• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: "Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м.Маріуполі"

Завершена

20 622.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103.11 UAH
Період оскарження: 10.08.2017 15:12 - 15.08.2017 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: d9a555fb02a34c1cbc4aa3fa43be7d77
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-001174-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель: «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі» - Код закупівлі згідно СРV: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами» (надалі – «Документація»), учасник повинен надати: - довідку про наявність в штаті не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які працюють на постійній основі та які мають необхідні знання та досвід (складається на бланку учасника згідно форми). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника; - копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в т.ч. під час виконання робіт на висоті, для працівників та в тому числі керівника підприємства; - довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в кількості не менше ніж за п’ятьма об’єктами за період з 2016р. по дату публікації оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (складається на бланку учасника згідно із наведеною формою). Аналогічними вважаються договори про здійснення технічного нагляду за аналогічними будівельними роботами по таким об’єктам громадського призначення: навчальні та культурні заклади; - копії відгуків від колишніх замовників, наданих до вказаних договорів (не менше 3-х). Відповідно до додатку 1 Документації, технічний нагляд здійснюють особи, що мають досвід роботи з технічного нагляду не менше 5 років. Учасник до кінця періоду подачі пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту та ознайомитись з проектно-кошторисною документацією. Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок не містять вимоги про кількість інженерів технічного нагляду, які повинні бути залучені для здійснення технічного нагляду за будівництвом певного об’єкта, їх досвіду роботи, необхідності залучення інших фахівців (інженера-кошторисника) та наявності іншої документації при здійсненні технічного нагляду за будівництвом (атестація працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, (у т. ч. для виконання робіт на висоті)). Крім того, Закон та Порядок не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, технічний нагляд за будівництвом навчальних та культурних закладів і т.п.). Тобто, відповідно до Закону та Порядку, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками та кількістю укладених договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» визначене право замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: - наявності в штаті не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які працюють на постійній основі та які мають необхідні знання та досвід; - наявності у учасника сертифікованого інженера-кошторисника; - надання копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в т.ч. під час виконання робіт на висоті, для працівників та в тому числі керівника підприємства; - досвіду виконання аналогічних договорів в кількості не менше ніж за п’ятьма об’єктами за період з 2016р. по дату публікації оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Аналогічними вважаються договори про здійснення технічного нагляду за аналогічними будівельними роботами по таким об’єктам громадського призначення: навчальні та культурні заклади; - копії відгуків від колишніх замовників, наданих до вказаних договорів (не менше 3-х); - здійснення технічного нагляду особами, що мають досвід роботи з технічного нагляду не менше 5 років; - здійснення попереднього огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією до кінця періоду подачі пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу! Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження умов закупівлі на «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі» повідомляємо, що вимоги Замовника закупівлі оголошено відповідно до кваліфікаційних критеріїв, вказаних у п.2 ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», такі як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив в тендерній документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Вимоги оголошення не відносяться до дискримінаційних вимог, однак на захист інтересів Замовника з метою отримання послуги належного рівня якості, не дозволять некомпетентним учасникам спотворювати результати закупівлі. Просимо також звернути увагу, що згідно Наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 49 від 20.06.2017 року Про внесення змін до порядку здійснення допорогових закупівель, оскарження умов закупівлі UA-2017-08-10-001174-b «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі» в комісії Prozorro з 16.06.2017 р. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник залишає незмінними вимоги оголошення. На замітку замовникові: Посилання на тендери, де Замовник залишив незмінними вимоги до кваліфікації цього учасника: https://smarttender.biz/appeal/1933691 https://smarttender.biz/government/details/2061166
Статус вимоги: Відхилено