-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013. Капітальний ремонт огорожі та тротуарних доріжок у Херсонському закладі дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради за адресою: м Херсон, вул.. Кольцова, 39
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі та його очікуваної вартості. Якісні характеристики визначено відповідно до вимогам ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013. Очікувана вартість обрахована відповідно до кошторисної документації затвердженої експертним звітом від 23 липня 2021 року № 35710
Завершена
1 421 821.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 109.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 109.11 UAH
Період оскарження:
11.08.2021 14:05 - 17.08.2021 13:58
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Шаптала Віталія Володимировича на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013. Капітальний ремонт огорожі та тротуарних доріжок у Херсонському закладі дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради за адресою: м Херсон, вул.. Кольцова, 39
Номер:
3ab6eb9637c04df38fe68bc280408394
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-006037-a.a2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Шаптала Віталія Володимировича на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013. Капітальний ремонт огорожі та тротуарних доріжок у Херсонському закладі дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради за адресою: м Херсон, вул.. Кольцова, 39
Вимога:
Пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013. Капітальний ремонт огорожі та тротуарних доріжок у Херсонському закладі дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради за адресою: м Херсон, вул.. Кольцова, 39.
Документ Вимога додаєтся.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ Укр Групп Пром.pdf 31.08.2021 11:25
- Рішення Відповідь 001.jpg 01.09.2021 14:44
Дата подачі:
31.08.2021 11:25
Вирішення:
Відповідно до завантаженого протоколу
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Акт про відвідування об'єкту з письмовою відміткою керівника Замовника
Номер:
e8392bfa88e5414eb343c96f3dcad1fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-006037-a.a1
Назва:
Акт про відвідування об'єкту з письмовою відміткою керівника Замовника
Вимога:
Доброго дня! У вимогах до предмету закупівлі вказується , що Учасник зобов’язується здійснити обов’язкове ознайомлення з об’єктом, в термін до кінцевого строку періоду уточнень (надати акт про відвідування об’єкту у довільній формі з письмовою відміткою керівника Замовника). Період уточнень до 17 серпня 2021р. 13:58. Під час відвідування закладу, керівника закладу постійно немає на робочому місті і підписати акт огляду не можливо. Обстеження (огляд) об’єкта дозволяється лише в період уточнень, тому в разі зазначення в акті обстеження (огляду) дати яка настає після уточнень, такий акт є недійсним і вважається, що учасник закупівлі його не надав є дискримінаційною та незаконною оскільки не всі потенційні учасники мали змогу за такий короткий термін скласти такий Акт. А також оскільки відповідно до тендерної документації відповідні роботи мають проводитись на території садочку відповідно до Наказу МОЗ від 21.05.2021 року на територію садочку, заборонено перебування посторонніх ( окрім дітей та працівників садка,) відвідування кожним учасником об'єкту буде наражати дітей на небезпеку захворювання. Тому просимо або продовжити терміни складання відповідного Акту ( до кінця періоду подання тендерних пропозицій) або взагалі видалення такої вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 10:26
Вирішення:
Зазначена вимога є обов'язковою для усіх учасників, підстав для внесення змін до оголошення не передбачено
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні