71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
(Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область»)
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 98 058,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят вісім гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будт-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Торги відмінено
19 611 686.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 058.43 UAH
Період оскарження:13.08.2021 14:44 - 05.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо наявності водного транспорту:
Номер:19641c04b65e4e74ba2236bfdb0027b2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c6
Назва:Щодо наявності водного транспорту:
Вимога:
Щодо наявності водного транспорту:
Шановний Замовнику! При розгляді умов Тендерної документації виникли певні зауваження. Згідно висновку Міністерства екології та природних ресурсів України з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від села Лобойківка до межі Дніпропетровської області I-б технічної категорії з 4 смугами руху (по 2 смуги в кожному напрямку) в обхід населених пунктів Лобойківка, Петриківка, Могилів, Китайгород, Царичанка, Ляшківка» від 26.04.2019 № 7-03/12-2018411533/1, п. 6 «на суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення післяпроектного моніторингу», а саме п. 6., абзац 2: «Здійснювати моніторинг впливу планованої діяльності на популяції іхтіофауни та інших складових біоценозу річок Чаплинка та Оріль щоквартально». У тому ж Висновку З ОВД у розділі «Штучні споруди (5 стор. Висновку з ОВД, абзац 2 http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/872a4264327273767683b54a81dedc67.pdf) наведено, що: «на перетинанні з р. Чаплинка ПК 42+43 передбачено будівництво 4-ривічнокої водопропускної труби прийняті за умов безнапірного протікання ПЕРІОДИЧНО діючого водотоку (81,5 м3/сек)». На сьогодні дана ділянка русла річки є майже пересохлою, течія в більшу частину року не спостерігається.
Згідно додатку 1, наведеного у звіті з ОВД, номер реєстраційної справи у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля – 2018411533, на стор. 220, абзац 4,
(http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/c48123fd437084451578dce5fdf127b1.pdf), наведено опис р. Оріль: «Ширина русла р. Оріль на перекатах становить 10..20 м, на плесах воно розширюється. Глибина русла 0,5…3,0 м). Але в останні роки не спостерігається паводкових явищ на р. Оріль, які могли б призвести до підняття рівня річки Оріль, навпаки, реєструється обміління русла.
Ділянка р. Оріль у місці перетину з автошляхом Н-31 (згідно карти на якій зображено плановане місце перетину, наведеної у звіті з ОВД на стор. 7 (http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/c48123fd437084451578dce5fdf127b1.pdf)), не є судноплавною (розділ. 6, п.п. 6.1.1. «Правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах України», затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 16.02.2004 № 91).
Згідно вище зазначених причин та змісту Технічного завдання водний транспорт для виконання післяпроектного моніторингу не потрібний. Вимагаємо прибрати з Тендерної документації абзац 2, п.п. 1.1. додатку 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.08.2021 21:36
Вирішення:Шановний Участнику! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення інформуємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону. Відповідно до умов пункту 33 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”. Керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником сформовано технічні вимоги до предмета закупівлі, які не є дискримінаційними, штучно не обмежують коло потенційних учасників і встановлені для здійснення якісного відбору постачальника. Замовником будуть розглянуті пропозиції всіх учасників, які відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, на основі єдиного критерію оцінки – ціни. Оскільки у Вашому зверненні не доведено неможливість виконання Вами наведених вище вимог тендерної документації, Ваші твердження про дискримінаційність вказаної тендерної вимоги є необґрунтованими. З огляду на викладене вище відсутні будь-які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняття участі у закупівлі, та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо наявності водного транспорту
Номер:541292bcc54946fc81504a57c51a37d2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c5
Назва:Щодо наявності водного транспорту
Вимога:
Щодо наявності водного транспорту:
Шановний Замовнику! При розгляді умов Тендерної документації виникли певні зауваження. Згідно висновку Міністерства екології та природних ресурсів України з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від села Лобойківка до межі Дніпропетровської області I-б технічної категорії з 4 смугами руху (по 2 смуги в кожному напрямку) в обхід населених пунктів Лобойківка, Петриківка, Могилів, Китайгород, Царичанка, Ляшківка» від 26.04.2019 № 7-03/12-2018411533/1, п. 6 «на суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення післяпроектного моніторингу», п. 6., абзац 2 «Здійснювати моніторинг впливу планованої діяльності на популяції іхтіофауни та інших складових біоценозу річок Чаплинка та Оріль щоквартально». У тому ж Висновку З ОВД у розділі «Штучні споруди (5 стор. Висновку з ОВД, абзац 2 http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/872a4264327273767683b54a81dedc67.pdf) також наведено, що «на перетинанні з р. Чаплинка ПК 42+43 передбачено будівництво 4-ривічнокої водопропускної труби прийняті за умов безнапірного протікання ПЕРІОДИЧНО діючого водотоку (81,5 м3/сек)». На сьогодні дана ділянка русла ріки є майже пересохлою, течія в більшу частину року не спостерігається.
Згідно додатку 1, наведеного у звіті з ОВД, номер реєстраційної справи у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля – 2018411533, на стор. 220, абзац 4,
(http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/c48123fd437084451578dce5fdf127b1.pdf), наведено опис р. Оріль: «Ширина русла р. Оріль на перекатах становить 10..20 м, на плесах воно розширюється. Глибина русла 0,5…3,0 м). Але в останні роки не спостерігається паводкових явищ на р. Оріль, які могли б призвести до підняття рівня русла, навпаки, реєструється обміління русла.
Ділянка р. Оріль у місці перетину з автошляхом Н-31 (згідно карти на якій зображено плановане місце перетину, наведеної у звіті з ОВД на стор. 7 (http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/533/reports/c48123fd437084451578dce5fdf127b1.pdf)), не є судноплавним (розділ. 6, п.п. 6.1.1. «Правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах України», затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 16.02.2004 № 91).
Згідно вище зазначених причин та змісту Технічного завдання водний транспорт для виконання післяпроектного моніторингу не потрібний. Вимагаємо прибрати з Тендерної Документації абзац 2, п.п. 1.1. додатку 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.08.2021 21:31
Опис причини скасування:Редактування
Дата скасування:27.08.2021 21:36
cancelled
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:1eb3e86f0cc646c980cb58e6c28bcd6c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c4
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У додатку 2 ТД, п.п. 1.2 абзац 5 наведена вимога на підтвердження рівня кваліфікації: «наявність у фахівця у галузі екології (моніторинг якості ґрунтів) свідоцтва, яке підтверджує його кваліфікацію у галузі географічних інформаційних технологій, а також досвіду у проведенні зазначених досліджень з підтвердженням (наявність наукових публікацій у виданнях, включених до наукометричної бази Scopus у галузі комп’ютерних технологій в науках про Землю – Computers in Earth Sciences)». Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що є порушенням ст. 22, розділу 4 Закону «Про публічні закупівлі» : «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
У додатку 2 ТД, п.п. 1.2 абзац 6 наведена вимога на підтвердження рівня кваліфікації працівників такими документами: скан копії свідоцтв щодо кваліфікації, виданих державними установами, бібліографічний опис та скан копії наукових публікацій. Вважаємо, що бібліографічний опис та скан копії наукових публікацій не є підтвердженням кваліфікації залучених співробітників, тож не є обов’язковим до надання.
У Додатку 3 п. 16, абзац 2 тендерної документації вимагається: «Результати післяпроектного моніторингу надаються замовнику робіт (1 екз.) та направляються до Міністерства енергетики та захисту довкілля (1 екз.)». На сьогодні існує два органи: МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ, код ЄДРПОУ – 37552996, та МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ, код ЄДРПОУ – 43672853. Необхідно зазначити у тендерній документації, що результати післяпроектного моніторингу необхідно надавати до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України
Вимагаємо прибрати перелічені вище кваліфікаційні вимоги, як дискримінаційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.08.2021 21:21
Вирішення:Шановний учасник! Найближчим часом будуть внесені зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Щодо змін у Тендерній документації
Номер:dbc1cfcdb08c4e31ab54bf51c068cd49
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c3
Назва:Щодо змін у Тендерній документації
Вимога:
До Тендерного комітету.
Оскільки екологічні проблеми, що стосуються будівництва та експлуатації автомобільних доріг мають галузеву специфіку, обумовлену як застосуванням певних технологій та матеріалів так і особливостями впливу на довкілля автомобільного транспорту, вимагаємо доповнити перелік обов'язкових ключових посад працівників, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації посадою фахівця-еколога за спеціальністю «екологічна безпека» або «технології та захист природного середовища», який має наукове звання та досвід роботи в сфері екології автодорожної галузі не менше 5 років.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.08.2021 20:06
Вирішення:Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так на виконання вищезазначених норм була розроблена тендерна документація по процедурі відкриті торги на закупівлю послуг «71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область)».
Зокрема, були встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наразі, у Замовника на має необхідності доповнення переліку обов'язкових ключових посад працівників, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації посадою фахівця-еколога за спеціальністю «екологічна безпека» або «технології та захист природного середовища», який має наукове звання та досвід роботи в сфері екології автодорожньої галузі не менше 5 років.Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Щодо змін у тендерній документації
Номер:d772add0bc0a4b5493967ff927af4597
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c2
Назва:Щодо змін у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
При розгляді умов Тендерної документації виникли певні пропозиції.
Принцип гендерної рівності закріплений у Конституції України. Стаття 24 Конституції закріплює рівність чоловіків та жінок в усіх сферах життя. Окрім даної норми, гендерної рівності торкаються статті 21, 51. Частина третя статті 24 Конституції України безпосередньо присвячена подоланню дискримінації стосовно жінок в Україні та наголошує на тому, що рівність прав жінок та чоловіків забезпечується наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній та культурній діяльності, у здобутті освіти та професійній підготовці, у праці та винагороді за неї тощо.
Окрім того, Україна ратифікувала Конвенцію про ліквідацію усіх форм дискримінації по відношенню до жінок, прийняту в 1979 році, Конвенцію № 156 про працюючих з сімейними обов’язками, підсумкові документи Всесвітньої конференції з прав людини (Відень, 1993), Конвенцію про ліквідацію насильства щодо жінок, Конвенцію про громадянські та політичні права, Конвенцію про соціальні, економічні та культурні права (1976 року).
На виконання міжнародних зобов’язань парламентом України прийнято Закон України “Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків” від 8 вересня 2005 року, згідно якого державна політика щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків спрямована на:
утвердження гендерної рівності;
недопущення дискримінації за ознакою статі;
застосування позитивних дій тощо.
Варто зазначити, що у статті 17 Закону України “Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків” держава спонукає роботодавця здійснювати позитивні дії, спрямовані на досягнення збалансованого співвідношення жінок і чоловіків у різних сферах трудової діяльності.
На виконання державної політики в сфері гендерної рівності вимагаємо внести у Додаток 3 вимогу до учасників тендеру забезпечити наявність серед фахівців не менш ніж 50 відсотків жінок відповідної кваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.08.2021 19:42
Вирішення:Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не включає положень щодо обов'язковості умов розподілу Замовником надання послуг між жінками і чоловіками! Більш того, для Замовника немає ніякої різниці ким саме будуть надані послуги жінками чи чоловіками! Принцип гендерної рівності умовами тендерної документації по процедурі відкриті торги на закупівлю послуг «71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область)» Замовником не порушені. Дякуємо за пропозицію!
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Щодо змін у тендерній документації.
Номер:5a4b906e90cb49e584a285674964666d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.a1
Назва:Щодо змін у тендерній документації.
Вимога:
Шановний замовник!
При розгляді умов Тендерної документації маються певні зауваження та пропозиції, які стосуються якісного та кваліфікованого виконання робіт. ДОДАТОК №2 до тендерної документації (Розділ 1.1) Учасник повинен обов’язково забезпечити наявність спеціалістів згідно переліку. До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Крім зазначених у Тендерній документації пропонуємо додати: Фахівець-еколог (грунти) (не менше 1 особи). Стосовно фахівців пропонуємо викласти у такій редакції:Фахівці, які будуть залучені для здійснення моніторингу за ґрунтами, об’єктами рослинного та тваринного світу, повинні мати відповідну освіту (повну вищу) і рівень кваліфікації:
– в загальній кількості виконавців не менше 50 % працівників повинні мати дипломи кандидатів та/або докторів наук (не менш 3 осіб);
– наявність у фахівця у галузі екології (моніторинг якості ґрунтів) свідоцтва, яке підтверджує його кваліфікацію у галузі географічних інформаційних технологій, а також досвіду у проведенні зазначених досліджень з підтвердженням (наявність наукових публікацій у виданнях, включених до наукометричної бази Scopus у галузі комп’ютерних технологій в науках про Землю – Computers in Earth Sciences).Стосовно підтвердження: На підтвердження вищезазначеної інформації Учасник повинен надати скан копії дипломів державного зразка щодо освіти та рівня кваліфікації працівників, зазначених у довідці, скан копії свідоцтв щодо кваліфікації, виданих державними установами, бібліографічний опис та скан копії наукових публікацій. Пропонуємо Доповнити Додаток №2 розділом 1.3 та викласти його в наступній редакції: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи учасника:
– автомобільний транспорт – не менш 1 одиниці;
– водний транспорт – не менш 1 одиниці;
– квадрокоптер – не менш 1 одиниці;
– фотопастка – не менш 1 одиниці;
– оргтехніка (комп’ютер) – не менш 1 одиниці. ОДАТОК №3 до тендерної документації Розділ 8 Доповнити після п. 8.4:Примітка: фахівці, яких необхідно залучити для виконання даної частини моніторингу, повинні мати відповідну освіту (повну вищу) і рівень кваліфікації:
– в загальній кількості виконавців роботи не менше 50 % повинні мати дипломи кандидатів та/або докторів наук (не менш одного);
– наявність у фахівця у галузі екології (моніторинг якості ґрунтів) свідоцтва, яке підтверджує його кваліфікацію у галузі географічних інформаційних технологій, а також досвіду у проведенні зазначених досліджень з підтвердженням (наявність наукових публікацій у виданнях, включених до наукометричної бази Scopus у галузі комп’ютерних технологій в науках про Землю – Computers in Earth Sciences).
Просимо врахувати зауваження та внести відповідні зміни до Тендерної документації за розділами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.08.2021 09:31
Вирішення:Шановний учасник!Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Скарга
Виконана замовником
Порушення процедури закупівлі Замовником, та визначення переможця торгів відповідно до процедури, та укладання з останнім відповідного договору
Номер:c6888f064af142a09adbf22f6d5f7baa
Пов'язане скасування:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-13-003571-b.c7
Назва:Порушення процедури закупівлі Замовником, та визначення переможця торгів відповідно до процедури, та укладання з останнім відповідного договору
Скарга:
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, код ЄДРПОУ 25843931
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ", код ЄДРПОУ 41994332, юридична адреса: 01021, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 22/7, кв. 62, офіс 1, фактична адреса: 03067, м. Київ, Машинобудівний провулок, буд. 28, офіс 308, тел: +38 (050) 546-75-92, ел. адреса: nc2018@ukr.net, сайт: https://www.ndc-eco.com.ua/
СКАРГА
Для здійснення закупівлі 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область») Замовником (Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області, код ЄДРПОУ 25843931) було оголошено проведення відкритих торгів (оголошення № UA-2021-07-15-002150-a), аукціон 04 серпня 2021 року.
На участь торгах було подано наступні тендерні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН"
Код ЄДРПОУ 43432406 19 602 000,00 грн 19 602 000,00 грн
ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР "ДНІПРОВСЬКА ПРИРОДНА ІНСПЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ 36995800 19 559 880,00 грн 18 000 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ 41665505 19 480 959,60 грн 17 999 999,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ 41994332 18 631 101,70 грн 17 999 990,00 грн
Замовник Протоколом № 3 від 10 серпня 2021 р. продовжив строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів:
Далі закупівлю (Номер у Prozorro – UA-2021-07-15-002150-a) після проведення еклектронного аукціону, та визначення системою економічно найбільш вигідної пропозиції (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ", код ЄДРПОУ 41994332, сумма пропозиції – 17 999 990,00 з ПДВ), відмінено протоколом № 4 від 12.08.21 р. без зазначення опису виявлених невідповідностей, як це передбачено п.п 2, ч. 1, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендер переоб’явлено Замовником за тим самим предметом закупівлі (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область»), (оголошення № UA-2021-08-13-003571-b), наступного дня після публікування протоколу відміни тендеру – 13.08.21 р., аукціон – 10.09.2021 р.
Період подачі вимог та скарг було встановлено з 13.08.2021 до 20.08.2021., кінцевий строк подання пропозицій – 30.08.2021 р. до 17:00 за Київським часом.
Період подачі вимог та скарг було продовжено завдяки внесенню змін до Тендерної документації Замовником від 25.08.2021,
26 серпня 2021 року ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ, (51040, Дніпропетровська обл., Царичанський район, село Могилів, вул. Садова, будинок 8) надав вимогу UA-2021-08-13-003571-b.a1 щодо змін у тендерній документації.
Замовник швидко реагує та задовольняє пропозицію. Та вже через хвилину публікує Тендерну документацію з повним врахуванням усіх вимог скаржника, та збільшенням переліку кваліфікаційних вимог.
27.08.2021 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 41665505) надає вимогу
UA-2021-08-13-003571-b.c4 щодо усунення дискримінаційних вимог. Вимогу UA-2021-08-13-003571-b.c4 Замовником було задоволено.
На участь торгах було подано наступні тендерні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБІЗНЕС ҐРІН"
Код ЄДРПОУ 43432406 19 606 686,00 грн 19 606 686,00 грн
ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР "ДНІПРОВСЬКА ПРИРОДНА ІНСПЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ 36995800 18 539 640,00 грн 18 200 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ 41665505 18 534 133,20 грн 18 199 999,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ 41994332 18 532 101,70 грн 18 199 990,00 грн
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" 14 797 780,00 грн 14 797 780,00 грн
Серед учасників немає ФОП ТЕРЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ. Але підприємство НДЦ "ДНІПРОВСЬКА ПРИРОДНА ІНСПЕКЦІЯ" у складі своєї пропозиції надає документи, що були зазначені у вимозі ФОП ТЕРЕЩЕНКО О. Г.
Майже повне співпадіння юридичних адрес скаржника ФОП ТЕРЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ та ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР "ДНІПРОВСЬКА ПРИРОДНА ІНСПЕКЦІЯ", та надання останнім документів у складі своєї тендерної пропозиції свідчить про те, що це пов’язані особи, які діяли разом задля штучного зменшення кола потенційних учасників у тендерній процедурі, шляхом встановлення зайвих кваліфікаційних вимог, які швидко приймав Замовник.
Замовник Протоколом № 7 від 16 вересня 2021 р. продовжив строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Закупівлю (Номер у Prozorro – UA-2021-08-13-003571-b) після проведення еклектронного аукціону, та визначення системою економічно найбільш вигідної пропозиції, відмінено протоколом № 8 від 05.10.21 р. ЗНОВУ без зазначення опису виявлених невідповідностей, як це передбачено п.п 2, ч. 1, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище наведені факти порушень процедури закуівлі за тендером UA-2021-08-13-003571-b, Замовником, створення антиконкурентних умов та зговору певних учасників, обгрунтовано вбачаємо порушення процедури закупівлі Замовником, та вимагаємо визначення переможця торгів відповідно до процедури, та укладання з останнім відповідного договору.
Замовником 12.10.2021 року було переоб’явлено в третій раз за тим самим предметом закупівлі 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область») оголошення № UA-2021-10-12-002002-c.
Просимо зупинити нову процедуру закупівлі Номер у Prozorro № UA-2021-10-12-002002-c до закінчення розгляду скарги за процедурою закупівлі Номер у Prozorro № UA-2021-08-13-003571-b.
Скарга з доказами додається у форматі PDF
Дата прийняття скарги до розгляду:13.10.2021 17:29
Дата розгляду скарги:28.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:20.10.2021 19:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:02.11.2021 12:04
Дата виконання рішення Замовником:24.11.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24431-р/пк-пз від 28.10.2021р. щодо усунення порушень шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі згідно рішення АМКУ № 24431-р/пк-пз від 28.10.2021р.по закупівлі: : 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область») ( UA-2021-08-13-003571-b)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виконання післяпроектного моніторингу оцінки впливу на довкілля планованої діяльності по об'єкту: "Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межі Дніпропетровської області, Дніпропетровська область")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-13-003571-b керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ", Віра Смоляр 380505467592 v.smolyar@ukr.net