-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі (автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В (4х4) з обладнанням, згідно коду УКТЗЕД 8703 32 19 00 автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги
Завершена
70 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 352 500.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2021 17:02 - 17.08.2021 16:55
Вимога
Відхилено
Вимога щодо строків поставок та потужності двигуна
Номер:
c56b342025d7465d9f21ad272ac95118
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-010217-a.a2
Назва:
Вимога щодо строків поставок та потужності двигуна
Вимога:
Вимога щодо строків поставок та потужності двигуна
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.08.2021 16:41
- SCAN0103.PDF 18.08.2021 17:11
Дата подачі:
17.08.2021 16:41
Вирішення:
На вимогу щодо проведення закупівлі за процедурою
відкритих торгів
(номер вимоги: UA-2021-08-11-010217-a.a2)
повідомляємо наступне.
1. Строки поставки, визначені в тендерній документації, встановлені виходячи з потреби Замовника отримати АШМД для виконання покладених на нього функцій, в т.р. для боротьби з коронавірусною хворобою (COVID-19), в найкоротший строк. Тому строки постачання товару, запропоновані в скарзі, є не прийнятними для Замовника.
Щодо звинувачень в дискримінаційних вимогах, то вони не відповідають дійсності. Позиція Заявника ґрунтується на інформації від офіційного імпортера автомобілів Ford в Україні, але вона стосується лише ситуації з поставкою автомобілів Ford. На ринку присутні автомобілі інших виробників, які можуть бути поставлені в строки, визначені в тендерній документації.
2. Технічний параметр потужності двигуна був встановлений після вивчення пропозицій різних виробників базових автомобілів, які представлені на ринку України, та вивчення досвіду експлуатації автомобілів, які використовує Замовник. Було встановлено, що на ринку представлено достатньо автомобілів різних виробників з двигуном потужнішим за 140 к. с. (Peugeot, Citroen, Ford, Volkswagen). Досвід експлуатації автомобілів, які використовує Замовник, також підтверджує необхідність закупівлі автомобілів з більш потужними двигунами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
f9a65936557646618a39756517768ff0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-010217-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
вимога надати обґрунтування підстав застосування спрощеної процедури закупівлі, а не процедури відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ-ВИМОГА ОДЕСА.pdf 13.08.2021 14:42
- відповідь на вимогу 16.08.21.PDF 16.08.2021 15:12
Дата подачі:
13.08.2021 14:43
Вирішення:
На вимогу щодо проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів (номер вимоги: UA-2021-08-11-010217-a.a1, UA-2021-08-11-009925-a.a1) повідомляємо наступне.
Звертаємо увагу, що 24.07.2021 набрав чинності Закон України Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель № 1599-ІХ від 01.07.2021, яким виключена можливість здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, перелік яких затверджений Постановою КМУ від 25.03.2020 № 225 (зі змінами).
Проте, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Законом України № 1599-ІХ від 01.07.2021 визначено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» (до 30 жовтня 2021 року), закупівля товарів та послуг необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для спрощених закупівель.
Винятком є чітко визначений перелік товарів, до якого входять виключно лікарські засоби, вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання та системи постачання медичних газів. При цьому, перелік саме таких лікарських засобів та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України, який наразі станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі не затверджений та не оприлюднений.
Проте, закупівля інших товарів та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) (крім тих, що були вказані вище), здійснюється із застосуванням спрощених закупівель.
Отже, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги є товаром, який не відноситься до лікарських засобів, вакцин або інші медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання та системи постачання медичних газів.
Таким чином, КНП «ООЦЕМД і МК» ООР здійснює закупівлю спеціалізованого санітарного автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги у повній відповідності до умов та в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для спрощених закупівель із врахуванням Закону України Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель № 1599-ІХ від 01.07.2021.
Враховуючи викладене, вважаю вимогу ТОВ «Автоспецпром» щодо проведення закупівлі спеціалізованого санітарного автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги за процедурою відкритих торгів необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено