-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі»
Завершена
20 728.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 103.64 UAH
Період оскарження:
10.08.2017 15:18 - 15.08.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Оскарження кваліфікаційних вимог у складі чисельності апарату замовника.Розрахунок.Порукшення ст.3 Закону про закупівлі.
Номер:
f2dd3000cd9847f8ad4fd37fe7f34f70
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001195-b.a3
Назва:
Оскарження кваліфікаційних вимог у складі чисельності апарату замовника.Розрахунок.Порукшення ст.3 Закону про закупівлі.
Вимога:
Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель: «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі» - Код закупівлі згідно СРV: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами» (надалі – «Документація»), учасник повинен надати: -довідку про наявність в штаті не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які працюють на постійній основі та які мають необхідні знання та досвід (складається на бланку учасника згідно форми). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника .Тобто ,вимога замовника у кількісті апарату служби замовника становить - 4 людини.
Розрахунок показника витрат на утримання служби замовника.
1. Чисельність апарату служби замовника-4 людини.
2. Показник кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день ( приймається для проектних робіт- 515 грн). Зміна № 1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, яка також набула чинності з 1 січня 2016 року, є Таблиц Ж 3, у якій наведено індекси визначення кошторисної вартості . Зміна затверджена наказом Мінрегіону України від 12.11.2015 № 290.
3. Кількість робочих днів з оприлюднених строків замовника ( з 01.09.2017 до 15.12.2017) становить -76.
4. Величина витрат на утримання служби замовника становить:
4 люд.х 76 днів х515грн/день =156560 грн.
5. Величина витрат (ціна) на утримання служби замовника в тендерній документації:
20728.8 грн. Зрозуміло,що навіть 1 людина не отримає достатньо коштів .
6. Фактична величина витрат на утримання служби замовника перевищує ціну в тендерній документаці ї в 7,56 рази
7. Неможливо прорахувати фактичний показник для визначення витрат на утримання служби замовника ,так як відсутній запланований об’єм будівельно-монтажних робіт
По номенклатурі робіт і витрат, бо відсутній зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва,ітог глав 1-9. Але виходячи з перевищення в 7,56 рази фактичних витрат , він перевищить його разів в 10.(норма 2,5%)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2017 11:51
Вирішення:
Дякуємо за увагу! Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження умов закупівлі на «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі» повідомляємо, що вимоги Замовника закупівлі оголошено відповідно до кваліфікаційних критеріїв, вказаних у п.2 ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», такі як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив в тендерній документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Вимоги оголошення не відносяться до дискримінаційних вимог, однак на захист інтересів Замовника з метою отримання послуги належного рівня якості, не дозволять некомпетентним учасникам спотворювати результати закупівлі. Просимо також звернути увагу, що згідно Наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 49 від 20.06.2017 року Про внесення змін до порядку здійснення допорогових закупівель, оскарження умов закупівлі UA-2017-08-10-001195-b «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі» в комісії Prozorro з 16.06.2017 р. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник залишає незмінними вимоги оголошення. На замітку замовникові: Посилання на тендери, де Замовник залишив незмінними вимоги до кваліфікації цього учасника: https://smarttender.biz/appeal/1933691 https://smarttender.biz/government/details/2061166
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
84d87c81c3a442e883a9e357ce04b8d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001195-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель: «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольський коледж мистецтв» за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі» - Код закупівлі згідно СРV: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами» (надалі – «Документація»), учасник повинен надати:
- довідку про наявність в штаті не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які працюють на постійній основі та які мають необхідні знання та досвід (складається на бланку учасника згідно форми). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника;
- копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в т.ч. під час виконання робіт на висоті, для працівників та в тому числі керівника підприємства;
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в кількості не менше ніж за п’ятьма об’єктами за період з 2016р. по дату публікації оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (складається на бланку учасника згідно із наведеною формою). Аналогічними вважаються договори про здійснення технічного нагляду за аналогічними будівельними роботами по таким об’єктам громадського призначення: навчальні та культурні заклади;
- копії відгуків від колишніх замовників, наданих до вказаних договорів (не менше 3-х).
Відповідно до додатку 1 Документації, технічний нагляд здійснюють особи, що мають досвід роботи з технічного нагляду не менше 5 років. Учасник до кінця періоду подачі пропозицій повинен здійснити попередній огляд об’єкту та ознайомитись з проектно-кошторисною документацією.
Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»
від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок не містять вимоги про кількість інженерів технічного нагляду, які повинні бути залучені для здійснення технічного нагляду за будівництвом певного об’єкта, їх досвіду роботи, необхідності залучення інших фахівців (інженера-кошторисника) та наявності іншої документації при здійсненні технічного нагляду за будівництвом (атестація працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, (у т. ч. для виконання робіт на висоті)).
Крім того, Закон та Порядок не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, технічний нагляд за будівництвом навчальних та культурних закладів і т.п.). Тобто, відповідно до Закону та Порядку, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками та кількістю укладених договорів.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначене право замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі.
Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо:
- наявності в штаті не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які працюють на постійній основі та які мають необхідні знання та досвід;
- наявності у учасника сертифікованого інженера-кошторисника;
- надання копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в т.ч. під час виконання робіт на висоті, для працівників та в тому числі керівника підприємства;
- досвіду виконання аналогічних договорів в кількості не менше ніж за п’ятьма об’єктами за період з 2016р. по дату публікації оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Аналогічними вважаються договори про здійснення технічного нагляду за аналогічними будівельними роботами по таким об’єктам громадського призначення: навчальні та культурні заклади;
- копії відгуків від колишніх замовників, наданих до вказаних договорів (не менше 3-х);
- здійснення технічного нагляду особами, що мають досвід роботи з технічного нагляду не менше 5 років;
- здійснення попереднього огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією до кінця періоду подачі пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2017 11:44
Вирішення:
Дякуємо за увагу! Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження умов закупівлі на «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі» повідомляємо, що вимоги Замовника закупівлі оголошено відповідно до кваліфікаційних критеріїв, вказаних у п.2 ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», такі як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив в тендерній документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Вимоги оголошення не відносяться до дискримінаційних вимог, однак на захист інтересів Замовника з метою отримання послуги належного рівня якості, не дозволять некомпетентним учасникам спотворювати результати закупівлі.
Просимо також звернути увагу, що згідно Наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 49 від 20.06.2017 року Про внесення змін до порядку здійснення допорогових закупівель, оскарження умов закупівлі UA-2017-08-10-001195-b «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі» в комісії Prozorro з 16.06.2017 р. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник залишає незмінними вимоги оголошення.
На замітку замовникові:
Посилання на тендери, де Замовник залишив незмінними вимоги до кваліфікації цього учасника:
https://smarttender.biz/appeal/1933691
https://smarttender.biz/government/details/2061166
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Тендерна документація не відповідає ст.22 Закону про закупівлі та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Номер:
809b527512544552849dc00c3a0e18c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001195-b.a2
Назва:
Тендерна документація не відповідає ст.22 Закону про закупівлі та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Вимога:
Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель: «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі»
Послуги, що закуповуються, не розраховані та не обгрунтовані існуючими національними стандартами, нормами та правилами. 1.Незрозуміло що закупляє замовник :Технічний нагляд гл.10 зведеного кошторисного розрахунку ,або Проектні роботи гл.12 зведеного кошторисного розрахунку.
2. Визначення суми коштів на технагляд не ,обгрунтоване.
3.Учасникам неможливо прорахувати ціну пропозиції за відсутності проектно-кошторисної документації.
Обгрунтування: Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно - розрахункових показниках та поточних цінах на трудові та матеріально - технічні ресурси і містить кошторисні нормативи, визначення вартості будівництва на стадіях: складання інвесторської кошторисної документації, визначення ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, взаєморозрахунків за об'єми виконаних робіт. "Правила визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - нормативний документ, який встановлює основні правила по визначенню вартості будівництва та є обов'язковими до застосування для будівництва з залученням бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва розробляється в складі Проекту або Робочого проекту будівництва по нормам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошти в зведеному кошторисі розподіляються по главам 1-12. гл.10 «Утримання служби замовника» включає:
а) витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) в обгрунтованому замовником розмірі,але не більше 2,5% від суми глав 1-9.При цьому ,якщо функції замовника виконує структурний підрозділ підприємства,яке утримується за рахунок основної діяльності , кошти на утримання служби замовника в зведений кошторис вартості будівництва не включаються, що визначається завданням на проектування;
б) витрати , пов’язані з проведенням тендерів , включаються тільки в обґрунтованому замовником розмірі, що визначається завданням на проектування , але не більш 0,2% загальної кошторисної вартості будівництва (від ітогу глав 1-9);
в) витрати , пов’язані з формуванням страхового фонду документації України, включаються в обгрукнтованому замовником разом з проектувальником розмірі , виходячи з об’єму документації , не більше 0,06% від ітогу глав 1-9, шо визначається завданням на проектування.
Наводжу лист Держбуду від 04.10.2000 №7/7-1010 «Про облік коштів на утримання служби замовника в кошторисній документації. Використання вказаних коштів виконується на підставі кошторисів доходів і витрат ,складених і затверджених в установчому порядку,пропорційно об’ємам виконаних робіт. При цьому витрати на виконання функцій замовника в залежності від етапів здійснення будівництва розподіляються:
- підготовчо-організаційний етап : вибір ділянки будівництва, складання договору на проведення проектно-вишукувальних робіт , надання вихідних даних для проектування ,отримання технічних умов і архітектурно - планувального завдання -15%;
- здійснення будівельно- монтажних робіт (ведення технічного нагляду за будівництвом , уточнення об’ємів виконаних робіт і проведення взаєморозрахунків , забезпечення об’єктів будівництва матеріалами і обладнанням поставки замовника -75%;
- введення об’єктів в експлуатацію ( здійснення контролю і технічного нагляду за своєчасним виконанням пусконалагоджувальних робіт , визначення балансової вартості об’єкту , участь в роботі робочої і приймальної комісії по прийманню і закінченого будівельного об’єкту-10%.
Із вищенаведеного Вам мабуть стало зрозуміло, що без зведеного кошторисного розрахунку (гл.1-9) неможливо прорахувати сумму коштів на технічний нагляд.
Крім того , уточнення об’ємів виконаних робіт , проведення взаєморозрахунків , визначення балансової вартості об’єкту –це обов’язок технічного нагляду, а не проектувальника
Виходячи з регламентів зведеного кошторису , зрозуміло, що кошти гл.10 «витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) не містять коштів на проектні роботи. За умови відсутності зведеного кошторисного розрахунку та за умови, що витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) не обгрунтовані Вами в розмірі,що не більше 2,5% від суми глав 1-9,
виникають сумніви в виконанні і наявності в Вас взагалі проектної або робочої документація на об’єкт, ь експертизи та акту обстеження технічного стану об’єкту для проектування, експертизи проектної документації та униможливлюють технічний нагляд. Також відсутній розрахунок та посилання на нормативні документи,об'єм будівельно-монтажних робіт (по номенклатурі робіт та затрат зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва , ітог глав 1-9, графа 8) по яких прорахована чисельність аппарату замовника ( інженерів технічного нагляду в кількості 3-х ).
Пов'язані документи:
Замовник
- Свод.сметный расч.по общежитию.PDF 15.08.2017 17:17
Дата подачі:
15.08.2017 09:36
Вирішення:
Дякуємо за увагу! Розглянувши Вашу вимогу щодо Тендерної документації на «Здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Капітальний ремонт гуртожитку Вищого навчального закладу комунальної форми власності «Маріупольського коледжу мистецтв» за адресою: вул. Італійська, 107А в м. Маріуполі» задовольняємо вашу скаргу і додаємо зведений кошторисний розрахунок
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні