• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (1 Клінічні відходи (шприці, голки, системи, скарифікатори); 2 Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски, респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо); 3 Клінічні відходи (після операційні відходи, частини тіла та органів); 4 Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані)

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2021 13:37 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога від Замовника

Номер: c8073ac5791a427d878a25bfbab17f3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a9
Назва: Дискримінаційна вимога від Замовника
Вимога:
Так 05 жовтня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.09.2015 за №1041/32493 (далі-Наказ), відповідно до якого втратив чинність наказ МВС від 26 липня 2004 року Мо822 «Про затвердження Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів». Згідно зазначеного Наказу у відповідності до статті 16 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", статті 52 Закону України "Про дорожній рух" тастатті 23 Закону України "Про Національну поліцію" затверджуються: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі Свідоцтво) визначає основні вимоги до механізму і процедури оформлення та видачі свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на всій території України з урахуванням вимог: Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 24 вересня 2008 року про внутрішні перевезення небезпечних вантажів; додатків А, В до Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів від 30 вересня 1957 року та є обов'язковими для суб'єктів господарювання незалежно від форм власності та фізичних осіб, які є учасниками дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Так згідно Наказу Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби ЕХЛІ, ЕХЛП, ЕІ, АТ, МЕМО категорій М та О, які успішно пройшли обов'язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. При використанні для перевезення визначених небезпечних вантажів транспортних засобів, які не відносяться до транспортних засобів ЕХЛІ, ЕХЛП, ЕІ, АТ, МЕМО, оформлення свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів не потрібно. Вимагаємо Замовника видалити дискримінаційну вимогу з тексту Оголошення або додати фразу "за наявності" та не встановлювати власні вимоги на свій розсуд та бажання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: : Шановний Учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне! Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛдорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерствавнутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що предметом закупівлі є послуги ПОСЛУГИ ЗІ ЗБИРАННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ МЕДИЧНИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ З ПОДАЛЬШОЮ УТИЛІЗАЦІЄЮ. Таким чином, вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовника, що суперечить чинному Законодавству

Номер: 8b0f42ee2d254455a78182cd40966f15
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a8
Назва: Вимога Замовника, що суперечить чинному Законодавству
Вимога:
Замовник встановлює дискримінаційну вимогу, ймовірно маючи попередню домовленість із одним із учасників. А саме, Замовник вимагає від учасників надати документи про наявність власного або орендованого обладнання для демеркуризації люмінесцентних ламп. Відповідно до Наказу Мозу №325 обладнання має бути обов'язково, у суб'єкта господарювання , яке призначене для високотемпературного спалювання відходів. Щодо наявності саме обладнання для демеркуризації люмінесцентних ламп не є обов'язкової умови. Тож, залучення субпідрядних організацій щодо даної послуги не є таким, що суперечить Законодавству. Вимагаємо Замовника дотримуватися ЗУ "Про публічні Закупівлі", не встановлювати вимогу, що суперечать чинному Законодавству, та додати до даної вимогу фарзу "або інформації щодо залучення субпідрядних організацій".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Відповідно до предмету закупівлі, одним із видів відходів, є Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані (у кількості 1000 кг). Згідно ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасникапроцедуризакупівліобладнання, матеріально-технічноїбази та технологій; 2) наявність в учасникапроцедуризакупівліпрацівниківвідповідноїкваліфікації, якімаютьнеобхіднізнання та досвід; 3) наявність документально підтвердженогодосвідувиконанняаналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявністьфінансовоїспроможності, яка підтверджуєтьсяфінансовоюзвітністю. Враховуючі, що предметом закупівлі є люмінесцентні лами, які містять ртуть, такі відходи не можуть будуть знищені методом високотемпературного спалювання відходів, тому вимога щодо наявності власного або орендованого обладнання для демеркуризації люмінесцентних ламп є аргументованою та не суперечить вимогам законодавства щодо поводження з відходами та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога щодо надання копії дозволу

Номер: 0fbb9de73cea495387fd81f8043dea4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a7
Назва: дискримінаційна вимога щодо надання копії дозволу
Вимога:
Замовником вимагається надання копіЇ дозволу виконувати роботи підвищеної небезпеки з переробки шкідливих речовин 1 класу небезпеки: ртуті. Відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі" не забороняється залучення субпідрядника Учасником Закупівель. Отже, Учасник має право залучити субпідрядника до надання послуг. Тож вимога щодо надання копії дозволу є дискримінаційною та такою, що обмежує коло Учасників. Що у свою чегу, є порушенням принципів здійснення публічних закупівель. Вимагаємо додати до зазнаяеної вище вимоги фразу "або надання інформації щодо залучення субпідрядної інформації".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо про наступне. Відповідно до предмету закупівлі, одним із видів відходів, є Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані (у кількості 1000 кг). Враховуючи умови технічного завдання тендерної документації, Виконавець повинен надавати якісні послуги, тому Замовником вимагається, зокрема надання у складі пропозиції «копії дозволу виконувати роботи підвищеної небезпеки з переробки шкідливих речовин 1 класу небезпеки: ртуті». Враховуючи предмет закупівлі, встановлена вимога не є дискримінаційною. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, звертаємо увагу, що виходячи з положень ч.7 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник має право залучати до надання до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (із усіма підтверджуючими документами відповідно до вимог закупівлі).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

кількість вантажників та кількість свідоцтв ДОПНВ

Номер: 0daacde27f764627ad301f3e734cdd21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a6
Назва: кількість вантажників та кількість свідоцтв ДОПНВ
Вимога:
1. Чим керується Замовник при встановленні наявності вантажників саме 3 у штаті підприємства? Яким нпа передбачена наявність саме 3х вантажників у штаті підприємства, яке надає послуги з утилізації небезпечних відходів? Чи Замовник бере на себе повноваження Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів, встановлюючи дискримінаційні вимоги? Наказом МОЗ 325 не передбачена наявність саме 3х вантажників у штаті підприємства, ЗУ "Про публічні Закупівлі" також не встановлена обов'язкова наявність 3х вантажників при наданні відповідних послуг. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу з тексту Тендерної Документації. 2. Саме два свідоцтва ДОПНВ не є обов'язковою вимогою для суб'єктів господарювання, які надають послуги із повадження з небезпечними відходами. Питання саме у кількості. Щодо того, що свідоцтво ДОПНВ має бути - так. Але чинними нормами Законодавства щодо поводження із небезпечними відходами немає обов'язкової умови у кількості. Яким нпа регламентована наявність саме двох свідоцтв ДОПНВ? Видаліть дискримінаційну вимогу щодо кількості свідоцтв Допнв!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до умов проекту договору та технічного завдання тендерної документації – Виконавець несе відповідальність за своєчасне та якісне надання послуг із дотриманням захисту довкілля. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, звертаємо увагу, що виходячи з положень ч.7 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник має право залучати до надання до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (із усіма підтверджуючими документами відповідно до вимог закупівлі). З наведеного вбачається, що Замовник не обмежений у праві вимагати документи, які підтверджують спроможність виконавця надавати своєчасні та якісні послуги, що є предметом закупівлі. Отже зазначені Вами вимоги не є дискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

свідоцтво про допущення транспортного засобу

Номер: bbd94036e98046c4bd906323ab2571c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a5
Назва: свідоцтво про допущення транспортного засобу
Вимога:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На ТЗ інших типів свідоцтва не є обов'язковими. Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та викласти вимогу до Учасників у наступному вигляді: "свідоцтво про допущення транспортного засобу (за наявності)".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що предметом закупівлі є послуги ПОСЛУГИ ЗІ ЗБИРАННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ МЕДИЧНИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ З ПОДАЛЬШОЮ УТИЛІЗАЦІЄЮ. Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛдорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерствавнутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. З наведеного вбачається, що вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином ваша вимога не може бути задовільнена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Вирішена

Копія Ліцензії на збирання зберігання оброблення утилізація видалення знешкодження небезпечних відходів

Номер: e45853d932f5413e8fe9d17933685905
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a4
Назва: Копія Ліцензії на збирання зберігання оброблення утилізація видалення знешкодження небезпечних відходів
Вимога:
Замовником вимагається надання копіїї саме Ліцензії, але відповідно до ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", наразі Ліцензії не видаються у паперовому вигляді. Що стосується саме бирання зберігання оброблення утилізація видалення знешкодження небезпечних відходів, то уповноваженим органом видається Наказ про видачу ліцензії суб'єкту господарювання, що і може завантажити суб'єкт господарювання - надавач послуг. Тож вимагаємо, внести зміни та додати фразу "Наказ про видачу ліцензії на збирання зберігання оброблення утилізація видалення знешкодження небезпечних відходів"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за звернення, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

копія ліцензії на перевезення небезпечних вантажів

Номер: 30b7cbefc0d14c338fe910ab2be2a4c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a3
Назва: копія ліцензії на перевезення небезпечних вантажів
Вимога:
Замовником вимагається надання копіїї саме Ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, але відповідно до ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", наразі Ліцензії не видаються у паперовому вигляді. Щодо саме перевезення небезпечних вантажів, сьогодні видається Витяг Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів. Тож вимагаємо, внести зміни та додати фразу "Копія витягу Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за звернення, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

інформація про субпідрядників

Номер: 26ef4f67f2a44d66b7412e0369983192
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a2
Назва: інформація про субпідрядників
Вимога:
Відповідно до шаблону, який наданий Замовником у Тендерній Документації, Замовник вимагає вказати %, на який буде залучений субпідрядник. Але, відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі", ч.7 ст. 17, У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Наголошуємо, НЕ МЕНШЕ 20%. Тож, Замовник не має права вимагати інформацію щодо залучення субпідрядних організацій Учасником в обсязі менше 20%! Вимагаємо внести зміни у Оголошення та Шаблон таблиці щодо залучення субпідрядників та зазначити що, вказувати інформацію у випадку, якщо буде залучен субпідрядник в обсязі більше 20% від обсягу Закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо наступне. Відповідно до тендерної документації – предметом закупівлі є ПОСЛУГИ ЗІ ЗБИРАННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ МЕДИЧНИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ З ПОДАЛЬШОЮ УТИЛІЗАЦІЄЮ. Враховуючи той факт, що небезпечні відходи становлять загрозу навколишньому середовищу, Замовник повинен знати у якому обсязі учасник планує залучати потужності свого субпідрядника. Звертаємо увагу, що згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином ваша вимога не може бути задовільнена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 00:01
Вимога
Вирішена

температура спалювання в камері горіння

Номер: 3317b19ca2984b08b29f205212c13f07
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005754-a.a1
Назва: температура спалювання в камері горіння
Вимога:
Шановний Замовнику, ви вимагаєте від Учасників температуру в камері спалювання не менше 11 тисяч градусів. Такого обладнання не існує, та не вважається за необхідне, відповідно до Законодавства щодо поводження з небезпечними відходами. Ймовірно, у вас друкарська помилка, та ви мали на увазі 1100 градусів?! Внесіть, будь ласка, зміни. Адже, відповідно до технічного регламенту спалювання відходів відбувається при температурі 900-1200 градусів по Цельсію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за звернення, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни!
Статус вимоги: Задоволено