-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі під замовлення згідно коду ДК 021:2015–39130000-2 Офісні меблі
Закупівля здійснюється за непередбачуваної потреби в меблях (7 найменувань) при поточному ремонті приміщень КНП "ЦМЛ" РМР за наявності зекономлених коштів за результатами проведених раніше спрощених закупівель.
Торги не відбулися
57 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2021 15:19 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Перегляд пропозиції
Номер:
638331c1987340e2973c73a8fcc40186
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-008398-a.c1
Назва:
Перегляд пропозиції
Вимога:
До відома Замовника, згідно ч.4 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», вказано «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент»», рішенням Замовника було прийнято неприпустиму помилку.
Вимога замовника про встановлення у ТД про виготовлення продукції конкретного виробника. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання (зокрема, щодо скаржника, який пропонує продукцію іншого виробника).
Також, встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію. Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019. 2)
Також, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право на добросовісну конкуренції з порушенням ст. 3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищенаведене, посилання на конкретні статті Закону та практику АМКУ, Вимагаємо: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ". 2. Переглянути рішення учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол роз'яснення.pdf 07.09.2021 09:40
Дата подачі:
05.09.2021 12:16
Вирішення:
Замовник правомірно відхилив пропозицію ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.09.2021 09:43
Дата виконання рішення Замовником:
07.09.2021 09:40
Підтвердження вирішення:
Замовник діє в межах Закону України "Про публічні закупівлі", що стосується саме спрощеної закупівлі (ст.14). Ваші зауваження стосуються лише процедури відкритих торгів, в тому числі Замовник не зобов'язаний учаснику надавати дослідження ринку. Визначені у технічних вимогах матеріали, з яких мають бути виготовлені меблі, доступні навіть через мережу Інтернет для купівлі фізичними особами-підприємцями для виконання даного замовлення.
Також повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто законодавець для спрощеної закупівлі встановлює право, а не обов’язок зазначати у вимогах біля посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника фразу «або еквівалент». Про це говориться і в листі Мінекономіки від 05 травня 2020 року № 3304-04/28729-06 «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Оскільки Замовник не зазначив еквівалент, то розглядаються лише чітко встановлені вимогами матеріали, а де не прописано торговельну марку чи фірму, а загальна назва, то Замовник розглядає всі пропозиції.
Відповідно до п.11 ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
У відповідності до п.1 ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Замовник правомірно відхилив пропозицію ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ".