-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні вироби (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 43761-Пробірка центифужна, нестерильна, IVD; 42386-Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, активатором згортання IVD; 47588-Пробірка вакуумна для зразків крові IVD, з КЗЕДТА))
Медичні вироби (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 43761-Пробірка центифужна, нестерильна, IVD; 42386-Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, активатором згортання IVD; 47588-Пробірка вакуумна для зразків крові IVD, з КЗЕДТА); джерело фінансування-кошти НСЗУ.Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Торги відмінено
106 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2021 09:09 - 23.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
ff7d41ff8e7c419283defb01671fcc44
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-000191-c.a2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
11.08.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “Медичні вироби (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА )(ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби )” (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з сукупними вимогами до них (позиція №2 “43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій, НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №2 саме з такими сукупними вимогами до неї), які НІХТО З ВИРОБНИКІВ НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи саме такі СУКУПНІ вимоги до даної позиції, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі у цілому, а згідно додатку № 2 до тендерної документації до предмету закупівлі включено перелік медичних виробів за 4-ма торговими найменуваннями за кодам згідно НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Об’єднання найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування – один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види медичних виробів, які визначені у загальному предметі закупівлі. Такі дії є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік медичних виробів, включених до предмету закупівлі (позиції №1-4) Умисне згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробниками, представниками, дистриб’юторами зазначених у документації медичних виробів. Слід зазначити, що при цьому кожне найменування (медвиріб) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення певних змін до тендерної документації: розділення предмета закупівлі на лоти). Включення як замінних, так і незамінних «ексклюзивних» медичних виробів (у тому числі тих, які мають лише одного виробника, або за відсутності виробника з огляду саме на сукупні вимоги до медвиробу, який включений до загального переліку предмету закупвлі) в загальний перелік (ОДИН ЛОТ закупівлі) однозначно призводить до порушення конкуренції на відповідному ринку медичних виробів.
Як вже було зазначено, наразі ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби за позиціяєю №2 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до неї. Крім того, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-4 (враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до позиції №2), так як предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти.
При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №1, 3-4 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь, уповноваженим представником яких є наша компанія ТОВ “Ледум”, виробник “EximCargoTrade” Україна тощо), однак окрім позиції №2 (оскільки відсутні виробники, з огляду саме на сукупні вимоги до даної позиції). Головним є те, що вищенаведені компанії НЕ є виробниками (в тому числі й ТОВ “Ледум”), НЕ можуть запропонувати медичних виробів саме за позицією № 2 (враховуючи саме встановлені Замовником СУКУПНІ ВИМОГИ до даної позиції). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичних виробів за позицією №2 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник ТОВ “Ледум” (й інші зазначені вище виробники) фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі.
Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позиції № 2, яку, враховуючи саме сукупні вимоги до неї, ніхто з виробників не може запропонувати) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби за іншими позиціями №1,3-4 (пробірки), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін (виокремлення в окремий лот) до тендерної документації щодо позицій №2 (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!!
Отже, оскільки зазначений медвиріб за позицією №2 є монопольним на ринку (або за відсутності виробника, який може запропонувати даний медвиріб саме з такими сукупними вимогами до даної позиції), у будь-якого потенційного учасника Процедури закупівлі (у т.ч. в учасника ТОВ “Ледум”) відсутня можливість запропонувати еквівалентний медвиріб іншого виробника, він позбавлений можливості бути учасником торгів та на конкурентних засадах поставити інші товари, що є предметом закупівлі.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до розділів І-II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пуктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника , обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Так відповідно до пункту 4 розділу І "Загальні положення" ТД (UA-2021-08-11-000191-c) назва предмета закупівлі: Медичні вироби (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна IVD; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА) (ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби).
Згідно умов Тендерної документації інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатку 2.
Звертаємо увагу, наразі ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби за позиціяєю №2 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до неї.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати за наведеною вище позицією продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 5 третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації (зокрема, шляхом виокремлення позиції №2 в окремий лот).
До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Медичні вироби (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА )(ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби )” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-11-000191-c ).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-08-11-000191-c .
3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позицію №2 (“43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD”) виокремити в окремий лот.
Додатки:
1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: пробірки, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копії декларації, інструкції (пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
3. Копії декларації (пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
4. Фото пробірок (з буквено-цифровим кодом) ТОВ “Ледум, як представника згаданих виробників.
5. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробника “EximCargoTrade” Україна.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
12.08.2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Пробірки EximCargoTrade, Україна.pdf 12.08.2021 11:01
- Медбілрос пробірки.pdf 12.08.2021 11:01
- Інструкція щодо пробірок CDRICH.pdf 12.08.2021 11:01
- Фото пробірок.pdf 12.08.2021 11:01
- Скарга.pdf 12.08.2021 11:01
- 9 мл акт. без упаковки.jpg 12.08.2021 11:01
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 12.08.2021 11:01
- Вакуумні пробірки ТОВ Ледум.pdf 12.08.2021 11:01
- 3.0 К3ЕДТА 1.jpg 12.08.2021 11:01
- 20.08.21-пояснення ТОВ Ледум.pdf 20.08.2021 13:58
- рішення від 16.08.2021 №18651.pdf 17.08.2021 10:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 №19487.pdf 28.08.2021 11:47
- рішення від 27.08.2021 №19487.pdf 31.08.2021 13:09
- пояснення 001.jpg 18.08.2021 13:08
- пояснення 003.jpg 18.08.2021 13:08
- пояснення 002.jpg 18.08.2021 13:08
- пояснення 004.jpg 18.08.2021 13:08
- пояснення 005.jpg 18.08.2021 13:08
- пояснення (скарга).docx 18.08.2021 13:08
- прот. № 1240.PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(2).PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(3).PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(4).PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(5).PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(6).PDF 01.09.2021 15:13
- прот. № 1240(7).PDF 01.09.2021 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2021 13:20
Дата розгляду скарги:
27.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2021 10:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2021 13:11
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2021 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Будуть внесені зміни у ТД.
Вимога
Відхилено
Вимога на умови закупівлі
Номер:
6626f5df83bf4f0bb6bd8f75a3be1c81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-11-000191-c.a1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
11.08.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “Медичні вироби (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА )(ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби )” (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з сукупними вимогами до них (позиція №2 “43761 Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій, НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №2 саме з такими сукупними вимогами до них), які НІХТО З ВИРОБНИКІВ НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи саме такі СУКУПНІ вимоги до даної позиції, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби за позиціяєю №2 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до неї. Крім того, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-4 (враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до позиції №2), так як предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти.
При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №1, 3-4 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь, виробник “EximCargoTrade” Україна тощо), однак окрім позиції №2 (оскільки відсутні виробники, з огляду саме на сукупні вимоги до даної позиції). Головним є те, що вищенаведені компанії НЕ є виробниками (НЕ можуть запропонувати) медичних виробів саме за позицією № 2 (враховуючи встановлені Замовником СУКУПНІ ВИМОГИ до даної позиції). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичних виробів за позицією №2 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позицію №2 виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 15.02.2021№2704.pdf 11.08.2021 13:10
- Рішення від 13.09.2019 № 12959 (окремі лоти)pdf.pdf 11.08.2021 13:10
- відповідь Вимога -2.docx 12.08.2021 10:18
- рішення від 19.07.2021 № 16423 (1).pdf 12.08.2021 10:18
Дата подачі:
11.08.2021 13:10
Вирішення:
Номер тендеру 13238340:
Медичні вироби (ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 43761-Пробірка центифужна, нестерильна, IVD; 42386-Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, активатором згортання IVD; 47588-Пробірка вакуумна для зразків крові IVD, з КЗЕДТА)
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ»
На подану вимогу по тендеру № 13238340 Медичні вироби (ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби) (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 43761- Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, активатором згортання IVD; 47588 - Пробірка вакуумна для зразків крові IVD, з КЗЕДТА) на умови закупівлі та внесення змін до тендерної документації, тендерний комітет КНП БМР ХО «БКБЛІЛ» повідомляє наступне:
Щодо вимог про виокремлення позиції №; 2 в окремий лот:
По-перше: діючий Закон України «Про публічні закупівлі» не надає право замовнику та не передбачає технічну можливість виокремлення в окремий лот будь-якої позиції закупівлі після того, як така закупівля була вже оголошена.
По-друге: стаття 5 Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає декілька принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто принцип недискримінації учасників не є єдиним принципом, який зобов’язані дотримуватися замовники.
Також, звертаємо Вашу увагу, що законодавство України, в тому числі і Закону України «Про публічні закупівлі», не зобов’язує замовників знати найменування всіх виробників будь-чого або їх уповноважених представників на території України та враховувати особисті інтереси таких виробників або їх представників при формування тендерної документації, нехтуючи інтересами інших учасників. Тим більше законодавець не зобов’язує замовників при формуванні замовлення за одним ДК 021:2015 у вигляді тендерної документації та додатків до неї, приймати до уваги зручності та особисту вигоду окремих учасників, що буде прямим порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет лікарні вважає поділ даної закупівлі на лоти під конкретного виробника («Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd» Китай; ТОВ «МІЗ МЕДБІЛРОС» Білорусь) або його уповноваженого представника в Україні корупційною дією і зловживанням.
На жаль, Вами у вимозі не були надані належні докази та обґрунтування того, що «жоден виробник не може запропонувати позицію № 2 – пробірку центрифужну, нестерильну, IVD».
Саме тому необґрунтоване та не доказове виконання Вашої вимоги буде прямим порушенням декількох принципів публічних закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Закупівля по номеру тендеру 13238340 була сформована із дотримання вимог як п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20202 р. № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 р. за № 500/34783, які вимагають від замовників визначення предмету закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. В даний час це національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749.
По-третє: 19.07.2021 р. Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення № 16423-р/пк-пз за скаргою ТОВ «ЛЕДУМ», в якій були такі ж самі аргументи щодо відсутності виробників та продавців пробірок по позиції № 2. В пункті першому резолютивної частини (сторінка 4) рішення зазначено, що «скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином формування Замовником предмета закупівлі у наведений вище спосіб порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
Додаток: копія рішення від 19.07.2021 р. № 16423-р/пк-пз.
Статус вимоги:
Відхилено