно пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» у лотах 1, 2 у закупівлі UA-2021-08-14-000186-a; - скасувати рішення уповноваженої особи замовника щодо визнання учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» переможцем процедури закупівлі UA-2021-08-14-000186-a у лотах 1, 2; - відхилити пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ» у лотах 1,2 як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Повідомляємо що відповідно до ч.3 ст. 164-14 КУпАП, придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку необ’єктивного розгляду вказаної вимоги звертатимемось до правоохоронних органів і контролюючих органів і суду. Додатки: Скріншоти перевірки окремих фалів пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР-КАМ», на 5 арк. 
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.09.2021 12:46
Вимога
Відкликано скаржником

Учасник не подав у складі пропозиції жодного документу

Номер: cad5463dc3d441dfa0a26d522fbfa7f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-14-000186-a.a2
Назва: Учасник не подав у складі пропозиції жодного документу
Вимога:
Жоден із файлів пропозиції ТОВ "ІНТЕР-КАМ" не розшифровується уповноваженим органом https://czo.gov.ua/verify або ж https://sign.diia.gov.ua/verify, усі файли пропозиції мають однаковий розмір 33Кб, розширення *.p7s та нечитабельні в будь-якому машинозчитувальному редакторі. Просимо провести дискваліфікацію учасника ТОВ "ІНТЕР-КАМ" в даних торгах як такого, який не подав необхідних документів, що вимагались тендерною документацією. Вимога на фірмовому бланку знаходиться у вкладенні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Жоден із файлів пропозиції ТОВ "ІНТЕР-КАМ" не розшифровується уповноваженим органом https://czo.gov.ua/verify або ж https://sign.diia.gov.ua/verify, усі файли пропозиції мають однаковий розмір 33Кб, розширення *.p7s та нечитабельні в будь-якому машинозчитувальному редакторі. Просимо провести дискваліфікацію учасника ТОВ "ІНТЕР-КАМ" в даних торгах як такого, який не подав необхідних документів, що вимагались тендерною документацією. Вимога на фірмовому бланку знаходиться у вкладенні.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.09.2021 12:46
Вимога
Відкликано скаржником

Пропозиція недоступна для зчитування

Номер: a2d0daef8f734c4f913bce3ef40bb7b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-14-000186-a.b1
Назва: Пропозиція недоступна для зчитування
Вимога:
Жоден із файлів пропозиції ТОВ "ІНТЕР-КАМ" не розшифровується уповноваженим органом https://czo.gov.ua/verify або ж https://sign.diia.gov.ua/verify, усі файли пропозиції мають однаковий розмір 33Кб, розширення *.p7s та нечитабельні в будь-якому машинозчитувальному редакторі. Просимо провести дискваліфікацію учасника ТОВ "ІНТЕР-КАМ" в даних торгах як такого, який не подав необхідних документів, що вимагались тендерною документацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 15 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної процедури. Переможець процедури закупівлі надав всю необхідну інформацію визначеною частиною другої ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі". При цьому спосіб подання такої інформації Законом не визначений. Що до технічних питань відкриття файлів звертайтесь до системних адміністраторів - згідно наказу Мінекономіки від 07.04.2020 року №648, веб порталом уповновааженого ограну з питань закупівель визнано інформаційно-телекомунаційну систему PROZORO/
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.09.2021 12:46