Послуги зі збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19)Класифікація за ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 зі змінами. Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг викладена окремим файлом в річному плані.Класифікація за ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Ми, як Учасник із найнижчою ціною, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», звертались до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Уповноважена особа Замовника неправомірно відхиляє найвигіднішу пропозицію за результатами Аукціону. Адже, Уповноважена особа Замовника робить вигляд, начебто не розуміє на що який саме ТЗ видається свідоцтво про допущення ТЗ, а на який ТЗ не видається зазначене вище свідоцтво. Спеціально для Уповноваженої особи Замовника хочемо нагадати, що такі дії ведуть до відповідальності, а саме наступне:
Виникає висновок, що саме Уповноважена особа знаходиться у попередній домовленості із одним Учасником та може бути причасна до привласнення та розтрати майна шляхом зловживання службовим становищем. Майно у даному випадку – державні грошові кошти! Згідно із ст. 191 Кримінального Кодексу України,
2. Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем -
карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
3. Дії, передбачені частинами другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до восьми років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Також нагадаємо і іншу сторону відповідальності:
Саме з одним суб’єктом господарювання, Уповноважена особа Замовника має попередню домовленість, що є грубим порушенням Законодавства. Також, це перевищення службових повноважень. Згідно зі ст. 364 Кримінального Кодексу України, це є зловживання службовим становищем, що тягне за собою, арешт на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тож, Замовник повністю розуміючи свої дії, показує те, що не керується основним із принципів Публічних Закупівель. А саме – максимальна економія коштів!
Вимагаємо відмінити Рішення за протоколом про неправомірну дискваліфікацію Учасника «А-ЕНЕРГО», вимагаємо проведення неупередженого розгляду пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Ми не залишимо цю ситуацію без уваги! Якщо Замовник не відреагує на нашу вимогу, то обов’язково будуть надіслані скарги на адресу ДержаудитСлужби, Департаменту Охорони Здоров’я та відповідних контролюючих органів з проханням провести позапланову перевірку на дотримання Співробітниками вашої Установи чинного Законодавства у сфері поводження із небезпечними відходами та в цілому дотримання чинного Законодавства при виконанні своїх службових обов’язків.
Чому Замовник ігнорує вимоги Учасників? Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" Замовник повинен надати відповідь на вимоги на протязі 1 дня! Чому досі відсутній розгляд вимоги до цієї закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.08.2021 10:10
Вирішення:Шановний учасник!
Замовник не ігнорує вимоги Учасників, а саме ВАС. Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" Замовник повинен надати відповідь на вимоги не на протязі 1 дня, а не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Читайте пункт 14 статті 14 «Спрощенні закупівлі» Закону України «Про публічні Закупівлі».
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Вирішена
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:615d3ba1d3c2484b8b8d2342e25216ee
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "А-ЕНЕРГО", UA-EDR 40277858
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-10-001543-c.a1
Назва:Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» вважає рішення за ПРОТОКОЛОМ №441 від 26.08.2021р. таким, що не відповідає чинному Законодавству, суперечить ЗУ «Про публічні Закупівлі» та дискримінує Учасника в цілому. Учасник не погоджується з рішенням уповноваженої особи за ПРОТОКОЛОМ №441 від 26.08.2021р. з наступних підстав:
По-перше, Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано лист-роз’яснення щодо свідоцтва про допущення Транспортних Засобів.
Тож, роз’яснимо ще один раз. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O.
Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано тех.паспорт на транспортний засіб ТАТА LPT 613, д.н. АР1479НЕ. Уважно розглянувши цей документ (чого, мабуть, Замовник не зробив), можна побачити, що Транспортний засіб ТАТА LPT 613, д.н. АР1479НЕ не відноситься до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Тож, відповідно до вимог зазначених вище, свідоцтво про допущення транспортного засобу фізично не можливо отримати у відповідних державних установах.
На підставі вищезазначеного, додаємо офіційну відповідь із Міністерства внутрішніх справ України щодо відсутності необхідності отримання свідоцтва про допущення транспортних засобів на ТАТА LPT 613.
На якій підставі Замовник хоче бачити документи, які не передбачені навіть Законодавством?
По-друге, замовник чітко не аргументував на підставі чого ж була дискваліфікована пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО». Замовник тільки описав той момент, які документи надав документи та згадав Законодавство України. Аргументації на підставі чого відбулась дискваліфікація пропозиція відсутня у Протоколі №441.
Тож, вимагаємо уважно розглянути документи Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», неупереджено зробити розгляд пропозиції та відмінити рішення за Протоколом №441 від 26.08.2021р.!
Вирішення:Шановний учасник, детально ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник, може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Так, за тендерною документацією, а саме в додатку №2 оголошення «Технічні, якісні та кількісні вимоги для виконання послуг» зазначається вимога: надати інформацію про наявність у учасника Свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі та надати гарантійний лист про наявність свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг), свідоцтво має бути чинним на весь період надання послуг.
Згідно п.34 Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. №1001 – До внутрішніх та (або) міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів допускаються вантажні транспортні засоби, які відповідають вимогам пунктів 27 і 33 цих Ліцензійних умов, а також: мають свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів (для транспортних засобів, що здійснюють міжнародні перевезення небезпечних вантажів, - свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (тільки на транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, OX, AT та MEMU).
У складі пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" надано лише лист-роз'яснення, чому саме він не надає свідоцтва. В той час, як свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів у склади пропозиції - відсутнє.
Таким чином, учасник ТОВ «А-Енерго» не виконав вимогу Замовника, що спричинило відхилення його пропозиції.