-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного залу Левківського ліцею Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2 – А
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 42086703. Вид закупівлі: абзац 2 пункт 6 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)
Завершена
996 475.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 982.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 982.38 UAH
Період оскарження:
10.08.2021 18:19 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-10-012559-a
Номер:
45036f6aa8ab41d291e1b43f40fb3b7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-10-012559-a.c1
Назва:
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-10-012559-a
Вимога:
Уповноваженій особі
Мануліній Н.І.
ВИМОГА
щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-08-10-012559-a.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.09.2021 нашу пропозицію відхилено згідно статті 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції тендерної документації, а саме встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону.
З даним рішенням учасник ПрАТ «Кмитівський майстер» категорично не погоджується, вважає його незаконним, виходячи з наступного.
Тендерною документацією вимагалося.
Згідно п. 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме пункту 1.8.:
На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних працівників, інформація про яких надана учасником у складі тендерної пропозиції. Листи-згоди надаються учасником згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
На виконання вимог тендерної документації та вимог ЗУ «Про захист персональних даних», надано лист-згоду на обробку персональних даних вих. № 61/8 від 10.08.2021 року. В наданій довідці зазначено, що під обробкою персональних даних розуміється збір, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну), використання, поширення, знеособлення, знищення і будь-які інші дії (операції) з персональними даними (ст.ст. 12-15 ЗУ «Про захист персональних даних»).
Згідно статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних» розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця;
Стаття 4. ЗУ «Про захист персональних даних» визначає, що
1. Суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, є:
суб'єкт персональних даних;
володілець персональних даних;
розпорядник персональних даних;
третя особа;
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (далі - Уповноважений).
{Абзац шостий частини першої статті 4 в редакції Закону № 383-VII від 03.07.2013}
{Абзац сьомий частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 5491-VI від 20.11.2012}
2. Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
3. Розпорядником персональних даних, володільцем яких є орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, крім цих органів, може бути лише підприємство державної або комунальної форми власності, що належить до сфери управління цього органу.
{Частина третя статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5491-VI від 20.11.2012}
4. Володілець персональних даних може доручити обробку персональних даних розпоряднику персональних даних відповідно до договору, укладеного в письмовій формі. {Статтю 4 доповнено частиною четвертою згідно із Законом № 5491-VI від 20.11.2012}
5. Розпорядник персональних даних може обробляти персональні дані лише з метою і в обсязі, визначених у договорі.
Тобто, вищенаведені норми ЗУ «Про захист персональних даних» регламентують, що директор підприємства є розпорядником та володільцем персональних даних всіх працівників підприємства, відповідно письмової згоди працівників на здійснення таких функцій.
Згідно статті 16 ЗУ «Про захист персональних даних» регламентує Порядок доступу до персональних даних.
1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат.
Враховуючи вищевикладені норми ЗУ Про захист персональних даних, лист-згода на обробку персональних даних надана в тендерній пропозиції ПрАТ «Кмитівський майстер», містить всі необхідні дані та посилання на законодавство України , згідно яких Храмцова В.В. як директор підприємства – надає згоду на обробку персональних даних, наданих їй як володільцю та розпоряднику персональних даних на ВСІХ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ працівників підприємства, в тому числі і зазначених в додатку № 3 до тендерної документації.
Разом з цим, Документація не містить чіткого визначення кола фізичних осіб (фізичні особи чи учасники Процедури закупівлі, які є фізичними особами), від яких учасники Процедури закупівлі у складі своїх пропозицій мають надати листи-згоди на обробку персональних даних, що може призвести до застосування різних підходів під час розгляду та оцінки пропозицій учасників Процедури закупівлі, та є порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати Довідку в табличній формі учасник надав лист в довільній формі) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;
Законом гарантовано надання документів учасникам довільної форми, Замовнику заборонено регламентувати конкретні вимоги до форм довідок довільної форми!!!!
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів, вимагаємо, скасувати прийняте незаконне рішення щодо відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кмитівський майстер» від 06.09.2021 № 256 та визначити надану нами пропозицію переможцем відкритих торгів. Рішення Замовника оприлюднити встанволеним законом порядком.
В іншому випадку, будемо змушені за захистом своїх порушених прав та інтересів звернутися до Антимонопольного комітету України, та через уповноважених осіб визначених Законом, до Державної аудиторської служби України з метою відкриття моніторингу закупівлі.
Директор В.В.Храмцова
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Левків спортзал.PDF 11.09.2021 13:18
Дата подачі:
11.09.2021 13:18
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі Закону) - тендерна пропозиція може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація, щодо об’єкту Капітальний ремонт спортивного залу Левківського ліцею Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2 – А містить наступні вимоги :
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи:
1) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору. Довідка повинна містити інформацію про:
ПІБ;
найменування займаної посади;
спеціальність;
загальний стаж роботи в будівництві ( в роках);
досвід роботи на займаній посаді в підприємстві (в роках);
інформацію про форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи).
На підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії витягів з трудових книжок таких працівників із записами, що містять інформацію щодо працевлаштування таких працівника в учасника; або накази про призначення (переведення) на посаду таких працівників, тощо.
На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних працівників, інформація про яких надана учасником у складі тендерної пропозиції. Листи-згоди надаються учасником згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації .
Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про персональні дані», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).
Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем.
Учасником не надано листи – згоду на обробку персональних даних на працівників інформація яких надана учасником у складі тендерної пропозиції
Відповідно до ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено