• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне ДГ(50-100)

• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника – 12301, Житомирська область, смт. Черняхів, Майдан рад 3; • Категорія замовника – Категорія: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». • уточнюючий код ДК 021:2015 - 09111100-1 - Вугілля

Завершена

308 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 540.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2021 15:54 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до замовника

Номер: b9f8083c3dd34effa1d8f12f69345280
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-12-002469-c.c1
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Доброго дня. В розділі ІІІ тендерної документації " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ч. 6, п. 3.6.1 прописана вимога до учасників " Продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати наступним вимогам : вугілля кам'яне ДГ 50-100, зольність на більше 10%, вологість не більше 16% відповідно до ДСТУ 7146-2010" . Подана інформація по золі і волозі на дану марку вугілля кам'яного не відповідає ДСТУ 7146-2010, так як там прописано наступне : назва продукції ДГ 50-100 - зольність не більше 10%, вологість не більше 10%. Замовник повинен внести зміни в тендерну пропозицію, привевши її у відповідність до ДСТУ 7146-2010 шляхом внесення змін до неї .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякуємо за запитання. Замовник здійснює процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Повідомляємо, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.», замовникам дозволено здійснювати закупівлю Вугілля кам'яне ДГ(50-100) Зольність не більше 10% Вологість не більше 16% з нижчою теплотою згоряння на робочий стан палива не менше ніж 5600 ккал/кг та Вугілля кам'яне ДГ(50-100) Зольність не більше 10% Вологість не більше 10% з нижчою теплотою згоряння на робочий стан палива не менше ніж 6100 ккал/кг Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ту марку вугілля, яка забезпечать максимально якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного. Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару. Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 18:01