-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 8 по вул. Театральна, 21 м. Ковель Волинської області (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.Подання пропозицій здійснюється українською мовою.
Торги не відбулися
4 953 710.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 768.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 768.55 UAH
Період оскарження:
13.08.2021 23:14 - 25.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Скасувати рішення тендерного комітету №5-2 від 09.09.2021 року про визнання переможцем Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" та усунення порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a580fda1049d49538cac0f6aa2c98542
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-010622-a.b1
Назва:
ВИМОГА Скасувати рішення тендерного комітету №5-2 від 09.09.2021 року про визнання переможцем Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" та усунення порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (надалі – Замовник) про проведенні закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 8 по вул. Театральна, 21 м. Ковель Волинської області (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», оприлюдненої в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2021-08-13-010622-a не правомірно визнали переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД", пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та Додатком 3 Тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації.
Згідно тендерної пропозиція ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" (Далі – Учасник) було виявлено наступні невідповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника:
- умовами тендерної документації, а саме Додатком 2 було встановлено, що головний інженер, повинен мати вищу освіту за відповідною спеціальністю (магістр, спеціаліст), що відповідає галузі знань «19. Архітектура та будівництво» згідно постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 та з наказом Міністерства освіти і науки України від 06.11.2015 р. №1151 , іншими актами законодавства, Учасником подану довідку «ПРАЦІВНИКИ» де головний інженер, Томчук В.В., має спеціальність «електричні системи електроспоживання» що не відповідає вимогам ТД;
- також цим додатком було встановлено, що перелік та кількість фахівців і працівників робітничих професій , передбачених цим підпунктом , визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та /або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинно становити не менше 4 осіб. Хоча замовником вимагалася мінімальна кількість працівників не менше 4 осіб, учасник повинен був самостійно розрахувати необхідну кількість робітників відповідно до поданих розрахунків витрат праці, а саме – в локальних кошторисах 2-1-1 та 2-1-2 зазначено трудомісткість 18744,59 люд-год та 436,94 люд-год відповідно. Виходячи з поданої трудомісткості розрахованої учасником загальна тривалість виконання робіт по об’єкту становить: (18744,59люд-год+436,94люд-год)/8год/5роб=479,54роб.дн., що не відповідає заявленому замовником терміну виконання до 31.08.2022р. (навіть за умови роботи у святкові та вихідні дні);
- відомість ресурсів до локального кошторису за формою №1а згідно з Додатком Д ДСТУ б д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог передбачених тендерною документацією), Учасником подано форму підсумкової відомості ресурсів, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- умовами тендерної документації п.7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, було передбачено що проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника. При заповненні проекту договору та додатків до нього цінові показники не зазначаються. Учасником додатки до проєкту договору не подані, а саме календарний графік виконання робіт;
- Додатком 2, було встановлено що Учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання ( в тому числі будівельних машин та механізмів, устаткування, інструменти, технологічні комплекти , засоби малої механізації, інші пристрої та інвентар тощо), яке перебуває у власності та або господарському віданні учасника та зазначене ним у документах, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме у Відомостях ресурсів до локального кошторису за формою 1а, як таке що буде використовуватись під час виконання договору про закупівлю. Учасником не подано інформації про машини та механізми, які перебувають у власності та/або господарському віданні учасника та зазначені ним у документах, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме:
- автонавантажувач;
- агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт.
До договору оренди адміністративного приміщення не додано акту приймання-передачі нерухомого майна. Крім того відповідно до законодавства, договори оренди із фізичними особами повинні посвідчуватись нотаріально (стосується обох договорів оренди – складського та адміністративного приміщень).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що не було дотримано замовником у спірній процедурі.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" з при визначенні переможця закупівлі UA-2021-08-13-010622-a що порушує Закон України «Про публічні Закупівлі», а саме: принципи здійснення закупівель - відкритості та прозорості, об’єктивності і неупередженості оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проведення процедур закупівель, визначених Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми змушені буде повідомити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про виявлені нами порушення.
Також залишаємо за собою право оскарження процедур UA-2021-08-13-010622-a до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом Украйни «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд»
ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА
1. Усунути порушення допущені Замовником при розгляді пропозиції Учасника та визнанні переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД", пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації та Закону Украйни «Про публічні закупівлі»
2. Скасувати рішення про визнання переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" в закупівлі UA-2021-08-13-010622-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.09.2021 12:21
- Вимога.pdf.p7s 16.09.2021 12:21
Дата подачі:
16.09.2021 12:21
Вирішення:
16.09.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-202108-13-010622-а) оприлюднено вимогу про Скасувати рішення тендерного комітету №5-2 від 09.09.2021 року про визнання переможцем Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" та усунення порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель» від учасника процедури закупівлі UA-202108-13-010622-а). ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД».
Керуючись статтями 3, 5, частиною третьою статті 11, частиною четвертою статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), уповноважена особа повідомляє наступне:
Встановлені Вами невідповідності щодо визнання переможцем учасника Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" були взяті нами до ознайомлення. Повернувшись до розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД", керуючись статтями 5, 11 та 31, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" за підставою: не відповідність умовам технічної специфікації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД", у тому числі підстави такого відхилення буде оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлені Законом строки та порядку.
На виконання частини четвертої статті 33 Закону надаємо інформацію наступного змісту: у зв’язку з рішенням уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - Закупівлі UA-2021-08-13-010622-a ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД", переваги тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» порівняно з тендерною пропозицією учасника - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено