• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір А-4 ...

Завершена

58 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 47.50 UAH
Період оскарження: 11.08.2021 13:16 - 17.08.2021 06:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання еквіваленту

Номер: 3f7852d28d6242fa9391a14c57023d79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-11-002459-b.c1
Назва: Вимога щодо надання еквіваленту
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-08-11-002459-b на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А-4), де Замовником виступає Закарпатський обласний центр зайнятості, було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А-4 були вказані для конкретної торгівельної марки паперу, а саме Smart Line Office. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А-4, надати можливість пропонувати еквіваленти для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вас, що замовником оголошено спрощену закупівлю яка у відповідності до ч.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином Замовник скористався своїм правом на визначення конкретної ТМ та виробника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2021 14:43