-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне антрацит марки АМ13-25
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2021 11:36 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Невідповідність тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" код ЄДРПОУ 38359763 вимогам Замовника та неправомірне прийняття рішення щодо визнання її пропозиції, як переможної
Номер:
55a3d9b32500428db5a461fb5def301f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-001801-b.a2
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" код ЄДРПОУ 38359763 вимогам Замовника та неправомірне прийняття рішення щодо визнання її пропозиції, як переможної
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету № 129 Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 30.08.2021 року тендерна пропозиція ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" код ЄДРПОУ 38359763 була визначена переможною та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі.
Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" код ЄДРПОУ 38359763, нами було виявлено наступні невідповідності, з якими, всупереч положенням Закону «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) з порушенням всіх принципів здійснення публічних закупівель, така пропозиція Замовником була визнана як відповідна, а саме:
1. У п. 4 Розділу 6 Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю.»
Всупереч вимогам тендерної документації ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" код ЄДРПОУ 38359763, у складі тендерної пропозиції не надало переліку повноважень директора, що передбачені установчими документами.
Пропозиція ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 є такою, що не відповідає вимогам Замовника, а тому мала бути відхилена.
2. У п.п.1 п. 1 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям у Додатку 1 до тендерної документації було вказано, що учасники на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону повинні надати у складі тендерної пропозиції «Довідка (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в повному обсязі, за яким надавалися послуги.
Учасник ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 надав у складі тендерної пропозиції файл під назвою «2. Кваліфікаційні критерії.pdf», в якій на сторінці 61 надав довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору, але ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» не дотримався встановленої Замовником Форми №1, оскільки таблиця не містить 7 колонки в якій повинно було бути вказано Учасником: «Сума договору, грн.» Крім того, у вказаній формі було наявне застереження, зазначене замовником, що «Форма довідки заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності) та надається у складі пропозиції. Учасник не повинен відступати від даної форми».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763, надана з порушенням вимог, встановлених Замовником у тендерній документації та є такою, що не відповідає вимогам Замовника, а тому підлягає відхиленню.
3. У п.10 Додатку 2 до тендерної документації було вказано Замовником, що «Учасником надається у складі тендерної пропозиції засвідчена учасником копія антикорупційної програми учасника; засвідчена учасником копія наказу про затвердження антикорупційної програми, засвідчена учасником копія наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми».
ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 у складі тендерної пропозиції не надало вказаних вище документів, а тому підлягала відхиленню Замовником.
4. У п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було вказано, що Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам'яне антрацит марки АМ13-25), надана Учасником – ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 у складі тендерної пропозиції, не відповідає наданому Замовником Додатку 3 до ТД, а тому пропозиція ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 підлягала відхиленню.
5. У п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було вказано, що Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації, в якій також було вказано, що «Форма „Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи»
ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 у п. 9 Тендерної пропозиції щодо «умов оплати» вказав лише «без попередньої оплати», що не відповідає умовам оплати, які вказані у тендерній документації, а також п.4.1. Проекту договору.
Крім того, у 5 колонці таблиці Тендерної пропозиції, замість зазначення Учасником «Ціна за одиницю товару, грн., з ПДВ2» ним було вказано «без ПДВ», також у формі тендерної пропозиції було вказано, що «2 ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України, а також у випадку, якщо учасник є платником ПДВ».
Таким чином, Учасник - ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763, який надав у складі тендерної пропозиції, що він звільнений на пільговий період за предметом закупівлі від сплати ПДВ, повинен був зазначити саме ціну без ПДВ, а не просто вказувати «без ПДВ»
Таким чином, враховуючи викладене вище, приходимо до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763 не відповідає вимогам Замовника, визначеним у тендерній документації, а тому, відповідно до вимог абз. 1, 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, така тендерна пропозиція повинна була бути відхилена Замовником.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Частиною 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Крім того, частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.
Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», на підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей, враховуючи вимоги ст. ст. 5, 17, 22, 23, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає скасувати протокол засідання тендерного комітету № 129 Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 30.08.2021 року про визначення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ТПК «УКРПРОМЕНЕРГО» КОД ЄДРПОУ 38359763, як переможної.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 19:23
Вимога
Вирішена
Документи на вугілля марки А
Номер:
d6d215df2d21486b983db33e399b5cda
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-13-001801-b.b1
Назва:
Документи на вугілля марки А
Вимога:
Згідно вимог Додатку 3, для вугілля марок А(антрацит): скан-копії з оригіналів сертифікатів походження, сертифікати якості, що надає учасник (повинні підтверджувати якість вказаної кількість кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отримані учасником або його постачальником марки вугілля, а також скан-копії з оригіналів посвідчення про якість на кожну марку вугілля отриманого учасником не раніше 2020р., із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів наданих відповідно до сертифікатів походження (рахуноки, залізничні накладні, або товаро-транспортні накладні). Споживачем в посвідченні про якість повинен бути вказаний учасник або постачальник. Якщо споживачем в посвідченні про якість вказаний не учасник, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист від вказаного в наданому посвідченні про якість споживача, адресований замовнику, в якому зазначено номер посвідчення про якість, дату видачі та право використання учасником зазначеного документу в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. (дана вимога обумовлена ситуацією що сталася на ринку, та вимогами до ввезеного на територію України товару(вугілля) а також з метою недопущення закупівлі нелегально видобутого (на непідконтрольній владі території) вугілля). Крім того, учасник у складі пропозиції повинен надати лист від власника вище зазначених документів, адресований на ім’я учасника, в якому зазначене право (надано дозвіл) використання вищевказаних документів (скан-копій оригіналів сертифікатів походження, сертифікатів якості, посвідчень про якість на марки вугілля, що передбачені згідно цим оголошенням) для участі у вказаній процедурі закупівлі.
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною та незаконною з наступних підстав.
По-перше, проаналізувавши вказану вимогу, вбачається, що Замовник бажає придбати лише імпортоване вугілля (так як в підтвердження якості вимагає Сертифікат походження) і такими діями дискримінує учасників, зокрема і Скаржника, що пропонує до постачання вугілля А (13-25) вітчизняного виробництва.
Додаємо, що на даний час на ринку вугілля існує два види товару, зокрема імпортоване вугілля А (13-25), що готове до споживання та вугілля А (13-25), що вироблене українськими виробниками шляхом переробки вугілля антрацитової групи методом дроблення або сортування або збагачення.
При цьому, обидва варіанти продаються на території України абсолютно легально.
Нам, як потенційному учаснику не зрозуміло чому Замовник вищевказаною вимогою обмежує наше право на участь у даному тендері з товаром, що виробляється на території України.
Чому Замовник обмежив коло учасників тільки тими хто пропонує до постачання імпортований товар – не зрозуміло.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Все вищевказане підтверджує порушення Замовником вимог ст. 5, ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-друге, враховуючи вимоги тендерної документації, умовою прийняття участі у даному тендері є те, що учасник (або його постачальник) раніше закупили товар, що є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що згідно чинного законодавства посвідчення якості видається виробником на відвантажену партію товару – вугілля кам’яного, і сертифікат походження, відповідно також видається на вже придбану партію товару. Тобто, для того що б отримати вказані документи, а відповідно мати можливість прийняти участь у даному тендері, учасник на моменті підготовки тендерної пропозиції учасник повинен придбати товар або зобов’язати постачальника придбати товар – вугілля кам’яне. Вказане підтверджує, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги і тим самим порушив права потенційних учасників, у тому числі і нашого підприємства.
Вимога у вищевикладеній редакції штучно обмежує коло учасників, зокрема і наше підприємство так як ми, на момент підготовки тендерної пропозиції ще не придбали вугілля кам’яне, що є предметом закупівлі і як наслідок не отримали посвідчення якості та сертифікат походження. Крім того, так як вугілля не придбано і документи не отримані на законних підставах, то і сертифікат якості не можливо отримати.
Скаржник звертався до свого постачальника з проханням надати посвідчення якості, сертифікат якості, сертифікат походження не раніше 2020 року, натомість постачальник відповів, що надання вказаних документів можливо лише при відвантаженні товару, натомість постачальник може надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що є документом, що посвідчує якість товару на моменті укладання договору та повністю узгоджується з вимогами ДСТУ 7146:2010.
Вважаємо, що вимога Замовника у вказаній редакції є незаконною, так як жоден учасник не зобов’язаний купляти товар, що необхідний замовнику на етапі підготовки тендерних пропозицій, адже «участь у закупівлі» не є ототожним поняттям з «укладанням договору з Замовником».
Наголошуємо, що ми приймаємо участь у закупівля по всій Україні і не може закуповувати (оплачувати та відвантажувати) та не зобов’язаний це робити на етапі підготовки тендерних пропозиції під кожного замовника окремо вугілля, що є предметом закупівлі.
Вимагаємо внести у тендерну документацію зміни, що узгоджуються з вимогами чинного Законодавства України та забезпечують рівні права учасників, і як наслідок збільшує конкуренцію та забезпечують додержання принципів здійснення закупівлі, що закріплені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме виключити з Документації вимогу щодо надання сертифікатів походження, сертифікати якості (повинні підтверджувати якість вказаної кількість кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отримані учасником або його постачальником марки вугілля, а також скан-копії з оригіналів посвідчення про якість на кожну марку вугілля отриманого учасником не раніше 2020р., із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів наданих відповідно до сертифікатів походження (рахуноки, залізничні накладні, або товаро-транспортні накладні). Споживачем в посвідченні про якість повинен бути вказаний учасник або постачальник.
Зазначаємо, що документом, що підтверджують якість вугілля вітчизняного виробництва, згідно ДСТУ 7146:2010 є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. При цьому, сертифікація вугілля кам’яного не є обов’язковою на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 11:59
Вирішення:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. Вимоги на які ви посилаєтесь ми вважаємо не дискримінаційні. Але якщо дана умова якось Вас не влаштовує і так як для нас вона не є принциповою то ми її вилучимо з умов тендерної документації шляхом публікації тексту Тендерної документації у новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено