• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва: «Капітальний ремонт системи опалення та термомодернізація будівлі Комунального закладу «Олешківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов» Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 45». За кодом ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (надалі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. 1. Замовник: 1.1. Найменування: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради 1.2. Код за ЄДРПОУ: 43922212 1.3. Місцезнаходження: Юридична адреса: 75100, Херсонська область, місто Олешки, вулиця Гвардійська, будинок 30. Фактична адреса: 75100, Херсонська область, місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22. 1.4. Уповноважена особа Замовника, яка здійснює зв'язок з учасниками: головний спеціаліст відділу закупівель (уповноважена особа) – Бєсєдніков Денис Юрійович, тел. 0507108503, e-mail: tender_oleshki_osvita@ukr.net. Відповідальний з технічних питань: Шкіндер Наталія Дмитрівна тел.: (095) 8294527 2. Очікувана вартість закупівлі: 299709,60 грн. (Двісті дев’яносто дев’ять тисяч сімсот дев’ять грн. 60 копійок). 3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмету закупівлі: Здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва: «Капітальний ремонт системи опалення та термомодернізація будівлі Комунального закладу «Олешківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов» Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 45». За кодом ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт 3.2 Кількість робіт: одна робота 3.3. Місце виконання робіт: місто Олешки, Херсонська область, вулиця Софіївська, 45. 3.4. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2023 року включно. 4. Перелік документів, завірених належним чином, що має надати учасник в сканованому вигляді у форматі pdf: - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником(для юридичних осіб); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту (для фізичних осіб); - копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору (у разі підписання документів пропозиції довіреною особою учасника); - інформаційна довідка про належне виконання аналогічного договору за 2019-2021 року(не менше одного) (зазначити предмет договору, який має бути аналогічним предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, надати список замовників, їх адреси, контактні телефони). Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію договору, зазначеного у довідці. - скан копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Сертифікат повинен бути чинним, виданим за професією «Інженер технічного нагляду» та по спеціалізації «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд». Зазначена особа (відповідальний виконавець окремих видів робіт) може бути штатним працівником учасника або залученим за договором цивільно-правового характеру (надати наказ про призначення або договір ЦПХ).. - лист-згода з умовами проекту-договору, підписаний уповноваженою особою Учасника та/або завірений печаткою (у разі її використання); Документи, що не передбачені чинним законодавством – Учасник до складу тендерної пропозиції не подає, надаючи відповідне обгрунтування у вигляді довідки. 4. Пропозиція Учасника,оформлена на фірмовому бланку подається у відповідності до вимог Додатку №2. (Учасник обов’язково надає пропозицію з повним асортиментом відповідно до замовлення). 5. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник здійснює розрахунки згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання робіт з відстрочкою платежу – до 15 банківських днів за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. 5.1. Джерело фінансування: кошти державного бюджету (залишок освітньої субвенції). 6. Перелік критеріїв та методика оцінки: 100% ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 7. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: зазначений в електронній версії закупівлі. 8. Дата та час початку подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 9. Дата та час закінчення подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни: (0,5 %) 11. Забезпечення пропозиції: не передбачено. 12. Забезпечення виконання договору: не передбачено. 13. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі: викладені в Додатку № 1 до Оголошення . 14. Інша необхідна інформація: - Валютою пропозиції є гривня. - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис (КЕП/ЕЦП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Завершена

299 709.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 498.55 UAH
Період оскарження: 12.08.2021 11:36 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо скасування рішення про визнання переможця закупівіліі

Номер: 0a3f00e310a94e8883242054fbff00d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-12-003870-a.c1
Назва: Щодо скасування рішення про визнання переможця закупівіліі
Вимога:
1.Звертаємо Увагу замовника закупівлі що ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” не підтвердив технічні та якісні вимоги, та опис характеристик і склад робіт, які закуповуються відповідно до додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі як того вимгав п.4. Оголошення про проведення закупівлі. Тому не зрозуміло що за ці гроші забов’язується виконувати ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” 2.ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” надав аномально низьку ціну згідно визначення п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник, який надав пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних робіт відповідно до вимог п.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Нажаль ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” не надав обґрунтування аномально низької ціни оскільки за 98 000 грн. неможливо виконати технічний нагляд з технічними характеристиками, які зазначив Замовник закупівлі в Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі. Так відповідно до п.24 Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі замовник вмагає надавати щотижневий звіт по здійсненю технічого нагляду тобто треба бувати на об'єкті кожного тижня. ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ та інженер технічного нагляду Вижбовський Петро Тадеушович територіально знаходяться в м.Чернівці (див. договір ЦПХ наданий в скаладі тендерної пропозиції ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ). Для здійсненя своїх функціональних обов’язків інженер технічного нагляду Вижбовський Петро Тадеушович повинен щотижня протягом двох років приїздити на об’єкт залізничним транспортом як таким що є найбільш контурентим в порівнянні з автомобільним транспортом. Згвідно веб ресурсу «Укрзалізниці» https://booking.uz.gov.ua прямого потягу Чернівці-Олешки не існує .Заначений сайт пропонує наступні марштути потяг №136Л сполученням «Чернівці-Одеса» вартість плацкартного квитка 226,58 грн. В м.Одеса треба зробити пересадку на потяг №142Ш сполученням«Одеса-Маріуполь» який зупиняється в м.Херсон. Вартість плацкартного квитка з м.Одеса до м. Херсон 126,65 грн. З м.Херсон до м.Олешки на автобусі за 17 грн. інженер технічного нагляду Вижбовський Петро Тадеушович нарешті потрапить на об’єкт. Тобто вартість подорожі в один кінець складе 226,58 грн.+126,65грн. +17,0 грн.= 370,23 грн. Відповідно таким же шляхом з м.Олешок до м.Чернівці також за 370,23 грн. Щотижневі транспортні витрати складуть 740,46 грн.Строк наданя послуг з дати підписання договору і до 31 грудня 2023 року. Якщо договір буде підписаний протягом вересня то термін надання послуг складе 2 роки і 3 місяці. В році 52 тижня (365 днів /7 днів =52). Кожного тижня треба відвідувати об’єкт будівництва (див. п.24 Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі ) витрати в рік складуть 740,46 грн. х 52 тижня = 38 503,92 грн. За два роки вартість складе 38 503,92 грн. х 2 роки = 77 007,84 грн. Вищевикладені розрахунки стосуються лише транспортих витрат ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ. Інженер технічного нагляду Вижбовський Петро Тадеушович знаходячись у відряджені повинен десь жить щось їсти візьмемо розмір добових встановлених постановою КМУ 02.02.2011 р. № 98 60 грн/доба. З огляду на вищеописану логістику потрапляння на об’єкт будівництва інженер технічного нагляду знаходиться у відряджені 3 доби щотижня. 3 доби х60 грн/доба=180 грн. витрати на відрядження щотижня. За весь термін надання послуг з технічного нагляду витрати на відрядженя складуть 180 грн х52 тижні х 2 роки = 18 720, 00 грн. ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” з суми договору 98 000 грн. відповідно до Податкового кодексу Україне мусе сплатити единий податок за ставкою 5 % або 98 000 грн. х 0,05=4900 грн. Залишається 98 000,00 – 4900,00 = 93 100 грн. За найскромнішими розрахунками витрати на здійсненя технічного нагляду протягом всього терміну будівництва для ФОПа "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” складуть : витрати на відрядженя - 18 720, 00 грн. Транспорті витрати 77 007,84 грн. Разом 18 720, 00 грн + 77 007,84 грн.=95 727,84 грн. > 93 100 грн. Одже фактичні витрати значно перебільшують вартість договору тому ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” не взмозі виконати технічні та якісні вимоги відповідно до додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі. Вимагємо скасувати ПРОТОКОЛ №195 від 30.08.2021 р. ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про визнаня переможцем ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ” і розглянути наступного учасника закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику. Надаємо інформацію про поставлені Вами питання, а саме: По першому питанню вимоги: Звертаю Вашу увагу, що у вимогах до переліку документів (п.4 Оголошення про проведення закупівлі), які має надати Учасник - відсутня вимога, щодо підтвердження Учасником технічних та якісних вимог, опису характеристик і складу робіт, які закуповуються відповідно до додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі. Додаток №1 Оголошення про проведення закупівлі «Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад робіт, які закуповуються» має інформаційний характер, оскільки Учасник повинен розуміти, які роботи він повинен виконувати. По другому питанню вимоги: Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). У даній закупівлі система не визначила ціну пропозиції ФОП "СОПІТ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ”, як аномально низьку ціну. Також звертаю Вашу увагу на те, що вимоги п.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» відносяться тільки до процедури Відкритих торгів. Враховуючи вищезазначене, повідомляю що Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено