-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ БАКТЕРІОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТУБЕРКУЛЬОЗУ НА АВТОМАТИЗОВАНІЙ СИСТЕМІ BD BACTEC™ MGIT™ 960, 8 (вісім) найменувань
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2021 12:22 - 24.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Номер:
6accbaf6f4b54054a3978fbe013ba261
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-004776-a.a2
Назва:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Вимога:
Виходячи з відповіді Замовника, що вказує на повне ігнорування ЗУ "Про публічні закупівлі", ігнорування вже визначених кодів для повного переліку швидких тестів ДП "медичні закупівлі", купівлю яких здійснюють всі державні установи за допомогою Prozorro Market за кодом ДК 2015 : 3312. Не знання закону не звільнює від відповідальності. Окрім того усі швидкі тести на туберкульоз чи інші інфекції є виробами медичного призначення для діагностики in vitro. Це незалежні тест-системи для скринінгу, які не потребують жодних аналізаторів чи додаткового обладнання та є скринінгом, що виявляє у людини наявність антигену чи антитіл конкретного захворювання. Тому Замовник порушуючи ЗУ називаючи ідентифікаційний тест- розхідним матеріалом. Виходячи з вищевказанного, вимога відокремити в окрему закупівлю Позицію #8 згідно коду закупівлі ДК 2015: 3312-системи реєстрації медичного обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 22:33
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику процедури закупівлі UA-2021-08-12-004776-a, подану Вами «вимогу про усунення порушення» за номером UA-2021-08-12-004776-a.a2 від 17 серпня 2021 року (час подання 20:08 год.) вважаю безпідставною. В наданій раніше відповіді на вимогу UA-2021-08-12-004776-a.a1 (дата оприлюднення 17 серпня о 22:33 год.) детально викладено обґрунтування визначення предмету закупівлі Уповноваженою особою з детальним посиланням на діючі нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель. Крім того, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 р. № 1405-р державне підприємство «Медичні закупівлі України» є централізованою закупівельною організацією, що проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, медичних виробів та спеціалізованого санітарного транспорту в інтересах Міністерства охорони здоров’я згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних програм, визначених Міністерством охорони здоров’я, А ОТЖЕ НЕ Є ЦЕНТРАЛЬНИМ ОРГАНОМ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЮ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Отже, з урахуванням інформації викладеної вище та інформації наданої на вимогу UA-2021-08-12-004776-a.a1 (дата оприлюднення 17 серпня о 22:33 год.) вважаю безпідставним поділ предмету закупівлі на окремі тендерні процедури, оскільки товари, що закуповуються в межах даної закупівлі – є матеріалами для бактеріологічної діагностики туберкульозу на автоматизованій системі BD BACTEC™ MGIT™ 960.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.08.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення порядку визначення предмету закупівлі
Номер:
15b6c4eb341240ec8cf4a4061d2318d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-004776-a.a1
Назва:
Порушення порядку визначення предмету закупівлі
Вимога:
Згідно закупівлі UA-2021-08-12-004776-a від 12.08.2021 Замовник сформував один Лот згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 — 33690000-3 ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ РІЗНІ зважаючи на всі вісім найменувань зазначених у одному Лоті допущено порушення порядку визначення предмету закупівлі, тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.08.2021 15:18
Дата подачі:
12.08.2021 15:18
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику процедури закупівлі UA-2021-08-12-004776-a, подану Вами «вимогу про усунення порушення» за номером UA-2021-08-12-004776-a.а1 від 12 серпня 2021 року (час подання 15:18 год.) вважаю необґрунтованою, та такою що по своїй суті не відповідає фактичним обставинам проведення процедури закупівлі і вимогам законодавства у сфері публічних закупівель і, як наслідок, не підлягає задоволенню. Моя позиція ґрунтується на наступних обставинах, підтверджених відповідними правовими нормами і документами. Перш за все Ви, як Скаржник зазначаєте, про неправильне визначення нами предмету закупівлі. Однак, така Ваша думка не є вірною. При визначенні предмету закупівлі під час проведення цієї закупівлі Уповноважена особа Замовника керувався наступними нормами законодавства у сфері публічних закупівель. Правовою основою для визначення предмету закупівлі є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), а також «Порядок визначення предмета закупівлі» затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783. У відповідності до п. 22 ч.1 ст.1 Закону, наведено поняття і порядок визначення предмету закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим, відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 встановлено, під час внесення інформації до оголошення про проведення процедури закупівлі під час закупівлі медичних виробів додатково зазначається код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Зазначені приписи вищевказаних «Порядків» мною дотримані у повному обсязі. Стосовно застосування при визначенні предмету закупівлі, такого коду класифікатору ДК 021:2015, як 33120000-7 «системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» виключно для позиції № 8 - також не погоджуюсь, оскільки матеріали для бактеріологічної діагностики туберкульозу на автоматизованій системі BD BACTEC™ MGIT™ 960, у кількості (8 (вісім) найменувань в тому числі, позиція № 8 «ідентифікаційний тест для ідентифікації мікобактерій туберкульозного комплексу» не є медичною системою або медичним обладнанням, а є розхідним/витратним матеріалом. Тому варіант використання Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, здійснений Уповноваженою особою при визначенні предмету закупівлі є більш правильним, аніж запропонований Вами. (розділ 33000000-0 (медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни); група 33600000-6 (фармацевтична продукція); клас 33690000-3 (лікарські засоби різні); категорія 336960000-5 (реактиви та контрастні речовини). Враховуючи викладене, вважаю, що можливість поділу предмету закупівлі на окремі тендерні процедури є суб’єктивним правом замовника, яке може бути реалізовано ним шляхом прийняття відповідного рішення Уповноваженою особою, на підставі внутрішніх потреб замовника на відповідні товари та умов здійснення закупівлі. В зазначеній процедурі закупівлі медичних виробів такий поділ не є виправданим. З урахуванням міркувань, викладених вище, керуючись Порядку визначення предмета закупівлі та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі мною правомірно сформовано предмет закупівлі, у вигляді, оприлюдненому в оголошенні про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.08.2021 00:03