-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплект-– 32320000-2)
Завершена
675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 750.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2021 15:31 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
aa841c721ecf44adaa7beac52886573d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-001979-c.a3
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомившись з тендерною документацією по закупівлі UA-2021-08-13-001979-c, виявив багато дискримінаційних умов для учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги.docx 19.08.2021 17:59
Дата подачі:
19.08.2021 17:59
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу Вимогу про усунення порушення, повідомляємо, зазначена Вимога розглянута та буде внесено найближчим часом зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
d348f65337c442b2b1b83061bd997e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-001979-c.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 18:30
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу Вимогу про усунення порушення, повідомляємо, зазначена Вимога розглянута та буде внесено найближчим часом зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Обмеження конкуренції
Номер:
542f0003806542579221645c462e3f71
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-001979-c.b1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки) з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки) з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 18:27
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу Вимогу про усунення порушення, повідомляємо, зазначена Вимога розглянута та буде внесено найближчим часом зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено