• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Квадрокоптер

Квадрокоптер DJI PHANTOM 4 PRO+ V2.0 Клас : для відеозйомки  Максимальна швидкість підйому: 6 м/с;  Макс швидкість спуску: 4 м/с; Точність утримання:  Вертикально: +/- 0,5 м;  Горизонтально: +/- 1,5 м;  Макс. швидкість: 72 км/год (спорт режим, без вітру);  Робоча температура: 0°C — 40°C;  GPS приймач: GPS/GLONASS; Технічні характеристики (камери)  Матриця: DJI CMOS 1”  Кількість ефективних пікселів: 20 млн.  Об’єктив: Поле зору 84° фокусна відстань 8.8мм/24мм (в 35 мм еквіваленті) f/2.8-f/11, фокус на безкінечність  Діапазон ISO:100-3200 (відео) 100-3200 (фото)  Швидкість затвору: діапазон витримок 8s -1/8000s  Максимальний розмір зображення: 4096 × 2160 пікс  Режими зйомки фото: один кадр, серійна зйомка: 3/5/7 кадрів, інтервальна зйомка  Режими зйомки відео: H.265  C4K:4096×2160 24/25/30p при 100 Мбіт/с  2.7K:2720×1530 24/25/30p при 65 Мбіт/с  2.7K:2720×1530 48/50/60p при 80 Мбіт/с  FHD:1920×1080 24/25/30p при 50 Мбіт/с  FHD:1920×1080 48/50/60p при 65 Мбіт/с  FHD:1920×1080 120p при 100 Мбіт/с  HD:1280×720 24/25/30p при 25 Мбіт/с  HD:1280×720 48/50/60p при 35 Мбіт/с  HD:1280×720 120p при 60 Мбіт/с H.264  C4K:4096×2160 24/25/30/48/50/60p при 100 Мбіт/с  4K:3840×2160 24/25/30/48/50/60p при 100 Мбіт/с  2.7K:2720×1530 24/25/30p при 80 Мбіт/с  2.7K:2720×1530 48/50/60p при 100 Мбіт/с  FHD:1920×1080 24/25/30p при 60 Мбіт/с  FHD:1920×1080 48/50/60 при 80 Мбіт/с  FHD:1920×1080 120p при 100 Мбіт/с  HD:1280×720 24/25/30p при 30 Мбіт/с  HD:1280×720 48/50/60p при 45 Мбіт/с  HD:1280×720 120p при 80 Мбіт/с  Максимальний бітрейт: 100 Мбіт/с Пульт керування GL300K  Робоча частота: 2.400-2.483 GHz; 5.725-5.825 GHz  Порт відео виходу: HDMI  Робоча температура: 0°C- 40°C  Акумулятор: 6000 mAh LiPo 2S  Потужність передавача 2.400 - 2.483 Ghz  FCC: 23 dBm  CE: 20 dBm  SRRC: 20 dBm 5.725 - 5.825 Ghz • FCC:26 dBм  CE:14 dBм  SRRC:20 dBм  Робоча напруга: 1.2 A, 7.4 V Зарядний пристрій  Напруга: 17.4 V  Потужність: 100 W Акумулятор:  Ємність: не менше 5870 mAh  Напруга: 15.2 V  Тип: LiPo 4S  Заряд: 89.2 Wh Комплектний кейс для транспортування та зберігання

Завершена

145 198.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.99 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 17:11 - 16.08.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Тема 1

Номер: 253e9405dbd940d6888f8e5fe1f377af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-002740-b.a1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином, замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфери застосування товару. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також інформуємо Вас, що умови закупівлі UА-2021-08-10-002740-b не містять вимоги надання учасником авторизаційного листа від виробника. Умови закупівлі передбачають надання «інформаційного листа (в довільній формі), виданий Учаснику виробником товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в України, що підтверджує безпосередні партнерські відносини». Вказаний лист є підтвердженням того, що після купівлі товару об’єднання зможе реалізувати свої права передбачені ст.ст. 268, 269 ГК України, ст. 678 ЦК України в тому числі і правом на гарантійне обслуговування придбаного товару не тільки у продавця, а і у виробника. Питання якості та гарантійного обслуговування також передбачено розділом ІІ «Якість товару» проекту договору про закупівлю товару. Відповідно до ч. 1 ст. 268 ГК України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. Відповідно до ч. 2 ст. 269 ГК України Стандартами, технічними умовами (у разі наявності) або договором щодо товарів, призначених для тривалого користування чи зберігання, можуть передбачатися більш тривалі строки для встановлення покупцем у належному порядку зазначених недоліків (гарантійні строки). Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами (у разі наявності). Відповідно до ч. 3 ст. 269 ГК України гарантійний строк експлуатації обчислюється від дня введення виробу в експлуатацію, але не пізніше одного року з дня одержання виробу покупцем (споживачем), а щодо виробів народного споживання, які реалізуються через роздрібну торгівлю, - з дня роздрібного продажу речі, якщо інше не передбачено стандартами, технічними умовами (у разі наявності) або договором. Відповідно до ч. 3 ст. 678 ЦК України якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару. Вищевказана вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника чи порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника. Згідно нашого оголошення учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від різних виробників. Тому Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 2 Прикінцевих положень ГК України ЗУ «Про підприємництво» втратив чинність з 01.01.2004 року, окрім статті четвертої, яка не стосується вимог до закупівель. Також зазначимо, що продаж квадрокоптерів не відноситься до коду КВЕД 46.51 «Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням» на який Ви посилаєтесь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2021 16:31