• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2

Завершена

715 298.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 576.49 UAH
Період оскарження: 13.08.2021 11:15 - 19.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: 5a8d7d0f669241ffbe81b52f0d6f2e1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-000768-c.b3
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
КП БМР «Міськліфт» ознайомилося з відповіддю Замовника та хоче прояснити, що в Наказі ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ N 73 від 10.04.2000р. «Про затвердження державних нормативних документів для встановлення єдиного порядку обслуговування і ремонту ліфтів» сказано, що капітальний ремонт- виконується після закінчення призначеного терміну експлуатації ліфта (25 років), В даному випадку капітальний ремонт в ж/б по вул. Степанянца,2 виконується після закінчення призначеного терміну експлуатації. Також ремонт може провадитися за замовленням власника для відновлення дієздатності ліфта з повною або частковою заміною основних вузлів та деталей. «До капітального ремонту також відносяться: - роботи з заміни морально застарілих та фізично зношених ліфтів; - роботи з модернізації ліфтів, які виконуються з метою поліпшення технічних характеристик і естетичного стану ліфтів; - роботи з заміни і доопрацювання вузлів, електричних схем, які не забезпечують безпечну експлуатацію ліфта згідно з приписами органів Держнаглядохоронпраці України чи заводів-виробників; - одноразові ремонти ліфтів, які тривалий час не працювали і не обслуговувались.» Однак, «Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затвердженого Наказом ДК України з питань житлово – комунального господарства від 17.05.2005р. № 76 визначено,що Капітальний ремонт будинку - комплекс РЕМОНТНО–БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ, пов’язаних з відновленням або поліпшенням експлуатаційних показників будинку, із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій, інженерного обладнання та обладнання протипожежного захисту без змін будівельних габаритів об’єкту та його техніко–економічних показників. До складу ремонтно-будівельних робіт монтажні та демонтажні роботи не відносяться. Недарма, в ПББЕЛ - Правилах будови та безпечної експлуатації ліфтів, встановлено вимоги до будови, виготовлення,МОНТАЖУ, НАЛАГОДЖЕННЯ, ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ, РЕМОНТУ, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ЛІФТІВ, підйомників та їх складових частин Відповідно поняття «модернізації», «реконструкції», «ремонту(капітального та поточного) та технічного обслуговування» як поняття виділені окремо та наведені в розділі 4 ПББЕЛ, де МОДЕРНІЗАЦІЯ- внесення змін в КОНСТРУКЦІЮ ЛІФТІВ чи підйомників, які підвищують їх безпечність, технічний рівень і поліпшують економічні характеристики шляхом заміни ОКРЕМИХ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН на більш сучасні, у тому числі заміна системи керування, ЗА УМОВИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЛІФТА ЧИ ПІДЙОМНИКА. РЕКОНСТРУКЦІЯ- ЗМІНА КІНЕМАТИЧНОЇ СХЕМИ ЛІФТА, збільшення вантажопідйомності або номінальної швидкості, які здійснюються після введення ліфта в експлуатацію. РЕМОНТ- ВІДНОВЛЕННЯ ПОШКОДЖЕНИХ, СПРАЦЬОВАНИХ, АБО ТАКИХ, ЩО СТАЛИ НЕПРИДАТНИМИ З БУДЬ ЯКОЇ ПРИЧИНИ, складових частин ліфтів та підйомників( металевих конструкцій, механізмів, гідроприводу, електроприводу, приладів і пристроїв безпеки тощо) з доведенням ліфтів та підйомників до працездатного і справного стану. В ДБН В3.2-2-2009 наданий термін «Капітальний ремонт житлового будинку», а саме: « Капітальний ремонт - ремонт житлового будинку з метою відновлення його ресурсу з заміною за необхідності конструктивних та огороджувальних елементів, систем інженерного обладнання а також поліпшення його експлуатаційних показників». До систем інженерного обладнання ліфти не мають відношення. ТОВ «Запоріжліфт» при складанні акту виконаних робіт та кошторисної документації використовував каталоги Е«Будівельні роботи» та каталогом М«Монтаж устаткування», а при капітальному ремонті ліфтів використовується каталог ЖТ«Ремонт пасажирських і вантажних ліфтів», недарма Мінрегіонбуд розділяє всі види робіт за каталогами. Тому з висновками Замовника, про те що монтаж, демонтаж, модернізація, реконструкція, заміна пасажирських ліфтів є різновидом капітального ремонту КП БМР «Міськліфт» не згодно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно ДБН України В.3.2-2-2009 та Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №73 від 10.04.2000 р.: Капітальний ремонт це один із видів ремонту, який поділяються на такі підвиди 1.Капітальний ремонт (заміна пасажирських ліфтів) 2.Капітальний ремонт (модернізація пасажирських ліфтів) 3.Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) 4. Капітальний ремонт ліфтів (реконструкція пасажирських ліфтів) Всі ці ремонти розцінюються по розцінкам на роботи які передбачені того чи іншого виду ремонту ( в залежності від поставки матеріалів і обладнання)а саме це може бути : М - (монтажні роботи); РН- (ремонтні роботи яких не має в ЖТ ); ЖТ-(технічне обслуговування ліфтів, поточний та капітальний ремонти, де і присутні демонтажні і монтажні роботи які можна застосовувати і в (заміні, модернізації, реконструкції і капітальному ремонті ліфтів).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: baa4f002db9749068b7b958766987587
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-000768-c.a2
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
13.08.2021 року через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, надалі – Замовник, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-13-000768-c та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2» з ціновою пропозицією 715298.00 грн. На підставі Протоколу №493/2021 Уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради за результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖЛІФТ» по процедурі спрощеної закупівлі UA-2021-08-13-000768-c, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» визначено переможцем спрощеної закупівлі згідно за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖЛІФТ». Вартість пропозиції становить – 714`805,90 грн. (сімсот чотирнадцять тисяч вісімдесят п’ять грн.90 коп) з ухваленням рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Протокол №493/2021 від 14.09.2021 року не є дійсним, бо не відповідає вартості пропозиції ТОВ «Запоріжліфт» - 714805,90 грн. в протоколі вказана вартість прописом 714085,90грн., що не відповідає сумі, вказаної в результатах Аукціона. КП БМР «Міськліфт» не погоджуеться з рішенням Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «Запоріжліфт» по деяким причинам, а саме: 1. В Додатку№3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншім Замовника» вимог для проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі:ДК 021:2015: 45310000-3 [Електромонтажні роботи] «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2» (надалі – Вимоги) вимагалося, згідно п.2. надати довідку про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми Додатку №7, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Особи, зазначені в цьому розділі повинні мати групи з електробезпеки, що підтверджують відповідні документи, не нижче: - IV - особа, відповідальна за організацію робіт з ремонту ліфтів; - III - електромеханіки, які здійснюють ремонт ліфтів. В довідці ТОВ «Запоріжліфт», згідно форми Додатку №7, та вимог Замовника, відсутня інформація щодо: - досвіду роботи робітників; - в кваліфікації робітників не вказано розряд; - в протоколі перевірки знань працівників у Черткова Сергія Васильовича не вказана професія (сторінка 27). 2. В вимогах для проведення спрощеної закупівлі до Учасників процедури в п.12. р.IV вимагалося надати «Скан-копію відгуку про виконання аналогічних договорів за період 2016-2021рр.» ТОВ «Запоріжліфт» надало відгуки на виконані роботи за період 2016-2021рр. ,згідно наданих договорів, але відгуки написані різними організаціями та з різних міст мають однаковий текст. 3. У вимогах для проведення спрощеної закупівлі до Учасників процедури в п.13. р.IV вимагалося надати «Завірені належним чином скан копії аналогічних договорів за період 2016-2021рр. (не менше двох з капітального ремонту ліфтів)». ТОВ «Запоріжліфт» надало договори на виконані роботи за період 2016-2021рр., але надані ним договора з актами виконаних робіт не є аналогічними договорам з капітального ремонту ліфтів, тому що: 1. Назва акту виконаних робіт за договором №65-20/п від 14.04.2020 року на суму 1.371.512,29 грн. з КНП «Спеціалізована медіко-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області та за договором №188-20/п від 17.03.2020 року на суму 1.560.000,00 грн. з УКВ «Енергодарської МР Запорізької області» та назва договору «Капітальний ремонт ліфта в комплекті з пусконалагоджувальними роботами» не відповідає складу робіт, вказаних в актах виконаних робіт «Демонтаж, монтаж вантажопасажирського ліфта», які не відносяться до ремонтних робіт, а відносяться до монтажних робіт - монтажу нового устаткування (Каталог М3 «РЕКН на монтаж устаткування»). Капітальний ремонт ліфтів рахується згідно з кошторисних норм ЖТ-1 ВБН Д.2.8-204.02-2004 (РЕКН на ремонт пасажирських та вантажних ліфтів). 2. Договір підряду №7 «На поточний ремонт» від 19.04.2016 року з ОСББ «Комунаровець-1» не є капітальним ремонтом, а – поточним, а кошторисна документація та акт виконаних робіт надані російською мовою(!), що не відповідає вимогам Замовника про надання документів тільки українською мовою – п.7 р.I «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою». Таким чином вимоги Замовника для проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-13-000768-c на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2» ТОВ «Запоріжліфт» не були виконані. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «Запоріжліфт» переможцем за процедурою спрощеної закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вартості пропозиції, яка становить – 714`805,90 грн. (сімсот чотирнадцять тисяч вісімдесят п’ять грн.90 коп) з ухваленням рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Протокол №493/2021 від 14.09.2021 року не є дійсним, бо не відповідає вартості пропозиції ТОВ «Запоріжліфт» - 714805,90 грн. в протоколі вказана вартість прописом 714085,90грн., що не відповідає сумі, вказаної в результатах Аукціона. ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах відносяться до формальних помилок. Наявність формальної помилки в Протоколі про намір укласти договір про закупівлю не є привидом для скасування рішення про визнання ТОВ «Запоріжліфт» переможцем тендерної пропозиції. - Стосовно довідки ТОВ «Запоріжліфт», згідно форми Додатку №7, та вимог Замовника, відсутня інформація щодо: - досвіду роботи робітників; - в кваліфікації робітників не вказано розряд; - в протоколі перевірки знань працівників у Черткова Сергія Васильовича не вказана професія (сторінка 27). ПОВІДОМЛЯЄМО, що ТОВ «Запоріжліфт» надав інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншім вимогам Замовника згідно форми Додатку №7 Тендерної документації. - В вимогах для проведення спрощеної закупівлі до Учасників процедури в п.12. р.IV вимагалося надати «Скан-копію відгуку про виконання аналогічних договорів за період 2016-2021рр.» ТОВ «Запоріжліфт» надало відгуки на виконані роботи за період 2016-2021рр. ,згідно наданих договорів, але відгуки написані різними організаціями та з різних міст мають однаковий текст. ПОВІДОЛЯЄМО, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук. З прикладом листа відгука Ви можете ознайомитись за https://infobox.prozorro.org/articles/list-vidguk. - У вимогах для проведення спрощеної закупівлі до Учасників процедури в п.13. р.IV вимагалося надати «Завірені належним чином скан копії аналогічних договорів за період 2016-2021рр. (не менше двох з капітального ремонту ліфтів)». ТОВ «Запоріжліфт» надало договори на виконані роботи за період 2016-2021рр., але надані ним договора з актами виконаних робіт не є аналогічними договорам з капітального ремонту ліфтів, тому що: 1. Назва акту виконаних робіт за договором №65-20/п від 14.04.2020 року на суму 1.371.512,29 грн. з КНП «Спеціалізована медіко-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області та за договором №188-20/п від 17.03.2020 року на суму 1.560.000,00 грн. з УКВ «Енергодарської МР Запорізької області» та назва договору «Капітальний ремонт ліфта в комплекті з пусконалагоджувальними роботами» не відповідає складу робіт, вказаних в актах виконаних робіт «Демонтаж, монтаж вантажопасажирського ліфта», які не відносяться до ремонтних робіт, а відносяться до монтажних робіт - монтажу нового устаткування (Каталог М3 «РЕКН на монтаж устаткування»). Капітальний ремонт ліфтів рахується згідно з кошторисних норм ЖТ-1 ВБН Д.2.8-204.02-2004 (РЕКН на ремонт пасажирських та вантажних ліфтів). 2. Договір підряду №7 «На поточний ремонт» від 19.04.2016 року з ОСББ «Комунаровець-1» не є капітальним ремонтом, а – поточним, а кошторисна документація та акт виконаних робіт надані російською мовою(!), що не відповідає вимогам Замовника про надання документів тільки українською мовою – п.7 р.I «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою». ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно ДБН України В.3.2-2-2009 та Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №73 від 10.04.2000 р.: Капітальний ремонт це один із видів ремонту, який поділяються на такі підвиди 1.Капітальний ремонт (заміна пасажирських ліфтів) 2.Капітальний ремонт (модернізація пасажирських ліфтів) 3.Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) 4. Капітальний ремонт ліфтів (реконструкція пасажирських ліфтів) Всі ці ремонти розцінюються по розцінкам на роботи які передбачені того чи іншого виду ремонту ( в залежності від поставки матеріалів і обладнання)а саме це може бути : М - (монтажні роботи); РН- (ремонтні роботи яких не має в ЖТ ); ЖТ-(технічне обслуговування ліфтів, поточний та капітальний ремонти, де і присутні демонтажні і монтажні роботи які можна застосовувати і в (заміні, модернізації, реконструкції і капітальному ремонті ліфтів). В вимогах до Технічної документації Розділ IV. Інструкція з підготовки пропозиції п.13. містилася вимога про надання завірених належним чином скан копій аналогічних договорів за період 2016-2021рр. (не менше двох). Ця вимога виконана ТОВ «Запоріжліфт». Договір між ТОВ « Запоріжліфт» та ОСББ «Комунаровець» не розглядався Замовником тому що к договору не була надана кошторисна документація. Цей документ Замовником не розглядався і вважається не поданим Учасником. У зв’язку з вищевикладеним вважаю за необхідне залишити Рішення уповноваженої особи, що викладене у Протоколі №493/2021 від 14 вересня 2021 року, а саме щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ".
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оскарження Протоколу №485/2021 від 07.09.2021року

Номер: e9111134d60743f981d549056335402f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-000768-c.b1
Назва: Оскарження Протоколу №485/2021 від 07.09.2021року
Вимога:
13.08.2021 року через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, надалі – Замовник, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-13-000768-c та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2» з ціновою пропозицією 715298.00 грн. На підставі Протоколу №485/2021 від 07.09.2021р. була відхилена пропозиція КП БМР «Міськліфт» на закупівлю UA-2021-08-13-000768-c за предметом закупівлі «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Степанянца,2» з ціновою пропозицією 548’502,30 грн. як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Довідка про повноваження посадової особи на підписання документів містить в собі підстави, а саме: розпорядження міського голови № 57-р від 01 березня 2019 року, яке діє до 28.02.2020 р., та розпорядження міського голови № 52-р від 28 березня 2020 року яке діє до 28.02.2021 р. Повноваження посадової особи учасника на підписання документів на момент проведення конкурсу не містить документу підтвердження. 2. Довідка про уповноважену особу містить в собі підстави, а саме: розпорядження міського голови № 57-р від 01 березня 2019 року, яке діє до 28.02.2020 р., та розпорядження міського голови № 52-р від 28 березня 2020 року яке діє до 28.02.2021 р. Повноваження підпису на момент проведення конкурсу не містить документу підтвердження. 3. Учасником до аналогічних договорів не надано акти виконаних робіт , підтверджуючих їх виконання. КП БМР «Міськліфт» не погоджується з таким рішенням Замовника. Стосовно повноважень посадової особи на підписання документів можемо зазначити, що Учасник закупівлі – комунальне підприємство й повноваження директора подовжує розпорядження міського голови. Розпорядження міського голови №310-р від 20.11.2020 року находиться на сайті Бердянської міської ради, згідно статті 17 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Стосовно не надання актів виконаних робіт договорів можемо зазначити, що Замовником в вимогах до тендерної пропозиції до предмету закупівлі зазначені лише договора, акти виконаних робіт до договорів не зазначено. Управлінням ЖКГ Бердянської міської ради надан відгук про виконання даних договорів – що роботи виконані якісно, своєчасно та з дотриманням встановлених договорами строків. Претензій щодо виконання вказаних договорів у УЖКГ ВК БМР на теперішній час відсутні. Вимагаємо скасувати незаконну дискваліфікацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу КП БМР «Міськліфт» в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника, від 09.09.2021 та надати через електронну систему закупівель відповідь, а саме: - З «Капітального ремонту ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Степанянца, 2», оголошено було процедуру спрощеної закупівлі на суму бюджетних призначень 715 298,00 грн., після проведеного аукціону 31.08.2021 р. на розгляд було надано пропозицію від КП БМР «МІСЬКЛІФТ»,яка становила 548 502,30 грн. Після детального розгляду та перевірки учасника було встановлено невідповідність у тендерних документах, які опубліковані через електронну систему закупівель, а саме: - до аналогічних договорів учасником не надано акти виконаних робіт; - в довідці про повноваження посадової особи на підписання документів містить в собі підстави, а саме: розпорядження міського голови № 57-р від 01 березня 2019 року, яке діє до 28.02.2020 р., та розпорядження міського голови № 52-р від 28 березня 2020 року яке діє до 28.02.2021р. Повноваження посадової особи на підписання документів на момент проведення конкурсу не містить документу підтвердження (тобто відсутнє діюче розпорядження про подовження контракту директора), дані вимоги прописані Замовником у Розділі IV. Інструкція з підготовки пропозиції р.1 Зміст і спосіб подання пропозиції у п. 8 «Сканованих копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника процедури підтверджуються наступними документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення або довіреністю, дорученням, іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів) Замовник повинен чітко бачити цей документ, а не шукати на сайтах; - довідка про уповноважену особу містила в собі підстави, а саме: розпорядження міського голови № 57-р від 01 березня 2019 року, яке діє до 28.02.2020 р., та розпорядження міського голови № 52-р від 28 березня 2020 року яке діє до 28.02.2021 р. Повноваження підпису на момент проведення конкурсу не містить документу підтвердження (тобто відсутнє діюче розпорядження про подовження контракту директора). 2. У зв’язку з вищевикладеним вважаю за необхідне залишити Рішення уповноваженої особи, що викладене у Протоколі№485/2021 від 07 вересня 2021 року, а саме щодо відхилення пропозиції учасника КП БМР «Міськліфт» відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено