-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Торги не відбулися
10 187 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 937.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 937.93 UAH
Період оскарження:
12.08.2021 11:04 - 08.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
63c250b8847c43fd81c38d31b0b506db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.c6
Назва:
вимога
Вимога:
Шанвоний Замовнику. Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в пункт 4.4. Проекту договору
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 14:08
Вирішення:
ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи» відповідно до статей 4 та 33 Закону України "Про ринок природного газу", Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затверджено Кодекс газотранспортної системи (далі – Кодекс).
У розділі XIV Кодексу визначено, що Замовники послуг транспортування відповідають за збалансованість своїх портфоліо балансування протягом періоду балансування для мінімізації потреб оператора газотранспортної системи у вчиненні дій із врегулювання небалансів, передбачених цим Кодексом. Періодом балансування є газова доба. Тобто у цьому розділі Кодексу виписано вимоги до врегулювання відносин з питання балансування між замовниками послуг транспортування (тобто потенційним постачальником газу, як замовників закупівлі – споживача постачальника, і оператором газотранспортної системи). Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради в цій закупівлі є замовником закупівлі – споживачем постачальника, замовника послуг транспортування.
Підрозділ 6 розділу XIV Кодексу визначає обсяг добового небалансу та плату за добовий небаланс. Так, п.1 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу зазначено, що оператор газотранспортної системи розраховує обсяг добового небалансу для кожного портфоліо балансування замовників послуг транспортування природного газу за кожну газову добу. П.9 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу та маржинальної ціни придбання природного газу для кожної газової доби. В п.11 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу, маржинальної ціни придбання й середньозваженої ціни оператором газотранспортної системи використовується інформація про операції, що відбуваються на торговій платформі. Саме тоді і застосовуються критерії, які зазначені у п. 13 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу щодо величин корегування. При цьому п.15 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу (зі змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1611 від 26.08.2020) передбачає, що у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу.
Таким чином зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу.
При цьому ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення.
Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
1f2dff24bdd242b185d1fea04e57acad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.a5
Назва:
проект договору
Вимога:
Згідно з вимогами абз. 3, ч. 2, ст. 231 ГК України, у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Тобто, ч. 2 ст. 231 ГК України, передбачений законом граничний мінімум відповідальності сторони договору, що фінансується за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету.
П. 7.2.1. договору пропонуємо привести у відповідність вимогам ч. 2, ст. 231 ГКУ, та збалансувати відповідальність Сторін відповідно до п. 7.3.1. проекту договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2021 09:57
Вирішення:
Шановний Учаснику! Джерелом фінансування у даній закупівлі є місцевий бюджет.
Внесення запропонованих Вами змін є економічно невигідно, а отже недоцільно для замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
2b697971195d45d691f5cbfa3f8a2d97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.a4
Назва:
проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Пункт 4.6.2 проекту договору не відповідає умовам чинної редакції постанови НКРКЕП «Про затвердження Правил постачання природного газу» від 30.09.2015 №2496, а саме абз. 2, п. 12, розділу ІІ де вказано, що на підставі отриманих від споживача даних та/або даних Оператора ГТС постачальник протягом трьох робочих днів готує та надає споживачу два примірники акта приймання-передачі природного газу за розрахунковий період, підписані уповноваженим представником постачальника. Отже «ГРМ» пропонуємо змінити на «ГТС», оскільки чинним законодавством не передбачено порядок обміну інформації щодо обсягів фактичного споживання споживачами між постачальниками та оператором газорозподільної системи. Те ж саме в пунктах 4.6.4., 4.6.5 «ГРМ» просимо змінити на «ГТС»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2021 09:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 4.6.1. Проєкту договору та п. 12 розділу 2 Правил постачання природного газу, за підсумками розрахункового періоду споживач, надає діючому постачальнику копію відповідного акта про фактичний об’єм (обсяг) розподіленого (протранспортованого) природного газу споживачу за розрахунковий період.
Зазначений акт складається замовником та організацією з якою укладено договір про розподіл природного газу. Замовник окремого договору на транспортування газу не має, а отже здійснювати взаємозв’язок чи будь який обмін інформацією з Оператором ГТС не можливий.
Крім того, замовник не є стороною в окремому договорі транспортування природного газу, укладеним між постачальником та Оператором ГТС.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2021 00:03
Вимога
Вирішена
довідка про відсутність судимості
Номер:
19d79395e9a64ac2a6f7b6dc8b25f6a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.b3
Назва:
довідка про відсутність судимості
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що переможець протягом 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір повинен надати:
- оригінал довідки/ довідок або нотаріально завірену копію про те, що фізична особа, яка є учасником чи службова (посадова)особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та вказана особа не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим на це органом. Вказана довідка повинна бути не більше 30-ти денної давнини відносно дати її завантаження в електронну систему закупівель.
У своєму листі від 31.07.2017 № 16/1-2002 Міністерство внутрішніх справ України зазначило, що на даний час міністерство запровадило можливість отримання відомостей стосовно наявності судимості в осіб — учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника за запитом фізичної особи в електронній формі за умови її ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису через офіційний сайт МВС. А також Міністерство внутрішніх справ України анонсувало, що в подальшому заявник зможе замовити отримання такої довідки* на адресу власної електронної пошти, при цьому довідка буде завірена електронною цифровою печаткою єдиної інформаційної системи МВС. Нагадуємо, що Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затверджено наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256. Відповідно до вимог розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затверджено наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256 (надалі — Порядок) запит фізичної особи може подаватися в письмовій або електронній формі. Запит в електронній формі подається за умови ідентифікації фізичної особи з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС.
На даний час Міністерством запроваджено можливість отримання відомостей стосовно наявності судимості в осіб — учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника за запитом фізичної особи в електронній формі за умови її ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису через офіційний веб-сайт МВС (http://mvs.gov.ua/ua/pages/Dovidka_pro_nesudimist___katalog_poslug.htm)
Також з’явилася можливість перевірити легітимність виданих довідок про відсутність (наявність) судимості (https://wanted.mvs.gov.ua/test). Перевірка здійснюється шляхом введення даних про номер довідки та дату народження особи, якій надано довідку.
У подальшому заявник зможе замовити отримання такої довідки на адресу власної електронної пошти. Довідка буде завірена електронною цифровою печаткою єдиної інформаційної системи МВС.
Виходячи із вище викладеного, просимо Замовника передбачити можливість для учасників надати електронну форму довідки МВС про те, що фізична особа, яка є учасником чи службова (посадова)особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та вказана особа не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, оскільки електронна форма довідки завірена електронною цифровою печаткою єдиної інформаційної системи МВС прирівнюється до оригіналу. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 11:08
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу нами будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
41237660cf3247bf82b2eaf38e8d701b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Оригінал або копію сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 виданий учаснику акредитованим органом із сертифікації системи управління, який, підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи менеджменту якістю, дійсний на дату розкриття пропозиції та який має строк дії до 31.12.2021 та Оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім‘я учасника закупівлі акредитованим органом із сертифікації системи управління, дійсний на дату розкриття пропозиції та який має строк дії до 31.12.2021 р. Такі сертифікати є не обов'язковими. Встановлення вище описаних вимог до учасників є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників, а також законодавчо необгрунтованими. Впровадження таких систем управління є є виключно суверенним рішенням суб’єкта господарювання і носить абсолютно добровільний характер та не містить будь-якого імперативу. Залишення в тендерній документації вимоги про надання сертифікатів ISO унеможливить участь у вказаних торгах майже 90 % потенційних постачальників та неодмінно призведе до неконкурентності торгів. Для ознайомлення та в якості підтвердження вище викладеного надаємо офіційний лист від органу сертифікації щодо встановлення дискримінаційних вимог. Вимагаємо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЕНДЕРНЫМ КОМИТЕТАМ щодо сертифікатів ісо.pdf 18.08.2021 09:32
Дата подачі:
18.08.2021 09:32
Вирішення:
Шановний учаснику,згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку природного газу у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Сертифікат «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) надає організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. У цьому стандарті немає вимог, характерних для інших систем управління, зокрема, систем управління якістю, систем управління охороною здоров’я та безпекою праці, систем енергетичного управління та систем управління фінансами . Необмежене коло організації можуть здійснювати подібну діяльність, але можуть мати різні обов’язкові для дотримання відповідності вимоги, зобов’язання, установлені в їхніх екологічних політиках, а також різні екологічні технології й цілі щодо екологічної дієвості, однак при цьому організації можуть відповідати вимогам цього стандарту (п.0.3 Вступу).
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання природним газом установ, що фінансується з бюджету Нікопольської міської територіальної громади, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2021 00:03
Вимога
Вирішена
аналогічні договори
Номер:
9d44c39a4c0c433a97c90f6325a49268
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-001283-b.b1
Назва:
аналогічні договори
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією зазначено, що для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору (2019 рік або 2020 рік... Встановлення обмеження щодо року, в якому аналогічні договори виконані, ви обмежуєте коло потенційних учасників. Зокрема тих, які не мають виконаних договорів у 2019 або 2020 роках. З метою збільшення конкуренції та можливості взяти участь у закупівлі розширеному колу учасників, просимо доповнити можливість надати учасниками аналогічний договір, що виконаний у 2021 році. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 09:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу нами будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено