-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування охоронно-пожежної сигналізації, димовидалення та автоматичного пожежогасіння
Завершена
200 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 001.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2021 12:57 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо огляду об'єктів
Номер:
ff92ddbbc1ab44feb8874ec94b4bae06
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-14-000089-a.c5
Назва:
щодо огляду об'єктів
Вимога:
Вимога щодо обстеження об’єктів перед подачею пропозицій є дискримінаційною. Відповідно, вимагаємо вилучити її з тендерної документації. Рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з даного питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт огляду_2.pdf 15.08.2021 22:09
- Акт огляду.pdf 15.08.2021 22:09
Дата подачі:
15.08.2021 22:09
Вирішення:
Послуги з предмету закупівлі, а саме «Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» є ліцензованою діяльністю, та підпадає під дію Постанови 852 КМУ від 23.11.2016 р. Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази визначені зазначеною постановою. Дана постанова не регламентує наявність у виконавця транспортного засобу реагування, а тим більше обладнаного персональним супутниковим GPS трекером. Вимагаємо привести вимоги ТД щодо наявності у Учасників матеріально-технічної бази у відповідності до Постанови 852 КМУ від 23.11.2016 р.
Шановний Учасник! Вивчивши вимогу та перевіривши ваші доводи, вважаємо зазначити наступне.
Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (далі - Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вбачається в умовах Тендерної документації відсутні вимоги до транспортних засобів які повинні відповідати приписам Постанову Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852. Відтак посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852, як на закону підставу не відповідає вимогам тендерної документації так і самої Постанови.
Разом з цим, слід зазначити, що більшість об’єктів які потребують технічного обслуговування охоронно-пожежної сигналізації, димовидалення та автоматичного пожежогасіння розташовані за межами міста Дніпра, в межах Дніпропетровської області. Відтак наявність облаштування транспортного засобу персональним супутниковим GPS трекером, допоможе відслідковувати час прибуття працівників виконавця в строк визначений п. 6.3.6 Договору. Отже вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо надання переможцем документів в паперовому вигляді
Номер:
f80164370cfe401b9bd75a39cbfaace4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-14-000089-a.c4
Назва:
щодо надання переможцем документів в паперовому вигляді
Вимога:
Додатком 2 ТД вимагається: «Учасник–переможець повинен надати у паперовому вигляді за адресою:49005, м. Дніпро, вул. Сімферопльська, 17А, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (філія ДПС) документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону.» Вимагаємо узгодити Додаток 2 тендерної документації з нормами Закону, а саме ч.6 ст.17 та вилучити вимогу щодо надання зазначених документів замовнику у паперовому вигляді. Рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з даного питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- надання документів в паперовому вигляді.pdf 15.08.2021 22:06
Дата подачі:
15.08.2021 22:06
Вирішення:
Шановний Учасник! Вважаємо, що ваша вимога не може бути задоволена з наступних підстав.
Відповідно до ДОДАТОКУ №2 до Тендерної документації, ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ – ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ Учасник–переможець повинен надати у паперовому вигляді за адресою: 49005, м. Дніпро, вул. Симферопольська, 17А, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (філія ДПС)
Документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону.
Учасник-переможець торгів забезпечує подання документів визначених пунктами 1); 2); 3); 4 у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Нерезидент, у разі неможливості надання зазначених документів, надає аналогічні документи у відповідності до особливостей законодавства своєї країни. У разі подання аналогу документу нерезидент повинен надати разом з ним лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ;
Інформація в довільній формі надається за підписом уповноваженої особи та має містити відбиток печатки. Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис.
1) для юридичних осіб:
Інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) для фізичних осіб:
Оригінал або нотаріально завірена копія Довідки, виданої органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати.
3) для службових (посадових) осіб учасника:
Оригінал та/або електронна Довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за (злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимостіза визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати
4) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, чинну на момент подання, або електрона довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозиції або більш пізнішу дату.
Згідно ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Як вбачається, зі змісту Додатку №2 до ТД документи які повинен надати Учасник- Переможець в паперовому вигляді, є похідними від вимог ст. 17 Закону, та жодним чином не протирічать основному закону.
Разом з цим, рішення колегії АМКУ є актом індивідуальної дії, а відтак не може бути застосовано до Замовником як підстава для внесення змін до тендерної документації.
Крім цього, вимога щодо надання в паперовому вигляді певних документів адресована саме переможцю торгів і стосується виключно переможця як учасника якого визнано електронною системою закупівель за результатами аукціону переможцем. Таким чином, документи передбачені в п.1, 2, 3, 4 Додаток №2 до ТД надаються переможцем, що засвідчує достовірність в паперовому вигляді, і не стосуються інших учасників, тендерні пропозиції яких відхилені. Зважаючи на це, надання переможцем в паперовому вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки виникає після завершення процедури.
Натомість вимоги ч. 6 ст. 17 Закону передбачені додатком №2 до ТД, як того вимагає законодавство.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо надання виписки з ЄДР та відомостей ЄДРПОУ
Номер:
1bf6f2176b584a8796249a0a94819d8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-14-000089-a.c3
Назва:
щодо надання виписки з ЄДР та відомостей ЄДРПОУ
Вимога:
Виписка з ЄДР та відомості ЄДРПОУ органу статистики є відкритими реєстрами ,тому вимагаємо узгодити тендерну документацію з ч.5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», вилучивши вимоги щодо надання учасниками виписки з ЄДР та відомостей ЄДРПОУ. Рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з даного питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- відомості статистики .pdf 15.08.2021 22:05
Дата подачі:
15.08.2021 22:05
Вирішення:
Шановний Учасник! Ознайомившись з вимогою вважаємо зазначити наступне.
Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (далі - Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки Виписка з ЄДР та відомості ЄДРПОУ органу статистики є відкритими реєстрами, та доступ до яких жодним чином не обмежений, це свідчить про те, що кожен учасник може отримати та надати документи, в складі тендерної пропозиції. Разом з цим, у вимозі не доведено, що саме є перешкодою в отриманні та наданні необхідних документів. Таким чином, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
3c95b0949a014931b19d4a9181dc427b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-14-000089-a.c2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога щодо надання повідомлення про прийняття працівника на роботу (відповідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 р.) є дискримінаційною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, які приймали на роботу працівників після введення в дію зазначеної Постанови. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2021 22:04
Вирішення:
Шановний Учаснику! Нами розглянута Ваша вимога. З метою недопущення порушенння Закону України "Про публічні закупівлі" нами буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
e5d819bc45d34290857efee13cf9b377
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-14-000089-a.c1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Послуги з предмету закупівлі, а саме «Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» є ліцензованою діяльністю, та підпадає під дію Постанови 852 КМУ від 23.11.2016 р. Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази визначені зазначеною постановою. Дана постанова не регламентує наявність у виконавця транспортного засобу реагування, а тим більше обладнаного персональним супутниковим GPS трекером.
Вимагаємо привести вимоги ТД щодо наявності у Учасників матеріально-технічної бази у відповідності до Постанови 852 КМУ від 23.11.2016 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2021 22:04
Вирішення:
Шановний Учасник! Вивчивши Вашу вимогу вважаємо зазначити про наступне. Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (далі - Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Оскільки закупівля стосується надання послуг на великій кількості об’єктів пов’язаних з технічним обслуговуванням охоронно-пожежної сигналізації, димовидаленням та автоматичного пожежогасіння, обстеження об’єктів наддасть можливість учасникам ознайомитись з наявним встановленим обладнанням, системами, обсягом послуг так і достовірно скласти документи тендерної пропозиції.
Разом з цим, звертаємо увагу, що Замовником не обмежується участь жодного Учасника який має намір приймати участь у закупівлі, так як кожен Учасник може провести обстеження об’єктів, та за результатами обстеження отримати відповідний акт обстеження об’єкту за підписом Замовника без перешкод.
Крім цього, у вашій вимозі відсутні будь-які відомості або факти про те, що нами відмовлено в обстеженні Вам або будь якому іншому Учаснику, в тому числі у підписані акту.
Відтак вважаємо безпідставним доводи щодо дискримінації та неможливості участі інших учасників, що бажають прийняти участь у закупівлі, на підставі завантаження до системи Учасником вимоги.
Стосовно рішень які надані Вами до вимоги, вважаємо зазначити, що вказані рішення не стосуються предмету оголошеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-14-000089-a, винесені по іншим закупівлям, де Замовником є інші юридичні особи. До того ж, рішення колегії АМКУ є актом індивідуальної дії, відтак не може бути застосований в цьому випадку.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» передбачено, що розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом.
Оскільки жодних рішень по закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-14-000089-a не приймалось, підстав для застосування рішень колегії АМКУ не має.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Отже вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено