• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

1 549 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 500.00 UAH
Період оскарження: 11.08.2021 23:52 - 06.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ "ЮНІСТКОМ" на протиправні дії замовника

Номер: 7093a4921a6f454f912c5f51e32708c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002905-c.b5
Назва: Скарга ТОВ "ЮНІСТКОМ" на протиправні дії замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВ «ЮНІСТКОМ» Код ЄДРПОУ: 42137930 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 60, оф. 211 Замовник: Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради Код ЄДРПОУ: 42664633 51800, Україна, Дніпропетровська область, смт. Петриківка, проспект Петра Калнишевського 71 Відомості про процедуру закупівлі: Відкриті торги Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-002905-c С К А Р Г А Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі за текстом – Замовник) оголосила публічні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» на закупівлю товарів: Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-002905-c (далі за текстом – публічні закупівлі). Суб’єкт оскарження – ТОВ «ЮНІСТКОМ» (надалі також скаржник) прийняло участь у публічних закупівлях, подавши відповідну пропозицію. Разом з тим, відповідно до протоколу № 201 від 23 вересня 2021 року засідання тендерного комітету Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІСТКОМ» відхилена відповідно до п. 2, п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника, що оформлено протоколом № 201 від 23 вересня 2021 року засідання тендерного комітету Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради, протиправним та необґрунтованим, а також таким, що порушує права Скаржника у сфері публічних закупівель, з огляду на наступне: . 1. Замовник визнав пропозицію учасника ТОВ «ЮHICTKOM» такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; Скаржник дійсно допустив помилку та не завантажив у файл (Кваліфікаційна частина.pdf) на підтвердження кваліфікаційного критерію документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору(договорів) згідно пункту 2.3. тендерної документації лист-відгук від контрагентів, за договором (договорами) зазначених у довідці, з інформацією про виконання укладеного договору, датований не раніше оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як свідчить усталена практика АМК, надання учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність є обов’язком Замовника. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону 2. Як зазначено у рішенні: Замовник на підставі ДОДАТКУ 1.1. ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ до тендерної документації та пропозиції Учасника (файл Цінова пропозиція) виявлені розбіжності. Замовник стверджує, що технічні характеристики позицій Шафа пекарська 3-х секційна та Шафа жарочна 3-х секційна не відповідають вимогам Замовника. Згідно розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції потрібно надати Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та документами, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам замовника (відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 4); Для задоволення вимоги замовника надано документи які підтверджують, що технічні характеристики запропонованого учасником товару повністю відповідають технічним вимогам замовника викладених в Додатку № 4 та Додатку 1.1 тендерної документації (файли: 4. Тендерна пропозиція. pdf , 26. Технічна специфікація .pdf ). ТОВ «ЮНІСТКОМ» у належний спосіб надало усі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника. Враховуючи наведене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. За приписами Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Скаржник надав достовірну інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у спосіб та у порядку, що вимагав Замовник. На підтвердження вищевикладеного надаємо лист виробника обладнання. У будь-якому випадку, Скаржником були повністю виконані вимоги тендерної документації, а технічні характеристики запропонованого учасником товару повністю відповідають технічним вимогам замовника викладених в Додатку № 4 тендерної документації. За приписами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, серед іншого, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Дії Замовника безпосередньо порушують права Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, гарантованих Законом. Протиправно відхиливши пропозицію ТОВ «ЮНІСТКОМ», Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Встановити наявність порушення у сфері публічних закупівель під час проведення Управлінням освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради закупівлі за процедурою «Відкриті торги» на закупівлю товарів: Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-002905-c. 2. Зобов’язати Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» у закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-11-002905-c. Додатки: 1. Лист від виробника № 38 від 27 вересня 2021 року 2. Документ технічної відповідності: 26. Технічна специфікація. pdf З повагою, Директор ТОВ «ЮНІСТКОМ» Кикоть Ю.М.
Дата розгляду скарги: 19.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 18:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.11.2021 17:24
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2021 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом прийнято рішення : 1. Скасувати рішення тендерного комітету затвердженого протоколом №202 від 24.09.2021року в про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, учасника торгів – фізичну особу-підприємця Бондаренко Олену Миколаївну 2.Скасувати рішення тендерного комітету затвердженого протоколом №201 від 23.09.2021р. про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІСТКОМ "
Автор: ТОВ "ЮНІСТКОМ", Юлія Кикоть +380683154223 unistcom@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга на дії Замовника вих. №0110/27 від «01» жовтня, 2021р.

Номер: cd56fcbdc3594af8a192fbea7496cbfa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002905-c.c4
Назва: скарга на дії Замовника вих. №0110/27 від «01» жовтня, 2021р.
Скарга:
Скарга на дії замовника щодо визначення переможця 11 серпня 2021р. Замовником УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом Обладнання для їдальні (харчоблоку); 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-002905-c ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію. 20 вересня 2021 року за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної документації. Рішення оформлене протоколом №198 від 21.09.2021 року й оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. На погляд Скаржника рішення Замовника є незаконними, такими, що порушують його права й інтереси та підлягають скасуванню, виходячи з наступного: Так, Замовник в обґрунтування причин невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації зазначає, що: • в тендерній пропозиції надано договір №02/21 від 01.03.2021 оренди майна, п.5.1, 5.2, 11.8 Договору передбачено додатки до договору, які є невід’ємною частиною. Зміст договору не містить посилання на Додатки, а саме п.5.1, 5.2 містить тільки інформацію про акт прийома-передачі Обєкта оренди, який не є Додатком до Договору, його надання не вимагалось умовами тендерної документації. п.11.8. розділу 11.Інші умови «Додатки до цього Договору оренди Обєкта оренди є його невідємною частиною» вимагає виконання у разі складання Додатків на внесення суттєвих змін до Договору. Додатки до Договору не складались, тому ще не було підстав. Додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору - це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Сам по собі будь-який договір являє угоду сторін, якого останні досягли за всіма умовами. До таких належать і істотні умови, і умови, які законодавство не відносить до обов'язкових. Все це може бути, а може і не бути включеним до договору. Також ті умови, які будь-яка сторона вважатиме за потрібне включити в договір, обов'язкові для включення. Деякі з умов договору можуть бути включені не в сам його текст, а в додаток. В основному так робиться для зручності і можливості змінювати необхідні умови. В Договорі оренди майна№03/21 від 01 березня 2021р. укладеному між Орендодавцем ТОВ «ФАУНА ГРАНД» та Орендарем ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» прописані всі істотні умови, тому цей договір не має додатків. Таким чином, ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» повністю виконав вимогу Замовника «У разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься залученим транспортним засобом, яким буде постачатися товар, небхідно надати: договір оренди/надання послуг щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар, чинний протягом періоду поставки;» надавши договір оренди майна№03/21 від 01 березня 2021р. чинний протягом періоду поставки, який містить повну інформацію, щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Замовник в обґрунтування причин невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації зазначає, що: • Учасником в складі пропозиції надано Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ТВК Укрпромпостач» сформована 12.01.2021 р. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Виписка — це документ, який формується при первинній реєстрації фізичної особи — підприємця та юридичної особи і містить інформацію про суб'єкт господарювання. У подальшому він також надається при певних видах змін у Єдиному державному реєстрі. Виписка для юридичної особи додатково надається при зміні: Основного КВЕД; Керівника; Місця реєстрації; Назви повної чи скороченої; Так в січні 2021р. в ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» відбулися зміни місцезнаходження юридичної особи, внаслідок чого проведені реєстраційні дії, дата та номер запису в ЄДР 06.01.2021р. 1002271070013015888. Приватним нотаріусом Чорна О.С., яка здійснювала реєстраційні дії була сформована Виписка з ЄДР за номером 241159699343, дата 12.01.2021р. У разі втрати Виписки з Єдиного державного реєстру фізична особа — підприємець чи юридична особа можуть замовити Витяг з Єдиного державного реєстру. У витязі, в залежності від потреб замовника, вказується та чи інша інформація по суб'єкту господарювання, яка актуальна на даний момент або на певний проміжок часу, визначений у запиті. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Так, на вимоги тендерної документації Замовника Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції абзац « З метою надання актуальної інформації в тендерних пропозиціях документи з відомостями з державних реєстрів, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, якщо інше не зазначено в змісті цієї Документації» Учасником ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – у виді розширений документ, що сформований програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру про юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, передбачені п.3.9 Наказу Міністерства юстиції № 466/5 від 31.03.2015 з змінами «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», які є актуальними на дату формування витягу або на дату, визначену запитувачем у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Так, ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», як Учасник виконав вимоги Замовника, надав Витяг з ЄДР від 02.09.2021, тобто не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Отже, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам Тендерної документації, Скаржник надав у складі тендерної пропозиції усі документи, що вимагав Замовник згідно умов закупівлі. Таким чином, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Приймаючи до уваги те, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасників суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", – керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол №198 засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради від 21.09.2021 про відхилення пропозиції ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 2. Зобов’язати повернути на розгляд тендерну пропозицію ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» на її відповідність вимогам документації з метою захисту прав учасника торгів на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерниї пропозиції та недискримінацію учасника. 3. Зобов’язати визнати переможною тендерну пропозицію ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» на підставі того, що тендерна пропозиція ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» повністю відповідає вимогам, викладеним в тендерній документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника * Документи, на які посилається Скаржник у своїй скарзі знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://zakupki.com.ua/tender/12914506 З повагою, директор Рашевська Г.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2021 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.10.2021 15:05
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2021 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом Управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради прийнято рішення : 1. Скасувати рішення тендерного комітету затвердженого протоколом №202 від 24.09.2021року в про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, учасника торгів – фізичну особу-підприємця Бондаренко Олену Миколаївну 2. Скасувати рішення тендерного комітету затвердженого протоколом №198 від 21.09.2021р. про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ "
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", Катерина +380676375651 twc.ukrprompostach@gmail.com
Вимога
Є відповідь

вимога щодо результатів кваліфікації

Номер: 087c8139d4d74f12b7226a793be9281c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002905-c.a3
Назва: вимога щодо результатів кваліфікації
Вимога:
ВИМОГА на дії замовника щодо визначення переможця 11 серпня 2021р. Замовником УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-11-002905-c 20 вересня 2021 року за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної документації. Рішення оформлене протоколом №198 від 21.09.2021 року й оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Проаналізувавши вказані рішення Замовника, з вказаними рішеннями Замовника не погоджується, вважає їх незаконними, такими, що порушують його права й інтереси та підлягають скасуванню, виходячи з наступного: Так, Замовник в обґрунтування причин невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації зазначає, що: • в тендерній пропозиції надано договір №02/21 від 01.03.2021 оренди майна, п.5.1, 5.2, 11.8 Договору передбачено додатки до договору, які є невід’ємною частиною. Зміст договору не містить посилання на Додатки, а саме п.5.1, 5.2 містить тільки інформацію про акт прийома-передачі Обєкта оренди, який не є Додатком до Договору, його надання не вимагалось умовами тендерної документації. п.11.8. розділу 11.Інші умови «Додатки до цього Договору оренди Обєкта оренди є його невідємною частиною» вимагає виконання у разі складання Додатків на внесення суттєвих змін до Договору. Додатки до Договору не складались, тому ще не було підстав. Додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до договору - це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Сам по собі будь-який договір являє угоду сторін, якого останні досягли за всіма умовами. До таких належать і істотні умови, і умови, які законодавство не відносить до обов'язкових. Все це може бути, а може і не бути включеним до договору. Також ті умови, які будь-яка сторона вважатиме за потрібне включити в договір, обов'язкові для включення. Деякі з умов договору можуть бути включені не в сам його текст, а в додаток. В основному так робиться для зручності і можливості змінювати необхідні умови. В Договорі оренди майна№03/21 від 01 березня 2021р. укладеному між Орендодавцем ТОВ «ФАУНА ГРАНД» та Орендарем ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» прописані всі істотні умови, тому цей договір не має додатків. Таким чином, ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» повністю виконав вимогу Замовника «У разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься залученим транспортним засобом, яким буде постачатися товар, небхідно надати: договір оренди/надання послуг щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар, чинний протягом періоду поставки;» надавши договір оренди майна№03/21 від 01 березня 2021р. чинний протягом періоду поставки, який містить повну інформацію, щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар. Замовник в обґрунтування причин невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації зазначає, що: • Учасником в складі пропозиції надано Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ТВК Укрпромпостач» сформована 12.01.2021 р. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Виписка — це документ, який формується при первинній реєстрації фізичної особи — підприємця та юридичної особи і містить інформацію про суб'єкт господарювання. У подальшому він також надається при певних видах змін у Єдиному державному реєстрі. Виписка для юридичної особи додатково надається при зміні: Основного КВЕД; Керівника; Місця реєстрації; Назви повної чи скороченої; Так в січні 2021р. в ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» відбулися зміни місцезнаходження юридичної особи, внаслідок чого проведені реєстраційні дії, дата та номер запису в ЄДР 06.01.2021р. 1002271070013015888. Приватним нотаріусом Чорна О.С., яка здійснювала реєстраційні дії була сформована Виписка з ЄДР за номером 241159699343, дата 12.01.2021р. У разі втрати Виписки з Єдиного державного реєстру фізична особа — підприємець чи юридична особа можуть замовити Витяг з Єдиного державного реєстру. У витязі, в залежності від потреб замовника, вказується та чи інша інформація по суб'єкту господарювання, яка актуальна на даний момент або на певний проміжок часу, визначений у запиті. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Так, на вимоги тендерної документації Замовника Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції абзац « З метою надання актуальної інформації в тендерних пропозиціях документи з відомостями з державних реєстрів, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, якщо інше не зазначено в змісті цієї Документації» Учасником ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – у виді розширений документ, що сформований програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру про юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, передбачені п.3.9 Наказу Міністерства юстиції № 466/5 від 31.03.2015 з змінами «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», які є актуальними на дату формування витягу або на дату, визначену запитувачем у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Так наше підприємство, як Учасник виконав вимоги Замовника, надав Витяг з ЄДР від 02.09.2021, тобто не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Варто зазначити, що Замовник, визнав переможцем Учасника ФОП Бондаренко Олена Миколаївна, пропозиція якого містить Виписку сформовану 06.04.2021: Таким чином, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отож, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТВК Укрпромпостач» повністю відповідає умовам і вимогам тендерної документації, однак, Замовник, належним чином не перевіривши запропоновану Скаржником тендерну пропозицію на відповідність припустився помилки при прийнятті рішення про відхилення його пропозиції. Враховуючи всі вищевикладені обставини, ТОВ «ТВК Укрпромпостач» вважає, що зазначені незаконні дії й рішення Замовника призвели до неправомірного відхилення його тендерної пропозиції й в подальшому до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу є порушенням його прав та інтересів як учасника процедури закупівлі. Тому, керуючись положеннями статей 8, 18 цього ж Закону ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду;; 2. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 3. Визнати пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Підпунктом 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації , передбачалася наявність транспортного засобу у Учасників тендерної закупівлі, яким буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі «Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ»(далі по тексту-Учасник) на виконання вищевказаних умов надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 09.09.2021р за вих.№40, з інформація про використання орендованого автомобіля вантажного VOLKSWAGEN New Amarok Double Cab JAGER 2.0 з державним номером АЕ 4621. На підтвердження даного факту Учасник надав: -Договір оренди майна №03/21 від 01.03.2021р про оренду вантажного автомобілю VOLKSWAGEN New Amarok DoubleCab JAGER 2.0 TDI 180PS з реєстраційним номером АЕ 4621 ІК -свідоцтво про реєстрацію траспортного засобу VOLKSWAGEN Amarok з реєстраційним Номером АЕ4621 ІК -Довідку №42 від 09.09.2021р про наявність траспортного засобу- автомобіль VOLKSWAGEN New Amarok Double Cab JAGER 2.0 з державним номером АЕ 4621. Учасником в Довідці №40 від 09.09.2021р та в Довідці №42 від 09.09.2021р вказаний орендований транспорт – автомобіль вантажного VOLKSWAGEN New Amarok Double Cab JAGER 2.0 з державним номером АЕ 4621, на який відсутній договір оренди та свідоцтво про реєстрацію такого транспортного засобу. Відповідно вимогам п. 1.3 наданого Учасником Договору оренди майна №03/21 від 01.03.2021р без жодних додатків, передбачається, що особливі ознаки об’єкта оренди, яким згідно п.1.1. цього ж договору є вантажний автомобіль VOLKSWAGEN New Amarok DoubleCab JAGER 2.0 TDI 180PS з реєстраційним номером АЕ 4621 ІК, визначаються в актах приймання-передачі об’єкта, але Учасник жодного іншого документу не надав. Про необхідність акту приймання-передачі який свідчить про передачу об’єкта в оренду за наданим Учасником Договором оренди майна №03/21 від 01.03.2021р, свідчать п.5.1.,п.5.2 як невід’ємної частини договору, саме тому до них застосовуються вимоги п.11.8 даного договору, яким прямо передбачається, що всі додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною. Таким чином ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» не надав договору оренди та свідоцтва про реєстрацію траспортного засобу VOLKSWAGEN New Amarok DoubleCab JAGER 2.0 з реєстраційним номером АЕ 4621 , чим не виконав умови тендерної документації. Невідповідає пункт 3.1.Договору оренди «Строк оренди складає 6(сім) місяців з моменту прийняття в оренду ОРЕНДАРЕМ Об’єкта оренди . Договір діє до 31 грудня 2021року»пункту 11.1. «Договір оренди Об’єкта вступає в силу з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020р.,але в кожному разі до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором оренди Об’єкта оренди» . Відповідно вимогам п.3 розділу 5 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 Закону, саме тому пропозиція ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» підлягає відхиленню. 2.Умовами тендерної документації з предмету: «Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» передбачений перелік документів, які кожен учасник зобов’язаний надати, але серед них не було Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не вимагалася. При цьому, в разі ж надання учасниками будь-яких документів , довідок та ін., пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації з предмету: «Обладнання для їдальні (харчоблоку) ; 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» передбачається обов’язкова вимога- документи, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення проведення закупівлі, тобто на раніше 11.08.2021р. На відміну від цього ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» надало Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датовану 12.01.2021р.-чим порушило вимоги тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно вимогам п.3 розділу 5 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Висновок: Тендерна пропозиція ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування визначення переможцем ФОП Бондаренко

Номер: 404a18f17439409a8e0251fbdbc7b2b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002905-c.c2
Назва: Скасування визначення переможцем ФОП Бондаренко
Вимога:
Скасування переможця ФОП Бондаренко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Замовник у кожному конкретному випадку самостійно визначає інформацію та документи, що слугуватимуть його підтвердженням. Замовник має об’єктивно зазначити вимоги в тендерній документації, не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, що прямо передбачено пунктом 4 статті 5 Відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради спрямована на дотримання законодавства та основних принципів, таких як : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозо-рість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою надання можливості прийняти участь у закупівлі більшому колу учасників та створення ефективного конкурентного середовища, недискримінації учасників в тендерній документації надається роз’яснення щодо надання Учасниками підтвердження досвіду аналогічного договору. Так, Замовник ,в тендерній документації в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників» встановлює кваліфікаційний критерій для учасників, відповідно до статті 16 Закону про НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) : 2.2. Оригінал договору (договорів) з додатками, вказаного в Довідці. *Аналогічними договорами вважаються договори щодо купівлі-продажу(поставки) обладнання для підприємств, установ та організацій соціальної сфери Соціальна сфера — це сукупність галузей і видів діяльності, підприємств, фірм, закладів та установ, які мають забезпечити задоволення потреб людей у матеріальних благах, послугах, відтворенні роду, створити умови для співіснування і співпраці людей у суспільстві згідно з відпрацьованими законами і правилами з метою створення мегаполісів, розвитку масових комунікацій, зміцнення держави. Так як Учасником ,для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі пропозиції надано договір куплі-продажу №14/06 від 14 червня 2021року на закупівлю обладнання для системи вентиляції для закладів освіти ,а оголошена замовником закупівля обладнання для їдальні (харчоблоку) закладів освіти Замовник ,вважає своє рішення правомірним, а наданий Учасником договір –аналогічним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга що до обрання переможцем Згідно тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)», Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (договорів) та оригінал договору (договорів) з додатками, вказаного в Довідці. ФОП Бондаренко Олена Миколаївна (€ДРПОУ 3415413865) у Тендерній пропозиції (документ 20 та 21) надала довідку і сканований договір, де предметом закупівлі є «Купівля-продаж «Обладнання для системи вентиляції»» за ДК 021:2015 - 42520000-7 - Вентиляційне обладнання (система вентиляції). Замовником у Тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі UA-2021-08-11-002905-c є «Обладнання для їдальні (харчоблоку); 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Тобто перша вимога щодо «Аналогічними договорами вважаються договори щодо купівлі-продажу (поставки) обладнання для підприємств, установ та організацій соціальної сфери» ФОП Бондаренко Олена Миколаївна була виконана, а вимога щодо предмету закупівлі – ні. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО скасувати рішення «Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради» щодо переможця тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Олена Миколаївна

Номер: ee136dce0acd471caec150bc1ab20199
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002905-c.b1
Назва: Скарга що до обрання переможцем Згідно тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)», Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (договорів) та оригінал договору (договорів) з додатками, вказаного в Довідці. ФОП Бондаренко Олена Миколаївна (€ДРПОУ 3415413865) у Тендерній пропозиції (документ 20 та 21) надала довідку і сканований договір, де предметом закупівлі є «Купівля-продаж «Обладнання для системи вентиляції»» за ДК 021:2015 - 42520000-7 - Вентиляційне обладнання (система вентиляції). Замовником у Тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі UA-2021-08-11-002905-c є «Обладнання для їдальні (харчоблоку); 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Тобто перша вимога щодо «Аналогічними договорами вважаються договори щодо купівлі-продажу (поставки) обладнання для підприємств, установ та організацій соціальної сфери» ФОП Бондаренко Олена Миколаївна була виконана, а вимога щодо предмету закупівлі – ні. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО скасувати рішення «Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради» щодо переможця тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Олена Миколаївна
Вимога:
Згідно тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)», Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (договорів) та оригінал договору (договорів) з додатками, вказаного в Довідці. ФОП Бондаренко Олена Миколаївна (€ДРПОУ 3415413865) у Тендерній пропозиції (документ 20 та 21) надала довідку і сканований договір, де предметом закупівлі є «Купівля-продаж «Обладнання для системи вентиляції»» за ДК 021:2015 - 42520000-7 - Вентиляційне обладнання (система вентиляції). Замовником у Тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі UA-2021-08-11-002905-c є «Обладнання для їдальні (харчоблоку); 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Тобто перша вимога щодо «Аналогічними договорами вважаються договори щодо купівлі-продажу (поставки) обладнання для підприємств, установ та організацій соціальної сфери» ФОП Бондаренко Олена Миколаївна була виконана, а вимога щодо предмету закупівлі – ні. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО скасувати рішення «Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради» щодо переможця тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Олена Миколаївна у закупівлі № UA-2021-08-11-002905-c.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Замовник у кожному конкретному випадку самостійно визначає інформацію та документи, що слугуватимуть його підтвердженням. Замовник має об’єктивно зазначити вимоги в тендерній документації, не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, що прямо передбачено пунктом 4 статті 5 Відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради спрямована на дотримання законодавства та основних принципів, таких як : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозо-рість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою надання можливості прийняти участь у закупівлі більшому колу учасників та створення ефективного конкурентного середовища, недискримінації учасників в тендерній документації надається роз’яснення щодо надання Учасниками підтвердження досвіду аналогічного договору. Так, Замовник ,в тендерній документації в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників» встановлює кваліфікаційний критерій для учасників, відповідно до статті 16 Закону про НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) : 2.2. Оригінал договору (договорів) з додатками, вказаного в Довідці. *Аналогічними договорами вважаються договори щодо купівлі-продажу(поставки) обладнання для підприємств, установ та організацій соціальної сфери Соціальна сфера — це сукупність галузей і видів діяльності, підприємств, фірм, закладів та установ, які мають забезпечити задоволення потреб людей у матеріальних благах, послугах, відтворенні роду, створити умови для співіснування і співпраці людей у суспільстві згідно з відпрацьованими законами і правилами з метою створення мегаполісів, розвитку масових комунікацій, зміцнення держави. Так як Учасником ,для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі пропозиції надано договір куплі-продажу №14/06 від 14 червня 2021року на закупівлю обладнання для системи вентиляції для закладів освіти ,а оголошена замовником закупівля обладнання для їдальні (харчоблоку) закладів освіти Замовник ,вважає своє рішення правомірним, а наданий Учасником договір –аналогічним.
Статус вимоги: Не задоволено