• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Закупівля послуг цілодобової фізичної охорони (1-н пост охорони) адміністративного приміщення (618,91 кв.м.) та території (139,0 кв.м) по внутрішньому периметру Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області з дотриманням пропускного режиму за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 31.

Завершена

42 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2017 16:10 - 18.08.2017 18:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про відхилення пропозиції

Номер: e3d7fad71b6f4c3aaec6e1bfcac1a7ef
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-17-001138-c.a1
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, щодо наявності у учасника діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем знаходження об’єкта охорони Замовника, що суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в технічних вимогах, щодо наявності у учасника діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем знаходження об’єкта охорони Замовника порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до технічного завдання, а саме видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградській області (далі –Управління Казначейства) за наслідками розгляду вимоги щодо рішення про відхилення пропозиції від 29.08.2017 ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» та рішення Замовника (Его-ЮП-ОскарПП,35750UAH) повідомляє наступне. Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Закупівля послуг з цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення та території по внутрішньому периметру Управління Казначейства ( далі – послуги з охорони) не перевищує меж встановлених ст.2 Закону та має статус допорогової закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до п. 6.4. Порядку, Управлінням Казначейства, як Замовником, в оголошенні про проведення закупівель від 17.08.2017 було визначено період уточнень, який тривав до 18:00 год. 18.08.2017, протягом якого всі Учасники (Постачальники) мали можливість звернутися з питаннями щодо встановлених кваліфікаційних вимог учасників та способи іх підтвердження. З метою оперативного вирішення виробничих питань однією із таких вимог Управління Казначейства (Замовника) є наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) за місцем розташування об’єкта охорони Управління Казначейства (Замовника). Дану інформацію необхідно було підтвердити довідкою. На момент визначення переможця Вами не надано довідку про наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом або представництвом) у м. Кропивницькому. Управлінням Казначейства виконано вимоги Закону та додержано принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону, у тому числі і принципу недискримінації учасників, визначеному ст. 5 Закону де всі учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах та всі учасники мали вільний доступ до інформації про закупівлю, передбачену цим Законом. Враховуючи викладене, а також, відсутність з Вашого боку звернень (уточнень) через електронний майданчик “E-TENDER” (http://e-tender.biz/), або безпосередньо до контактної особи Замовника, щодо вимог до предмету закупівлі, кваліфікаційних /технічних вимог предмету закупівлі, які призводять до дискримінації учасників торгів, та участю у аукціоні закупівлі послуг з охорони, вважається, що ви погодились із запропонованими вимогами вказаної документації. Таким чином, вважаємо, що зазначене апелювання є безпідставним і необґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: dae44dd4eefb403e82ffe56c3b688c96
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-17-001138-c.a2
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про охоронну діяльність», не зазначається межа або конкретний досвід, визначений щодо надання Учасником послуг у сфері охорони конкретного виділеного майна, наприклад майна державних (бюджетних) установ. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду з охорони тільки державного (бюджетного) майна. Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Також встановлення обмеження щодо років охорони, а саме досвіду з охорони державних (бюджетних) установ не менше одного року, позбавляє можливості участі в закупівлі учасників які відносно нещодавно отримали ліцензію та почали свою господарську діяльність і не мають можливості надати підтвердження такого досвіду. Враховуючи викладене вважаю, що вимоги Замовника викладена в п.13 технічних вимог до предмету закупівлі та в п. 6 вимог до кваліфікації учасників порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградській області (далі –Управління Казначейства) за наслідками розгляду вимоги щодо рішення про дискваліфікацію від 29.08.2017 ТОВ «СМАРТ СІТІ ГРУП» повідомляє наступне. Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Закупівля послуг з цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення та території по внутрішньому периметру Управління Казначейства ( далі – послуги з охорони) не перевищує меж, встановлених ст.2 Закону, та має статус допорогової закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до пунктів 1, 2, 3 ст. 16 Закону замовнику надано право щодо визначення кваліфікаційних критеріїв та право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вами не забезпечено подання підтвердженої вищезазначеної інформації відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п. 6.4. Порядку, Управлінням Казначейства, як Замовником, в оголошенні про проведення закупівель від 17.08.2017 було визначено період уточнень, який тривав до 18:00 год. 18.08.2017, протягом якого всі Учасники (Постачальники) мали можливість звернутися з питаннями щодо встановлених кваліфікаційних вимог учасників та способи їх підтвердження. Управлінням Казначейства виконано вимоги Закону та додержано принципи здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі і принципу недискримінації учасників, визначеному ст. 5 Закону, де всі учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах та всі учасники мали вільний доступ до інформації про закупівлю, передбачену цим Законом. Враховуючи викладене, а також відсутність з Вашого боку звернень (уточнень) через електронний майданчик “E-TENDER” (http://e-tender.biz/), або безпосередньо до контактної особи Замовника щодо вимог до предмету закупівлі, кваліфікаційних /технічних вимог предмету закупівлі, які призводять до дискримінації учасників торгів, та участю у аукціоні закупівлі послуг з охорони, вважається, що ви погодились із запропонованими вимогами вказаної документації. Таким чином, вважаємо, що зазначене апелювання є безпідставним та необгрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено