• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотовідеокамера Canon EOS R Body, об’єктив до камери Canon RF 24-105mm f/4L IS USM OEM)

Предмет закупівлі: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотовідеокамера Canon EOS R Body, об’єктив до камери Canon RF 24-105mm f/4L IS USM OEM) з технічними характеристиками, наведеними нижче: 1. Фотовідеокамера* Canon EOS R Body** ( 1шт.) з наступними характеристиками: Виробник Canon Інші Недзеркальні зі змінними об'єктивами Canon (кэнон) Колір Чорний Матриця Тип матриці CMOS Розмір матриці 36х24 мм Кількість мегапікселів 30.3 Максимальний розмір кадру 6720x4480 Об'єктив Змінний об'єктив + (Canon RF) Фокусна відстань, 35-мм еквівалент Залежить від об'єктива Максимальна діафрагма Залежить від об'єктива Оптичний зум Залежить від об'єктива Мінім. дистанція фокусування, м (звич. режим) Залежить від об'єктива Мінім. дистанція фокусування, м (макрорежим) Залежить від об'єктива Параметри зйомки Чутливість ISO АВТО ISO 100-40000 Діапазон витримок 30-1/8000 Ручне фокусування Залежить від об'єктива Баланс білого Авто, 6 предустановок, ручний Серійна зйомка 8 кадрів / сек Експокорекція +/-3, 1/3 Експозамір Матричний, точковий, центрально-зважений Типи файлів JPEG, RAW Запис відео (розмір кадру) 3840x2160 (30fps) Формат відео MPEG-4, H.264 Оснащення Видошукач Електронний LCD-екран 3,2", 2100000 Екран Є Система стабілізації зображення Залежить від об'єктива Гніздо для зовнішнього спалаху Є Вбудований мікрофон Є Карти пам'яті SD (SDHC, SDXC) Інтерфейс підключення USB 3.1, Micro HDMI Живлення Li-Ion акумулятор Розміри 136 x 98 x 84 мм Маса 660 г Лінійка EOS R 2. Об’єктив до камери* Canon RF 24-105mm f/4L IS USM OEM)** (1шт.) з наступними характеристиками: Виробник Canon Інші Об'єктиви Canon (кэнон) Колір Чорний Загальні характеристики Байонет Canon RF Кути огляду 74°–19°20' / 53°–13° / 84°–23°20' Діаметр різьби для світлофільтру 77 мм Об'єктиви діаметр різьби для світлофільтру: 77 мм Вбудований мотор в об'єктиві Тобто, ультразвукової Фокусування Фокусна відстань 24-105 мм Інші Об'єктиви фокусна відстань: 24-105 мм Фокусна відстань 24-105 мм Мінімальна відстань фокусування 0.45 м Діафрагма Мінімальна діафрагма (F) F/22 Число пелюсток діафрагми 9 Інші характеристики Число груп елементів 14 Число елементів 18 Габарити Діаметр 84 мм Вага 700 г Довжина 107 мм Тип об'єктива Універсальний * Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару (сертифікат відповідності (якості) / декларація виробника, де вказується дата виготовлення та інші документи, передбачені чинним законодавством України). ** Прохання аналоги та еквіваленти не пропонувати. Товар новий, такий що не був у вжитку та не експлуатувався, без видимих недоліків, а саме пошкоджень, тріщин, подряпин. Товар сертифікований (якщо даний тип товару вимагає сертифікації) та мати відповідну технічну документацію.

Торги не відбулися

85 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 12:49 - 16.08.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тема 1

Номер: 4c29b63685254d0d9a540e639874a52c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-006162-a.a1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З повагою, повідомляємо, що умови закупівлі UA-2021-08-10-006162-a (СПРОЩЕНА/ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ) не порушують чинне законодавство України та не суперечать положенням Закон України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2021 12:11