-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 39220000-0 - кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (мітли березові, граблі віялові, мітли поліпропіленові, віники, корзини для сміття, відро пластикове (господарче), совок для сміття з пластиковою ручкою, відро (пластик) сміття), комплект для прибирання (совок та щітка), губка з пінополіуретану еластичного»
Завершена
1 086 141.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 430.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 430.70 UAH
Період оскарження:
12.08.2021 09:45 - 02.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c30d124cabb94d23b07bfbfa0f350ddf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-000573-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Соломенка Веники Отклонение + Победитель скан.pdf 22.10.2021 22:45
- Скарга Соломенка Веники Отклонение + Победитель.docx 22.10.2021 22:45
- Пояснення на Заперечення Скарга Соломенка Веники Отклонение + Победитель скан.pdf 01.11.2021 20:28
- Пояснення на Заперечення Скарга Соломенка Веники Отклонение + Победитель.docx 01.11.2021 20:28
- рішення від 25.10.2021 № 24049.pdf 25.10.2021 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2021 № 24899.pdf 04.11.2021 13:59
- рішення від 03.11.2021 № 24899.pdf 08.11.2021 13:11
- SCAN_20211028_113624426.pdf 28.10.2021 11:39
- Пояснення АМКУ_Господарчів.docx 28.10.2021 11:39
- Пояснення АМКУ_Господарчів.docx 28.10.2021 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2021 22:47
Дата розгляду скарги:
03.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.10.2021 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.11.2021 13:11
Скарга
Виконана замовником
Дискримiнацiйнi вимоги в тендернiй документацii
Номер:
00434235028c4394921b41e10904fb0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-12-000573-b.a1
Назва:
Дискримiнацiйнi вимоги в тендернiй документацii
Скарга:
1. Дискримінаційна вимога, щодо встановлення відповідності товару конкретної ТМ Pro Service конкретного виробника ТОВ «КПД».
Відповідно до стовб. 3 («Вимоги до технічних характеристик») рядків 2 – 5 табл. 1 додатку 1 тендерної документації товари по позиціям 9 – 10 повинні бути виготовлені конкретним виробником під конкретною торговою маркою.
Цією вимогою дискримінується Скаржник, який не є безпосередньо виробником комплектів для прибирання - совок та щітка та губок з пінополіуретану еластичного виготовлених конкретним виробником під конкретною торговою маркою.
Також відносини, які виникають у зв'язку з набуттям і здійсненням права власності на торговельні марки в Україні регулюються Законом України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" (далі – Закон). Торговельна марка – позначення, яке вирізняє товари та послуги одних осіб серед таких самих або споріднених з ними товарів і послуг інших осіб. Право власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Свідоцтво України на торговельну марку є офіційним охоронним документом, який видається від імені держави уповноваженим на це органом – Національним органом інтелектуальної власності, функції якого виконує Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Укрпатент) відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.10.2020 № 1267-р.
Право на одержання свідоцтва має заявник, заявка якого має більш ранню дату подання до Укрпатенту або, якщо заявлено пріоритет, більш ранню дату пріоритету, за умови, що вказана заявка не вважається відкликаною, не відкликана або за нею Укрпатентом не прийнято рішення про відмову в реєстрації торговельної марки, можливості оскарження якого вичерпані.
В тендерній документації відсутнє визначення поняття «еквівалент виготовлення товару конкретної торгової марки.
Таким чином у Скаржника відсутня змога наприклад ознайомитися з переліком технічних характеристик товару ТУ У 24.1- 31911363-003-2003 на губки з пінополуератану по яким виготовляється, товар конкретної торгової марки Pro Service конкретного виробника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КПД», Код ЄДРПОУ 31911363 (власника торгової марки) так як дана інформація є власністю даного суб’єкту господарювання (на підтвердження додаються відповідні документи).
Скаржник має змогу запропонувати товар іншого виробника, який виготовлений під іншою торговою маркою, який згідно умов тендерної документації не буде еквівалентом.
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність встановлення відповідності товару конкретної торгової марки конкретного виробника, що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи Скаржника, який не є виробником товару виготовленому під іншою торговою маркою, брати участь у закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника обмежуються, оскільки у Скаржника наявний товар, який є кращим за визначеним у тендерній документації.
Крім того, відповідність товару конкретній торговій марці не гарантує поставку товару необхідної якості.
2. Дискримінаційна вимога, щодо надання нормативної документації або витягу з нормативної документації у разі надання еквіваленту до продукції що вимагається Замовником в Технічній специфікації.
Відповідно до п. 4 абз. 3 додатку 1 тендерної документації у разі надання еквіваленту продукції, що вимагається Замовником в Технічній специфікації, Учасники на підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі повинні додатково до вищевказаних документів у складі пропозиції надати:
1. Нормативну документацію або витяг з нормативної документації згідно якої виготовляється еквівалентний товар на підтвердження встановлених замовником вимог до технічних характеристик. В наданій нормативній документації або витягу з нормативної документації кожна складова показників технічних характеристик, що встановлена замовником в вимогах до технічних характеристик повинна бути підтверджена. Витяг з нормативної документації повинен включати титульну сторінку, інформацію про технічні характеристики товару, розділи з правилами відбору, правилами приймання, правилами контролю, правила та умови зберігання, утилізацію після використання, пакування, маркування, настанови з експлуатації та використання.
Цією вимогою дискримінуються Скаржник, який не є безпосередньо виробником продукції, що пропонується до постачання, а купує продукцію в організацій-посередників.
Також нормативна документація згідно якої виготовляється товар відома лише виробнику і знаходиться у виробника. Статтею 25 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених Законом України «Про стандартизацію". Нормативним документом для виготовлення товару також можуть бути технічні умови. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 «Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов» право власності на технічні умови належить тим суб’єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника технічні умови дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином вимога щодо надання нормативної документації та/або витягу з нормативної документації виробника товару, який пропонується до постачання, позбавляє участі Скаржника, який не має можливості взяти такі документи у виробника.
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання нормативної документації та/або витягу з нормативної документації, що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи Скаржника, який не є виробником товару та якому виробник не надав право на їх використання, брати участь у закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника обмежуються, оскільки у Скаржника наявний товар, який є кращим за визначеним у тендерній документації.
Крім того, надання нормативної документації та/або витягу з нормативної документації учасниками торгів не гарантує поставку товару необхідної якості.
3. Дискримінаційна вимога, щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик.
Відповідно до п. 3 абз. 3 додатку 1 тендерної документації у разі надання еквіваленту до продукції що вимагається Замовником в Технічній специфікації, Учасники на підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі повинні додатково до вищевказаних документів у складі пропозиції надати:
1. Протоколи випробувань по кожному найменуванню запропонованого еквівалентного товару лабораторії акредитованої НААУ. В наданому протоколі кожна складова показників технічних характеристик, що встановлена замовником в колонці «вимоги до технічних характеристик» Таблиці повинні бути підтверджені. Також Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію атестату про акредитацію лабораторії з додатками, яка зробила випробування продукції з підтвердженням можливості (сфери акредитації) здійснювати випробування за зазначеними в протоколі показниками.
Цією вимогою дискримінується Скаржник, який пропонує товар, який випробуваний в атестованій, а не акредитованій згідно із чинним законодавством лабораторії.
В статті Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» вказано, що вимірювальні лабораторії можуть виконувати вимірювання у сфері поширення державного метрологічного нагляду за умови їх атестації на проведення цих вимірювань.
При атестації (під стандарт 17025) розробляються необхідні документи, проводиться аналіз діяльності вимірювальної лабораторії. Атестована лабораторія має право виконувати метрологічні роботи відповідно до галузі атестації.
Основним напрямком Атестації лабораторії є повірка продукції та видача відповідних документів про це.
Крім того, надання протоколу випробувань саме з акредитованої лабораторії НААУ учасниками торгів не впливає на підтвердження товару необхідної якості.
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання по кожному найменуванню запропонованого еквівалентного товару лабораторії акредитованої НААУ на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик, що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи Скаржника, який пропонує товар, який випробуваний в атестованій, а не акредитованій згідно із чинним законодавством лабораторії, брати участь у закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника обмежуються, оскільки у Скаржника наявний товар, який є кращим за визначеним у тендерній документації (на підтвердження додаються відповідні документи).
4. Дискримінаційна вимога, щодо надання оригіналу гарантійного листа від Виробника товару.
Відповідно до п. 2 абз. 3 додатку 1 тендерної документації у разі надання еквіваленту до продукції, що вимагається Замовником в Технічній специфікації, Учасники на підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі повинні додатково до вищевказаних документів у складі пропозиції надати:
1. Лист виробника (або офіційного представника виробника/дилера/дистриб’ютора) про справжність документів якості на запропоновані еквіваленти у складі пропозиції.
Цією вимогою дискримінується Скаржник, який співпрацює з виробниками (або офіційними представниками виробника/дилера/дистриб’ютора) не напряму.
Скаржник, як і безліч інших потенційних учасників, співпрацює з посередниками виробника (або офіційного представника виробника/дилера/дистриб’ютора) запропонованого товару, тому документи якості може надавати лише від суб’єкта господарювання, з яким співпрацює. Встановлюючи таку вимогу Замовник фактично унеможливлює участь скаржника, як і інших учасників, які можуть запропонувати якісний товар та надійні поставки. Коло учасників фактично обмежено лише виробниками або представниками виробника/дилера/дистриб’ютора суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, що суттєво обмежує кількість учасників Процедури закупівлі.
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання листа виробника (або офіційного представника виробника/дилера/дистриб’ютора) про справжність документів якості на запропоновані еквіваленти, що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи Скаржника, який співпрацює лише з посередниками виробника (або офіційного представника виробника/дилера/дистриб’ютора) запропонованого товару, брати участь у закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника обмежуються, оскільки Скаржник лише з посередниками виробника (або офіційного представника виробника/дилера/дистриб’ютора) запропонованого товару.
5. Дискримінаційна вимога, щодо непрозорих умов тендерної документації, встановлених замовником в Додатку 5.
Додаток 5 тендерної документації Замовника містить форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ». Окремим пунктом форми передбачено визначення учасниками наступного: « • Ми згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого подання тендерних пропозицій». Частиною 15 Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.» Так переможець процедури закупівлі визначається Замовником, як учасник, жодним чином не може вплинути на швидкість прийняття рішення Замовником та терміни розгляду пропозицій. Окрім того відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» будь-який учасник Закупівлі має право подати скаргу на рішення Замовника, і у разі, якщо її буде задоволено органом оскарження, замовник буде змушений обирати нового переможця процедури закупівлі. Готуючись до процедури закупівлі ми як учасник погоджуємо ціну за одиницю товару з контрагентами та фіксуємо її на певний термін, спираючись на встановлений замовником строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Зокрема у даній закупівлі він складає протягом 120 днів. Вимога замовника щодо дотримання умов пропозиції протягом певної кількості календарних днів з дня визначення переможця не дозволяє нам чітко визначити строк дії нашої пропозиції та належним чином зафіксувати вартість пропозиції. Окрім цього відповідно пункту 11 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк протягом якого учасники повинні дотримуватися умов своєї пропозиції визначається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто чітко визначеної дати. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в документацію та визначити строк дії тендерних пропозицій із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, як того вимагає стаття 22 Закону.
6. Дискримінаційна вимога, щодо непрозорих умов тендерної документації, встановлених замовником в Додатку 1.
За нашими даними, тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупності яких за кожною позицією, відповідає продукція виробника, який нам не відомий. Проаналізувавши ринок зазначеної продукції ми не знайшли виробників, які б відповідали усім у сукупності вимогам зазначеним Замовником, зокрема, не відповідає таким умовам і продукція, яку планує запропонувати наша компанія для участі у даній процедурі закупівлі.
Дискримінаційними та таким, що обмежують коло учасників є наступні умови тендерної документації:
№ з/п Найменування Вимоги до технічних характеристик од. виміру кількість
1. Мітли березові Загальна довжина виробу – не менше 85 см
Діаметр виробу – не менше 8см Штуки 5 000
2. Граблі віялові оцинковані Загальна довжина виробу – не менше 155 см
Тип – віялові пластинчаті
Кількість пластин – не менше 20
Матеріал ручки – дерево Штуки 742
3. Мітла кругла з поліпропілену Загальна довжина виробу – не менше 145см
Матеріал ручки – дерево
Кількість кілець мітли поліпропіленової – не менше 4 Штуки 333
4. Віник сорго Матеріал – сорго
Висота виробу – не менше 80см
Ширина робочої частини – не менше 30см
Ширина ручки – не менше 5см
Кількість пучків – не менше 3 Штуки 3 905
5. Корзини пластмасові Лінійні виміри, см:
верхній внутрішній діаметр – не менше 28
висота – не менше 30,5
Об’єм, дм3 – 12 Штуки 381
6. Відро пластикове *Лінійні виміри, см:
верхній внутрішній діаметр – не менше 25
висота – не менше 25
*Об’єм, дм3 – не менше 10
Матеріал відра – пластик
Наявність ручки – наявна
Форма – кругла
Тип – із носиком
Наявність кришки - наявна Штуки 219
7. Відра Лінійні виміри, см:
верхній внутрішній діаметр – не менше 25
висота – не менше 25
Об’єм, дм3 – не менше 10
Матеріал відра – пластик
Наявність ручки – наявна
Форма – кругла Штуки 1 859
8. Совки Совок для сміття з довгою ручкою ТМ “UCTEM-PLAS” або еквівалент
Довжина совка (держака) – не менше 83 см
Ширина совка – не менше 23 см
Глибина совка – не менше 25 см
Матеріал – пластик Штуки 339
9. Комплект для прибирання - совок та щітка Комплект для прибирання - совок та щітка ТМ Pro Service (виробник “UCTEM PLAS PLASTIK TEMIZLIK GIDA MADDE SAN.VE TIC. LTD. STI”) або еквівалент
Лінійні виміри, см:
Довжина щітки (держака)* – не менше 85,0 см
Ширина щітки (насадки)* – не менше 14,0 см
Довжина совка (держака)* – не менше 83 см
Ширина совка* – не менше 23 см
Глибина совка* – не менше 25 см
Матеріал – пластик штуки 10
10. Губка з пінополіуретану еластичного Губка з пінополіуретану еластичного ТМ Pro Service (виробник ТОВ «КПД») або еквівалент
Лінійні виміри, см:
- довжина* – не менше 9,0
- ширина* – не менше 6,0
- висота* – не менше 3,0
Упаковка – не менше 5 шт
Колір – в асортименті
Губка складається з двох частин: абразивного елементу та пінополіуретану Уп. 100
Повідомляємо, що продукція, яку пропонує наша компанія має дещо інші характеристики, зокрема, за наступними позиціями:
- за позицією 2 продукція яку ми пропонуємо відрізняється матеріалом ручки – пластик;
- за позицією 5 продукція яку ми пропонуємо відрізняється верхнім внутрішнім діаметром а саме наявний діаметр не менше 25, в той час як вимагається верхній внутрішній діаметр – не менше 28;
- за позиціями 9 продукція яку ми пропонуємо відрізняється лінійними вимірами, см Лінійні виміри, см:
Довжина щітки (держака)* – не менше 83,0 см
Ширина щітки (насадки)* – не менше 13,0 см
Довжина совка (держака)* – не менше 82 см
Ширина совка* – не менше 22 см
Глибина совка* – не менше 24 см
а саме – вимагається
Лінійні виміри, см:
Довжина щітки (держака)* – не менше 85,0 см
Ширина щітки (насадки)* – не менше 14,0 см
Довжина совка (держака)* – не менше 83 см
Ширина совка* – не менше 23 см
Глибина совка* – не менше 25 см
за позиціями 10 продукція яку ми пропонуємо відрізняється лінійними вимірами, см
Лінійні виміри, см:
- довжина* – не менше 8,0
- ширина* – не менше 5,0
- висота* – не менше 2,0
Упаковка – не менше 4 шт
а саме – вимагається :
Лінійні виміри, см:
- довжина* – не менше 9,0
- ширина* – не менше 6,0
- висота* – не менше 3,0
Упаковка – не менше 5 шт
Наголошуємо, що продукція, яку ми хочемо запропонувати має відмінні характеристики від зазначених вище, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі та порушує наші законні права та інтереси. Ми вважаємо, що Замовником прописані умови додатку №1 до тендерної документації під характеристики продукції конкретного виробника, що порушує наші права та інтереси та обмежує конкуренцію продуктом одного виробника (який нам невідомоий) та/або його представниками.
У такому випадку порушення наших прав та інтересів полягає у тому, що Замовником штучно обмежено конкуренцію одним виробником (який нам невідомий).
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги за кожним пунктом вимог, відповідність яким щодо двох виробників не буде доведено Замовником документально і викласти вимоги Додатку №1 до ТД у сукупності, яку буде доведено Замовником документами, які вимагаються від учасників.
7. Дискримінаційна вимога, щодо надання копій сертифікатів на відповідність вимогам ISO 9001, ISO 14001 виданих органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ виробникам зазначених еквівалентних товарів.
Відповідно до п. 3 абз. 3 додатку 1 тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в складі своєї пропозиції має надати наступні документи: копії сертифікатів на відповідність вимогам ISO 9001, ISO 14001 виданих органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ виробникам зазначених еквівалентних товарів.
Цією вимогою дискримінується Скаржник, який має сертифікат на відповідність вимогам ISO 9001, ISO 14001, який виданий учаснику на торгівлю, органом з сертифікації згідно чинного законодавства, оскільки в документації зазначено від виробника.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно звернутися до виробника, що ставить його в залежність від третіх сторін та примушує нести додаткові витрати для виробника тому що для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності.
Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Скаржник пропонує продукцію та має сертифікати ISO проте Замовник обмежив кількість учасників вимогою про наявність таких сертифікатів лише в Виробника.
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність надання сертифікату на відповідність вимогам ISO 9001, ISO 14001, який виданий саме виробнику, що свідчить про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи скаржника, брати участь у закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника обмежуються, оскільки Скаржник може надати відповідні документи видані йому особисто.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИСНОВОК СЕС 2018.pdf 20.08.2021 17:59
- Сертифікати.pdf 20.08.2021 17:59
- Сканирование 20 авг. 2021 г. (2).pdf 20.08.2021 17:59
- Сканирование 20 авг. 2021 г..pdf 20.08.2021 17:59
- Щодо Сертифікації Продукції - копия.pdf 20.08.2021 17:59
- 1629469681109081.docx 20.08.2021 18:31
- подписать Сканирование 20 авг. 2021 г..pdf.p7s 20.08.2021 21:28
- Рішення від 27.08.2021 № 19384.pdf 27.08.2021 18:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.09.2021 № 14055.pdf 06.09.2021 09:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2021 № 21044.pdf 16.09.2021 14:55
- Рішення від 15.09.2021 № 21044.pdf 20.09.2021 15:25
- АМКУ господр.docx 03.09.2021 10:53
- Пояснення по суті скарги господарчі.pdf 03.09.2021 10:53
- Паспорти товар1.pdf 03.09.2021 10:56
- Паспорти товар2.pdf 03.09.2021 10:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 18:04
Дата розгляду скарги:
03.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 18:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2021 15:26
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2021 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін до ТД на підставі рішення АМКУ