• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний)

(номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33199000-1 Одяг для медичного персоналу (Одяг для захисту від випромінювання); 33196200-2 Пристрої для людей з обмеженими можливостями (Стілець туалет складний)) (НК 024:2019 38355 - Фартух для захисту від випромінювання (Жилетка та спідниця, фартух односторонній), 38358 - Комір для захисту від випромінювання (Захист щитовидної залози та грудини), 38364 - Рукавички для захисту від випромінювання (Рентгензахисні одноразові рукавички); 40539 – Крісло – туалет (Стілець туалет складний) Лот 1 «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50» Лот 2 «Стілець - туалет складний»

Завершена

278 230.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2021 13:10 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення основних принципів закупівель

Номер: fb12ed6b37b940109a722dc48635574e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005289-a.c2
Назва: Порушення основних принципів закупівель
Вимога:
Обставини викладені у цій скарзі можуть свідчити про вчинення з боку замовника порушень під час проведення процедури публічних закупівель, предметом яких було ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний) (Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; ідентифікатор закупівлі - UA-2021-08-13-005289-a ), з огляду на таке: Замовником було сформовано оголошення про проведення закупівлі, а також тендерну документацію, де було об’єднано два лоти: 1 лот «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50», лот 2 «Стілець - туалет складний». Проте, таке об’єднання груп та видів товарів, які пропонуються до закупівлі суперечить вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, порушує принцип недискримінації учасників та призвело до неправомірного відхилення пропозиції одних учасників та обрання переможцем ймовірно наперед визначену особу. Ця обставина може підтверджуватись тим фактом, що частина товарів, яку Замовник мав намір придбати, а саме: «Рентген захисні одноразові рукавички» може поставити лише один суб’єкт господарювання в Україні (офіційний дистриб’ютор таких рукавичок), який власне і був обраним переможцем зазначеної закупівлі. Таким чином, об’єднуючи лоти Замовник «дискваліфікував» усіх інших зацікавлених у зазначеній закупівлі потенційних учасників ще до моменту проведення торгів. Розуміючи цю обставину, ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс» подало вимогу про усунення порушень, зокрема, виокремлення зазначеного товару (який створює дискримінаційні умови) в окрему закупівлю, проте таку з незрозумілих для нас підстав було відхилено. При цьому, доводимо до відома, що різниця у пропозиціях ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс» та обраного переможця становить 350% (196 812,15грн.). Відтак, складається враження, що поставити (продати) Замовнику товар має наперед визначена особа, яка зареєстрована учасником, а тому ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс» (чи іншу особу) будь-яким чином намагаються не допустити до обрання переможцем у тендері. Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс», що, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав останнього. Наявність порушених прав обґрунтовується також і тим фактом, що ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс» є учасником відповідної процедури публічних закупівель та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому. Більше того, звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «ЗУЦ «Медсервіс» здійснює господарську діяльність у сфері виготовлення засобів індивідуального захисту при рентгенологічному дослідженні – вітчизняний виробник (використовує сучасний матеріал гуму – каучук, яка зареєстрована в Україні та відповідає усім вимогам), оптової торгівлі медичними товарами, систематично бере участь у публічних закупівлях та постачає продукцію, зокрема, бюджетним установам у різних регіонах України. На нашу думку, у даній закупівлі наявні ознаки корупційних зловживань з боку, як замовника, так і з боку учасника торгів, якого обрано переможцем, а відповідно, ми змушені будемо подати скарги (заяви, звернення) у контролюючі та правоохоронні органи з метою виявлення порушень, відновлення порушених прав і законних інтересів інших учасників закупівлі, а також недопущення порушень вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель у майбутньому.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Витяг з протоколу засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради Розглянувши вимогу по лоту 1 «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50» предмету закупівлі – ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-13-005289-a) повідомляємо наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Замовником було здійснено поділ предмета закупівлі на лоти за номенклатурою, а саме товари зазначені в лоті 1 «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50» предмету закупівлі – ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-13-005289-a) призначені для захисту медперсоналу при роботі в прямому пучку рентгенівського випромінювання під час рентгенологічного дослідження або лікування, під час якого не виключається можливість того, що тіло, в тому числі руки (кисті рук) і передпліччя потраплять в пучок випромінювання або в область з високою інтенсивністю розсіяного випромінювання. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерна документація Замовника (комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради) не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі зацікавлені особи (як юридичні, так і фізичні), після оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів могли надавати свої пропозиції, які були б прийняті і розглянуті замовником відповідно до діючого законодавства. В додатку 2 до тендерної документації міститься обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару, а саме зазначено, що замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. В ході вивчення тендерної пропозиції ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" (код 22334457) було з’ясовано, що надана пропозиція не відповідає медико-технічним вимогам (Додаток 2 до тендерної документації) до предмету закупівлі. В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника». Проте Учасником складена таблиця, в якій не вказана відповідність з посиланням на сторінки технічної документації. Посилання «Так, відповідає Українським стандартам якості» не являється технічним документом та не підтверджує відповідність товару медико-технічним вимогам. Запропонований товар не відповідає вимогам Замовника, оскільки: Найменування товару Технічний опис та характеристики Товар запропонований Учасником Жилетка та спідниця, розмір S Жилет виготовлений із свинцевого матеріалу на основі натурального каучуку. Товар виготовлений із просвинцеваної гуми Жилетка та спідниця, розмір M Жилет виготовлений із свинцевого матеріалу на основі натурального каучуку. Товар виготовлений із просвинцеваної гуми Захист щитовидної залози та грудини Комір має бути виготовлений із свинцевого матеріалу на основі натурального каучуку. Товар виготовлений із просвинцеваної гуми Рентген захисні одноразові рукавички Виготовлені з натурального каучуку з низьким вмістом протеїну Товар виготовлений із просвинцеваної гуми Крім того, згідно вимог тендерної документації (пункт 14 Розділ 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додаток 1) Учасник повинен надати: Гарантійний лист, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі використання) про відповідність якості товару та відповідність товару технічним вимогам, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав лист, в якому зазначив, що товар буде відповідної якості та частково відповідатиме технічним вимогам, що не відповідає вимогам тендерної документації. В листі Мінекономрозвитку від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» містяться настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, зокрема «Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань». Автором вимоги публічно оприлюднені безпідставні, без обґрунтованих доказів, звинувачення у сторону Замовника в протизаконних діях, погрози та залякування з метою здійснити тиск на Замовника для задоволення своїх власних комерційних інтересів з реалізації товару будь-яким способом. Цим учасник грубо порушує права Замовника, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є неприпустимим. На підставі зазначеного вище, пропозиція Учасника (автора вимоги), ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" (код 22334457), відхилена відповідно до п.2 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель під час формування, проведення та визначення переможця закупівлі, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відокремлення в окремий лот

Номер: 9f04959691fc4cb5a129131a84ed592c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-005289-a.a1
Назва: Відокремлення в окремий лот
Вимога:
Добрий день, оскільки "Рентген захисні одноразові рукавички" відносяться за ДК 021: 2015 до 33140000-3 - "Медичні матеріали", вимагаємо відокремити їх в окремий лот. Крім цього дана позиція є дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників. В Україні присутні кілька виробників рентгенозахисного одягу, які можуть запропонувати якісний товар за менші гроші, а дана позиція (виключно імпорт) не дозволяє прийняти їм участь. Тож вимагаємо відокремити дану позицію, а саме "Рентген захисні одноразові рукавички" в окремий лот.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу по лоту 1 «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50» предмету закупівлі – ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-13-005289-a) повідомляємо наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Замовником було здійснено поділ предмета закупівлі на лоти за номенклатурою, а саме товари зазначені в лоті 1 «Одяг для захисту від випромінювання Pb=0.50» предмету закупівлі – ДК 021:2015 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (Одяг для захисту від випромінювання, стілець - туалет складний) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-13-005289-a) призначені для захисту медперсоналу при роботі в прямому пучку рентгенівського випромінювання під час рентгенологічного дослідження або лікування, під час якого не виключається можливість того, що тіло, в тому числі руки (кисті рук) і передпліччя потраплять в пучок випромінювання або в область з високою інтенсивністю розсіяного випромінювання. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерна документація Замовника (комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради) не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено