-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою в парках, скверах м. Нікополя, Дніпропетровської області
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2021 16:18 - 23.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікуйте ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
Номер:
4912ec8e7c9a4ff9bd51f453b50371c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.b6
Назва:
Дискваліфікуйте ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
Вимога:
Шановний Замовник Вами порушено процедуру відповідно до Закону. Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. на розгляді була з 08 вересня по 30 вересня не змушуйте скаржитися до АМКУ.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або
декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури
закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації
зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв
відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та
інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і
вимогам згідно із законодавством.
Додаток 2 Документації містить інформація та документи, що підтверджують
відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону.
Відповідно до додатку 2 Документації наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази (довідка вказаною за зразком форми, яка містить інформацію про
наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при
наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та
матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання
послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – копії таких договорів з додатками).
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності зазначення у довідці
техніки відповідно до підсумкової відомості ресурсів тощо.
У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- довідка про наявність матеріально-технічної бази (файл "Довідка мат тех база
.PDF"), в якій міститься інформація про орендовані навантажувач JCB2CX та
спеціалізований вантажний самоскид МЗСТ 65158;
- договір надання послуг техніки від 14.04.2021 № 65, укладений з ТОВ
"БРУКСТОН" щодо надання послуг, зокрема, навантажувачем JCB2CX (файл "ДОГОВІР
ОРЕНДИ.pdf"). Відповідно до пункту 1.3 договору техніка надається на підставі усної чи
письмової заявки. Договір не містить інформації. що заявка є його невід’ємною частиною;
- договір позички транспортного засобу від 20.01.2021 № 2004-21 (файл "Договір
оренди самоскид.PDF"), укладений з ФОП Романченком Є.В. щодо позички, зокрема,
спеціалізованого самоскиду МЗКТ 65158.
9
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній відповідний договір щодо
спеціалізованого вантажного самоскиду МЗСТ 65158.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції
зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час
розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або
документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось
тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два
робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою
про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в
інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури
закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на
підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі
виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй
тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій,
шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових
документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище
документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище
невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини
дев'ятої статті 26 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 16:37
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до Вашої вимоги від 20.09.21, 08:46, яка була задоволена Замовником, пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. була повернута на кваліфікацію та у звязку з цим Учаснику ФОП Нікітюк І.Є. було надано 24 горадини на виправлення невідповідності в інформації та/або документах. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій,шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікуйте ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
Номер:
af0f7ddb57ce40c4b61757f617501d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.b5
Назва:
Дискваліфікуйте ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
Вимога:
30.09.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель прийнято рішення № 22299-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду
скарги фізичної особи-підприємця Смирнова Олександра Володимировича від 17 вересня
2021 № UA-2021-08-11-009332-a.b3, Колегія постановила зобов'язати комунальне
підприємство "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" Нікопольської міської ради
скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Нікітюка Іллі Євгеновича
переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поточного ремонту елементів
благоустрою в парках, скверах м. Нікополя, Дніпропетровської області", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-
11-009332-a, за лотом № 1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 13:49
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що 30.09.2021 р. постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 22299-р/пк-пз, яке стосується виключно процедури закупівлі за лотом №1 "Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою в парках, скверах м. Нікополя, Дніпропетровської області" (Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою, а саме улаштування пішохідних доріжок у сквері Молодіжний, м. Нікополя, Дніпропетровської області)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. не відповідає кваліфікаційної вимоги п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації. Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ФОП Нікітюк І.Є.
Номер:
0e0a4d93bc8d469a83aaadb1ebb91d40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.b4
Назва:
Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. не відповідає кваліфікаційної вимоги п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації. Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ФОП Нікітюк І.Є.
Вимога:
Замовник порушив принцип рівного ставлення до учасників визнавши переможцем Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович, учасник Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович також не відповідає вимогам Закону та тендерної документації однак був визнаний Замовником переможцем.
Пропозиція Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович має наступні порушення.
- Згідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено «Документи, що складаються учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника». Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. має його паспорт в якому є його підпис, однак інші документи підписані явно іншою особою ніж ФОП Нікітюк І.Є.
Щодо кваліфікаційної вимоги п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази Пропозиція Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович має наступні порушення
ФОП Нікітюк І.Є. надана довідка матеріально-технічна база № 82235 від 20.08.2021 р. в якій зазначено:
- п. 3 Навантажувач JCB2CX наявна кількість 2 шт. Орендоване;
- п. 4 Спеціалізований вантажний самоскид МЗСТ 65158 кількість 1 шт. Орендоване.
ПРОПОЗИЦІЯ ФОП НІКІТЮК І.Є. ЖОДНОГО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ НЕ МІСТИТЬ. ЗАМОВНИК ЦЕ НЕ ПОМІЧАЄ АБО НЕ БАЖАЄ ПОМІЧАТИ.
Договір надання послуг техніки №65 від 14.04.2021 р. між ФОП Нікітюк І.Є. та ТОВ «БУКСТОН» також не містить додатки, п. 1.3. письмові заявки, однак Комунальне підприємство «Міське паркове господарство» Нікопольської міської ради цього не бачить.
В Договорі позички транспортного засобу №2004-21 від 20.04.2021 р. між ФОП Нікітюк І.Є. та ФОП Романченко Є.В. відсутній Спеціалізований вантажний самоскид МЗСТ 65158 кількість 1 шт. Є інша техніка Спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид марка МЗКТ 65158 кількість 1 шт. Яким чином Замовник визначив, що це один і той самий транспортний засіб є загадковим.
Жодного документа на підтвердження наявності вказаної техніки, а саме: Навантажувач JCB2CX наявна кількість 2 шт. Орендоване; Спеціалізований вантажний самоскид МЗСТ 65158 кількість 1 шт. Орендоване, не надано. Комунальне підприємство «Міське паркове господарство» Нікопольської міської ради цього не бачить та визнає ФОП Нікітюк І.Є. – переможцем.
ФОП Нікітюк І.Є. надана у складі пропозиції Підсумкова відомость ресурсів 45 ДЦ ИВР, в якій зазначені в розділі ІІІ Будівельні машини: п. 9 Баді, міскість 2 м3; п. 12 Вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного.
В довідці матеріально-технічна база № 82235 від 20.08.2021 р. наданої ФОП Нікітюк І.Є. не має жодної: Баді, міскість 2 м3 та Вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного.
Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. не відповідає кваліфікаційної вимоги п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації (додаток 2).
Пропозиція ФОП Нікітюк І.Є. відсутні документи тендерній документації (додаток 2) Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі, а саме: 7. Опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно додатку № 4 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки.
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію ФОП Нікітюк І.Є.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2021 08:46
Вирішення:
Ваша Вимога задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ та визнання переможцем учасника ФОП НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ пропозиція якого не відповідає вимогам закону та тендерної документації Замовника
Номер:
58cc5d49f8d0417a9209a15bfc3a5ce0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.b3
Назва:
Скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ та
визнання переможцем учасника ФОП НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ пропозиція якого не відповідає вимогам закону та тендерної документації Замовника
Скарга:
Скарга Приймаючи протокольне рішення № 88 від 08.09.2021 р. Замовник порушив:
1. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та лист від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації», а саме: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення замовником.
2. Ст. 901 ЦК України підмінивши поняття «надання послуг» на «оренду та позичку».
3. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовник порушив принцип рівного ставлення до учасників визнавши переможцем Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович, пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович також має цілий ряд невідповідностей тендерній документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», одна був визнаний переможцем.
5. Заявляю про антиконкурентні узгоджені дії між учасниками закупівлі Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКО АРТ БУД» і замовником Комунальне підприємство «Міське паркове господарство» Нікопольської міської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга молодіжний 2021.pdf 17.09.2021 12:07
- Скарга молодіжний.docx 17.09.2021 12:07
- Паспорт (2).PDF 17.09.2021 12:07
- Вимога про усунення порушення (ФОП Нікітюк І.Є.).docx 26.09.2021 13:16
- Протокол 94.pdf 26.09.2021 13:16
- Скарга молодіжний доповнення 2021.pdf 26.09.2021 13:16
- Скарга молодіжний доповнення.docx 26.09.2021 13:16
- ХТО ТАКИЙ НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ.docx 27.09.2021 15:49
- рішення від 21.09.2021 № 21424.pdf 22.09.2021 11:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2021 № 22299.pdf 01.10.2021 13:39
- рішення від 30.09.2021 № 22299.pdf 05.10.2021 15:09
- Технічний опис ДОД 4 ФОП Нікітюк.pdf 24.09.2021 16:31
- Відповідь на скаргу word.docx 24.09.2021 16:31
- Договір без Додатків ФОП Смирнов.pdf 24.09.2021 16:31
- Довідка обладнання ФОП Смирнов.pdf 24.09.2021 16:31
- Відсутність накладення підпису.pdf 24.09.2021 16:31
- Пояснення.pdf 24.09.2021 16:31
- Протокол 105.pdf 08.10.2021 14:56
- Протокол 105.pdf 11.10.2021 11:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2021 14:49
Дата розгляду скарги:
30.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2021 11:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2021 15:10
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2021 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), прийнято рішення від 30.09.2021 №22299-р/пк-пз, згідно з яким Колегія зобов'язала КП «Міське паркове господарство» НМР: - зобов'язати комунальне підприємство "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" Нікопольської міської ради скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Нікітюка Іллі Євгеновича переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою в парках, скверах м. Нікополя, Дніпропетровської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-11-009332-a, за лотом № 1.
Повідомляємо, що протоколом №105 від 08.10.2021 р. тендерний комітет КП "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" , скасував рішення про визначення фізичної особи-підприємця Нікітюка Іллі Євгеновича переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою в парках, скверах м. Нікополя, Дніпропетровської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-11-009332-a, за лотом № 1
Вимога
Є відповідь
Вимагаю переглянути мою пропозицію ФОП Смирнова Олександра Володимировича та визнати мене переможцем закупівлі.
Номер:
4253ac0c0be64a6f9c1724c0fbd8523d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.c2
Назва:
Вимагаю переглянути мою пропозицію ФОП Смирнова Олександра Володимировича та визнати мене переможцем закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник не потрібно перекручувати та вільно трактувати договір №26 від 20.06.2021 р. Уважно читайте пункт 3.4. договору: "3.4. Ціна за послуги зазначена в Специфікації, що є невід’ємною частиною даного договору." Тобто на конкретну послугу буде виділятися конкретний транспорт та сторонами договору будуть підписувати специфікацію в якій зазначається ціна послуги.
Щодо наявного транспортних засобів були надані технічні паспорти.
Шановний Замовник не потрібно перекручувати та вільно трактувати своїж вимоги п. 1.3. і 1.4. розділу ІІІ Документи, що складаються учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника. Договір №26 від 20.06.2021 р. надано в оригіналі та містить підпис і печатку учасника, як і засвідченні копії технічних паспортів на транспорт.
Вимога щодо підпису не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Системою не передбачено накладання КЕП на виправлені документи протягом 24 годин.
Моя пропозиція містить мій підпис КЕП і окремо на кожен документ не вимагалось накладання КЕП.
В разі відмови задоволення моєї вимоги мною буде подано офіційну скаргу до Органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 16:59
Вирішення:
КП «Міське паркове господарство» НМР розглянуло вимогу на протокол № 88 від 08.09.2021 року, повідомляє наступне:
Вами, у складі тендерної пропозиції, завантажені технічні паспорти транспортних засобів, а також договір № 26 від 20.06.2021 року на надання послуг техніки прокату вантажного транспортного засобу з водієм укладеного з ТОВ «АНГОБ».
Відповідно до пункту 11.1, розділу 11 такого Договору, всі доповнення, специфікації і додатки до цього Договору є його невід'ємними частинами, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками.
Відповідно до п. 3.4. розділу 3 Договору, вказаний договір має додатки, а саме специфікацію, що є невід’ємною частиною цього договору,
Вами, надано договір не в повному обсязі, тобто Ви вимогу тендерної документації не виконали, що свідчить про ненадання самого документу до своєї тендерної пропозиції, а саме не було надано спеціфікації до договору № 26 від 20.06.2021 року.
Водночас, оскільки самим договором № 26 від 20.06.2021 року передбачається, що його невід'ємною частиною є специфікація та додатки до нього, їх ненадання, прирівнюється до ненадання самого договору в повному обсязі, оскільки такі додатки юридично є не окремими документами, а складовими частинами самого договору.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка вказаною за зразком форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – копії таких договорів з додатками).
Оскільки вимога про надання договору, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, передбачена самою тендерною документацією, вбачається, що додатки до такого договору, як його невід'ємна частина, мали бути надані ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєю тендерної пропозиції, оскільки вимога про це передбачена, в тому числі, на рівні статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, ознайомившись з текстом Договору № 26 від 20.06.2021 року без додатків, завантаженого Учасником, немає можливості встановити, яка саме техніка прокату вантажного транспортного засобу була взята в користування Учасником в ТОВ «АНГОБ». В договорі відсутня інформація про Техніку взятої в оренду, а також не має додатків з найменуванням техніки. Не надання учасником специфікації, не дає можливості Замовнику встановити яка саме техніка надана в користування учаснику відповідно до Договору № 26 від 20.6.2021 року. По завантаженим технічним паспортам ТЗ, не можливо встановити, чи включена ця техніка прокату вантажного транспортного засобу до договору № 26 від 20.06.2021 року.
Отже, не виконання наведених вимог, свідчить про обґрунтованість висновку тендерного комітету, про те, що тендерна пропозиція ФОП "СМИРНОВА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРОВИЧА не відповідає умовам тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимагаю переглянути мою пропозицію ФОП Смирнова Олександра Володимировича та визнати мене переможцем закупівлі.
Номер:
a213e3dfcdd646dc96f61b154a2a6e8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-009332-a.c1
Назва:
Вимагаю переглянути мою пропозицію ФОП Смирнова Олександра Володимировича та визнати мене переможцем закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник не потрібно перекручувати та вільно трактувати договір №26 від 20.06.2021 р. Уважно читайте пункт 3.4. договору: "3.4. Ціна за послуги зазначена в Специфікації, що є невід’ємною частиною даного договору." Тобто на конкретну послугу буде виділятися конкретний транспорт та сторонами договору будуть підписувати специфікацію в якій зазначається ціна послуги.
Щодо наявного транспортних засобів були надані технічні паспорти.
Шановний Замовник не потрібно перекручувати та вільно трактувати своїж вимоги п. 1.3. і 1.4. розділу ІІІ Документи, що складаються учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника. Договір №26 від 20.06.2021 р. надано в оригіналі та містить підпис і печатку учасника, як і засвідченні копії технічних паспортів на транспорт.
Вимога щодо підпису не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Системою не передбачено накладання КЕП на виправлені документи протягом 24 годин.
Моя пропозиція містить мій підпис КЕП і окремо на кожен документ не вимагалось накладання КЕП.
В разі відмови задоволення моєї вимоги мною буде подано офіційну скаргу до Органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 16:56
Вирішення:
КП «Міське паркове господарство» НМР розглянуло вимогу на протокол № 88 від 08.09.2021 року, повідомляє наступне:
Вами, у складі тендерної пропозиції, завантажені технічні паспорти транспортних засобів, а також договір № 26 від 20.06.2021 року на надання послуг техніки прокату вантажного транспортного засобу з водієм укладеного з ТОВ «АНГОБ».
Відповідно до пункту 11.1, розділу 11 такого Договору, всі доповнення, специфікації і додатки до цього Договору є його невід'ємними частинами, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками.
Відповідно до п. 3.4. розділу 3 Договору, вказаний договір має додатки, а саме специфікацію, що є невід’ємною частиною цього договору,
Вами, надано договір не в повному обсязі, тобто Ви вимогу тендерної документації не виконали, що свідчить про ненадання самого документу до своєї тендерної пропозиції, а саме не було надано спеціфікації до договору № 26 від 20.06.2021 року.
Водночас, оскільки самим договором № 26 від 20.06.2021 року передбачається, що його невід'ємною частиною є специфікація та додатки до нього, їх ненадання, прирівнюється до ненадання самого договору в повному обсязі, оскільки такі додатки юридично є не окремими документами, а складовими частинами самого договору.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка вказаною за зразком форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – копії таких договорів з додатками).
Оскільки вимога про надання договору, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, передбачена самою тендерною документацією, вбачається, що додатки до такого договору, як його невід'ємна частина, мали бути надані ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєю тендерної пропозиції, оскільки вимога про це передбачена, в тому числі, на рівні статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, ознайомившись з текстом Договору № 26 від 20.06.2021 року без додатків, завантаженого Учасником, немає можливості встановити, яка саме техніка прокату вантажного транспортного засобу була взята в користування Учасником в ТОВ «АНГОБ». В договорі відсутня інформація про Техніку взятої в оренду, а також не має додатків з найменуванням техніки. Не надання учасником специфікації, не дає можливості Замовнику встановити яка саме техніка надана в користування учаснику відповідно до Договору № 26 від 20.6.2021 року. По завантаженим технічним паспортам ТЗ, не можливо встановити, чи включена ця техніка прокату вантажного транспортного засобу до договору № 26 від 20.06.2021 року.
Отже, не виконання наведених вимог, свідчить про обґрунтованість висновку тендерного комітету, про те, що тендерна пропозиція ФОП "СМИРНОВА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРОВИЧА не відповідає умовам тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено