• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені

Зазначені в Документації

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2017 13:22 - 17.08.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено

про неправомірні рішення

Номер: 94f9fac449b64480b5ee5d9df277b799
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-06-000002-c.c2
Назва: про неправомірні рішення
Скарга:
Скарга про неправомірні рішення прийняті Замовником та необізнаність у законодавстві, що діє на території України Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме: - По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників; - По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації; - По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень. У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c): - -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р. - Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17 - І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c): - Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером. Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте. А також крім вищевикладеного хочемо зазначити ! Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС). Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави. Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне: - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України); - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про захист економічної конкуренції»; - Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»; - Закон України «Про запобігання корупції»; - Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO) - Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ; - Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи; - Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами. - І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ. У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України. Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів. Повторно просимо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: .
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.09.2017 10:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.09.2017 15:37
Автор: ТОВ Стартрейдінг, Лях Андрій Миколайович +380442292408 0672348985@ukr.net
Вимога
Є відповідь

про неправомірні рішення

Номер: ebfd971e49154841925397d9b17544dd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-06-000002-c.b3
Назва: про неправомірні рішення
Вимога:
Скарга про неправомірні рішення прийняті Замовником та необізнаність у законодавстві, що діє на території України Зважаючи на наше попереднє Оскарження та неправомірні рішення членів тендерного комітету ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» ТОВ «Стартрейдінг» додатково інформує про Вимоги відповідно до яких повинен дотримуватись Тендерний комітет для прийняття рішень після Аукціону, а саме: - По перше розглядається на засіданні тендерні пропозиції Учасників після чого виноситься відповідне рішення реєструється та підписується з обов’язковим зазначенням всіх Учасників; - По друге відповідно до першого визначається Учасник який є Переможцем або Дискваліфікований та зазначаються Законна причина дискваліфікації; - По трете останнє рішення приймається Про укладання Договору між Замовником та Переможцем але Договір укладається не раніше ніж через 10 днів у які проходить період оскаржень. У Вашому випадку всі прийнятті рішення з порушеннями черги (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-05-000017-c): - -початку Ви надсилаєте Учаснику Повідомлення про намір укласти з ним Договір Протокол № 8 від 23.08.17р. - Потім проводите процедуру дискваліфікації Протокол № 8-1 від 23.08.17 - І на останок Ви проводите розгляд пропозицій без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №8-2 від 23.08.17р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-06-000002-c): - Ви проводите два різні засідання розглядаєте пропозиції без зазначення всіх Учасників закупівлі Протокол №10 від 23.08.17р. і реєструєте під одним номером. Крім того всі зазначені процедури прийняття рішень проводяться окремими засіданнями і заноситься до системи у неробочий час так як цей день є офіційно скороченим на годину, а на законність помилок зазначених у попередньому Оскарженні взагалі ігноруєте. А також крім вищевикладеного хочемо зазначити ! Українські національні стандарти ДСТУ та ТУ, що існують нині, на сировину, продукцію, а також на методи виробництва виникли на основі ГОСТ (перекладається як ДЕСТ) - це є МІЖДЕРЖАВНИМ стандартом, що зараз є стандартом, який регулює нормативи стандартизації в країнах СНД. Регламентується Міждержавною радою із стандартизації, метрології і сертифікації (МГС). Із наведеного вище та акцентуванням на інші грубі порушення виходить, що Ваші співробітники не орієнтуються ні в чинному законодавстві України, ні підзаконних актах, постановах, державних та міждержавних стандартах, що діють на території нашої Держави. Тому ми пропонуємо щоб Ваша установа провела навчання для співробітників які безпосередньо пов’язані з тендерними закупівлями у сфері продуктів харчування. У першу чергу пропонуємо розглянути та вивчити наступне: - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150 (щодо затвердження медичної документації яка діє на території України); - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Закон України «Про захист економічної конкуренції»; - Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»; - Закон України «Про запобігання корупції»; - Інформацію про Міжнародну організацію із стандартизації (International Organizationfor Standardization, ISO) - Інформацію про ГОСТ(ДЕСТ), ДСТУ, ТУ, ГСТУ; - Інформацію про Вимоги Національного стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Інформацію про Загальні вимоги Діловодства та Архівної справи; - Інформацію про Законність оформлення Договорів між юридичними або фізичними особами. - І також просимо Вас вести обов’язковий контроль та перевірку за інформацією яку Ви подаєте, підписуєте та викладаєте у загальний доступ. У разі подальшого недотримання Законодавства і прийняття протиправних рішень дана Скарга та попередні Оскарження будуть офіційно передані до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, та Прокуратури з усіма додатками, а також відміченими порушеннями відповідно до яких члени тендерного комітету не звертають уваги та ігнорують Законодавство України. Також хочемо зазначити та зауважити про те, що наше Товариство завжди дотримується чинного Законодавства та діє тільки відповідно до нього, а працівники постійно підвищують свою кваліфікацію у сфері, що пов’язана із безпечністю та якістю харчових продуктів. Повторно просимо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" та дискваліфікацію ТОВ "Стартрейдінг" і перейти до розгляду повторно та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на Вимогу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі UA-2017-08-06-000002-c. Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 9 від 04.09.2017 р.) Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.), розміщену в системі електронних закупівель, щодо рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі риби, рибного філе та іншого м'яса риби морожених, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (риба та рибне філе морожені). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-06-000002-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 10 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 10 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР". Проаналізувавши на засіданні ТК КСЛІ зміст Вимоги ухвалено рішення: 1) Прийняти до відому, що зміст Вимоги фактично не стосується закупівлі № UA-2017-08-06-000002-с, риби, рибного філе та іншого м'яса риби морожених, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (риба та рибне філе морожені). 2) Зауважити ТОВ "Стартрейдінг", що відношення до вказаної закупівлі має лише претензія щодо хронології протоколів Тендерного комітету КСЛІ та розміщення ліцеєм інформації в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР" в неробочий час. 3) Пояснити ТОВ "Стартрейдінг", що ТК КСЛІ ведуться окремі реєстри Протоколів засідань, на яких окремо розглядаються питання різної спрямованості (загальні; розгляду пропозицій; визначення переможців); 4) Поінформувати ТОВ "Стартрейдінг", що комплексна інформаційна Система забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР" ( як і КСЛІ ) працює в цілодобовому режимі, а ЗУ "Про публічні закупівлі" і регламент роботи Системи визначає терміни подання документів з врахуванням цілодобової можливості розміщення інформації; 5) Зазначити, що з боку ТОВ "Стартрейдінг", як Учасника, в період Роз'яснень, жодних Запитань чи Вимог не було; 6) просити директора ТОВ "Стартрейдінг" налаштувати підпорядкованих йому працівників на більш чітке, вчасне та грамотне формулювання змісту меседжів, що надсилаються Замовникам; 7) Просити директора ТОВ "Стартрейдінг" посилити контроль за інформацією, яка готується його співробітниками та підписується ним і в подальшому викладається для загального доступу; 8) Врахувати, що бізнесові структури приймаючи участь в Закупівлях як Учасники, перш за все, напевно, керуються намаганням отримати фінансовий прибуток; 9) Вважати що задоволення Вимоги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – закупівлі товару необхідної якості за найнижчою ціною; 10) Вимогу ТОВ "Стартрейдінг" щодо скасування рішення з визначення переможцем ПП "Бахмачфіш" відхилити. З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

про неправомірне визначення переможця Замовником

Номер: f80777a98aa448879919704ff448893e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-06-000002-c.b1
Назва: про неправомірне визначення переможця Замовником
Вимога:
Оскарження про неправомірне визначення переможця Замовником Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЗНЗ «Київський спортивний ліцей-інтернат» було проведено закупівлю Сирні продукти (згідно ДК 021:2015 код 15220000-6) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-06-000002-с Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь такі учасники: 1. ПП "БАХМАЧФІШ" 2. Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович 3. ТОВ "Торгівельна компанія "Океан" 4. ТОВ "Стартрейдінг" 5. "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 6. Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником: ПП "БАХМАЧФІШ" Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики, вимоги пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених Замовника. Зазначаємо, що у складі тендерної документації не були надані наступні документи: - Договір на професійну обробку (Дезінфекцію) автотранспорту; - Довідка про працівників відповідної кваліфікації (не вказані водій, комірник, вантажник, головний бухгалтер); - Відгук (це офіційний документ який видається на бланку ПОУ яка його надає); - Особисті Медичні Книжки працівників, які безпосередньо задіяні у постачанні (чинна Форма «№ 1-ОМК» Затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013р. №150 інші форми діють тільки на території невизнаних республік) дана книжка відноситься до документів суворої звітності ; - ідентифікаційний код та Паспорт керівника (уповноважена особа) нерозбірливий та не засвідчений; - Експертний висновок Кінг Кліп без засвідчення керівника (уповноважена особа); - Лист про припинення видачі висновків (від іншої ПОУ); - Гарантійний лист про своєчасну поставку товару; - Асортиментний перелік; - Проект Договору взагалі не заповнений і не зазначено з ким і з чим учасник погоджується (Предмет договору, ціна та інше). Більшість зазначених документів взагалі відсутні або не відповідає вимогам Національному стандарту України ДЕРЖАВНОЇ УНІФІКОВАНОЇ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТАЦІЇ та іншим законодавчим актам України, що є грубим порушенням. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних (невідповідних) документів, прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України. Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції». ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем і перейти до розгляду наступних пропозицій та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»). 3. Також відповіді (лист-відповідь) на оскарження оформляти відповідно до вимог та норм діловодства діючого на території України. З повагою та розумінням, Директор А. М. Лях
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу ТОВ "Стартрейдінг» по Закупівлі UA-2017-08-06-000002-c. Тендерним комітетом КСЛІ розглянуто (протокол засідання тендерного комітету КСЛІ № 7 від 31.08.2017 р.) скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" (директор Лях А. М.) в системі електронних закупівель на рішення Замовника по підсумках розгляду тендерних пропозицій та визначення Переможця під час проведення відкритих торгів з закупівлі Риби, рибного філе та іншого м'яса риби морожених, код ДК 021:2015 – 15220000-6 (риба та рибне філе морожені). Рішення по закупівлі № UA-2017-08-06-000002-с були формалізовані в протоколах (Протокол засідання Т К КСЛІ з розгляду тендерних пропозицій відкритих торгів № 10 від 23.08. 2017 р.; Протокол засідання Т К КСЛІ з визначення Переможця відкритих торгів № 10 від 23.08. 2017 р.) та оприлюднені в комплексній інформаційній системі забезпечення електронних закупівель " Е-ТЕНДЕР". Проаналізувавши зміст скарги ухвалено рішення: - підтвердити, що запропонований Переможцем на Аукціон Товар відповідає вимогам Документації Замовника; - довідка про санітарну обробку автотранспорту була в наявності; - медичний огляд працівниками Переможця пройдено; - довідка про працівників підприємства з зазначенням необхідної інформації в наявності; - ідентифікаційний код та паспорт керівника Переможця підтверджений; - заповнення проекту договору Замовник не вимагав; - вважати що задоволення скарги зі сторони ліцею буде суперечити одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – закупівлі товару необхідної якості за найнижчою ціною, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитувати систему електронних закупівель в цілому та ЗУ «Про публічні закупівлі», Закон України "Про захист економічної конкуренції", ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції». - прохання скаржника щодо скасування рішення з визначення переможцем ПП "Бахмачфіш" відхилити. З розумінням, секретар ТК КСЛІ, Ткаченко М. І.
Статус вимоги: Відхилено