-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запірна арматура
Завершена
2 964 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 820.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2017 17:39 - 09.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
86bc35fce44448c0b9db6c2c9daac205
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-24-001695-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно пункту 4, статті 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, №922-VII, від 25 грудня 2015 року – “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Метою Закону України “Про публічні закупівлі” є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Термін “конкуренція” визначає Закон України “Про захист економічної конкуренції”, №2210-II, від 18.05.2016 – “економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку” Оскількі метою проведення закупівлі є отримання найвигіднішої пропозиції, умова, що обмежує склад пропозиції одним виробником є суттєвим обмеженням та дискримінацією учасника. Пропозиція різних виробників на окремі вироби може суттєво відрізнятися за ціною та умовам доставки. Основним завданням учасника закупівлі є напрацювання найбільш вигідної пропозиції для Замовника, що є результатом виконання усіх технічних специфікацій, пошук та аналіз найкращих та самих вигідних умов за кожною товарною позицією закупівлі. Якщо одну частину таких позицій більш вигідно замовляти у одного виробника, а іншу у іншого виробника, то штучне обмеження в умовах закупівлі не дасть можливості учаснику надати саму вигідну пропозицію і призведе до завищенних цін на закупівлю та не ефективні витрати бюджетних коштів. З огляду на чинне законодавство у сфері державних закупівель, практику розгляду аналогічних обмежень в тендерній документації Антимонопольним комітетом України та відповідальність за порушення законодавства про закупівлі просимо : 1. Виправити орфографічні помилки в Тендерній документації; 2. Прибрати вимогу «Всі вироби мають бути одного виробника» з технічної специфікації. Також повідомляємо, що ПрАТ "Сантехкомплект" залишає за собою право звернення в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2017 15:21
Вирішення:
Повідомляємо Вас, що Ваша скарга на підставі вимог пункта 2 статті 18 Закона Украіни N 922-Vlll від 25.12.2015, а саме:..."cкарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником....", підлягає відхиленню у звязку з порушенням сроков подання таких скарг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
de53387051ed4747994e5a1649d4ac04
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-24-001695-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно пункту 4, статті 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, №922-VII, від 25 грудня 2015 року – “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Метою Закону України “Про публічні закупівлі” є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Термін “конкуренція” визначає Закон України “Про захист економічної конкуренції”, №2210-II, від 18.05.2016 – “економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку” Оскількі метою проведення закупівлі є отримання найвигіднішої пропозиції, умова, що обмежує склад пропозиції одним виробником є суттєвим обмеженням та дискримінацією учасника. Пропозиція різних виробників на окремі вироби може суттєво відрізнятися за ціною та умовам доставки. Основним завданням учасника закупівлі є напрацювання найбільш вигідної пропозиції для Замовника, що є результатом виконання усіх технічних специфікацій, пошук та аналіз найкращих та самих вигідних умов за кожною товарною позицією закупівлі. Якщо одну частину таких позицій більш вигідно замовляти у одного виробника, а іншу у іншого виробника, то штучне обмеження в умовах закупівлі не дасть можливості учаснику надати саму вигідну пропозицію і призведе до завищенних цін на закупівлю та не ефективні витрати бюджетних коштів. З огляду на чинне законодавство у сфері державних закупівель, практику розгляду аналогічних обмежень в тендерній документації Антимонопольним комітетом України та відповідальність за порушення законодавства про закупівлі просимо : 1. Виправити орфографічні помилки в Тендерній документації; 2. Прибрати вимогу «Всі вироби мають бути одного виробника» з технічної специфікації. Також повідомляємо, що ПрАТ "Сантехкомплект" залишає за собою право звернення в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2017 15:20
Опис причини скасування:
Не вірно вказано переможця
Дата скасування:
21.08.2017 15:20