• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39510000-0 Вироби домашнього текстилю

39510000-0 Вироби домашнього текстилю

Торги не відбулися

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 12:23 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога видалення пункту

Номер: 1bb75cdca3f04c5ab17e25887b388631
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-005700-a.a2
Назва: Вимога видалення пункту
Вимога:
Шановний замовник! У абз. 4 п. 7 «Загальні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації відображена Замовником наступна вимога до Учасника, а саме: «Учасник надає в складі тендерної пропозиції надає Державний реєстр потужностей операторів ринку». Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Пунктами 55) та 69) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» дано наступне визначення «оператор ринку харчових продуктів» та «потужності», а саме: - оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок; - потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів Преамбулою Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, цей Закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї. Отже, державній реєстрації потужностей операторів ринку підлягають потужності, які використовуються оператором ринку (виробником) при виробництві виключно харчових продуктів. Предметом закупівлі відповідно до Тендерної документації є «ВИРОБИ ДОМАШНЬОГО ТЕКСТИЛЮ Код ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю». Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що відповідно до законодавства України державній реєстрації підлягають виключно потужності оператора ринку, які використовуються виключно у виготовленні харчових продуктів. Таким чином, Учасник не може надати підтверджуючі документи щодо відображення (реєстрації) його потужностей в Державному реєстрі потужностей операторів ринку щодо виробництва предмета закупівлі «Виробів домашнього текстилю», оскільки така реєстрація не передбачена вимогами чинного законодавства. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога Замовника: «Учасник надає в складі тендерної пропозиції надає Державний реєстр потужностей операторів ринку» є такою, що порушує вимоги ст.ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо виключити із абз. 4 п. 7 «Загальні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації наступну вимогу (речення) до Учасника, а саме: «Учасник надає в складі тендерної пропозиції надає Державний реєстр потужностей операторів ринку».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було змінено Тендерну документацію, видалено абзац: "Учасник надає в складі тендерної пропозиції Державний реєстр потужностей ринку".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2021 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 1abe9840a86842e198ac46dd3d29d6ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-005700-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до абз. 19 підпункту 1.1.6 п. 1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Учасник зобов’язаний, зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Учасник в складі пропозиції також надає інформацію про підтвердження запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу. З огляду на це, Учасники надають наказ про запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу із зазначенням заходів та зазначенням назви нормативно-правового акту та переліку відповідних заходів і відповідальних осіб за це. Вказані вимоги протирічать вимогам законодавства про публічні закупівлі з огляду на наступне: Листа Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року розповсюджується виключно на Замовника та має рекомендаційний характер, оскільки у вказаному листі Мінекономрозвитку пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови, а не Учасникам, а тому вимога про наявність в Учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції та відповідальної особи є протиправною. Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 1236 від 09.12.2020 р, встановлено карантин та запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи, які повинні викуватись підприємствами незалежно від їх форм власності. Окрім, вказаною Постановою та жодним нормативно-правовим актом України не передбачено для підприємств, які здійснюють свою діяльність на території України, наявність запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу і призначення відповідальних осіб. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника, викладені абз. 19 підпункту 1.1.6 п. 1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації щодо етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель та запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу, не ґрунтуються на вимогах законодавства України та непередбачені ним, а є виключно бажанням Замовника, а тому такі вимоги Замовника не можуть бути включені до Тендерної документації, оскільки порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтуються на вимогам законодавства України. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити із абз. 19 підпункту 1.1.6 п. 1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації наступні речення (вимоги): «Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Учасник в складі пропозиції також надає інформацію про підтвердження запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу. З огляду на це, Учасники надають наказ про запровадження організаційних заходів для запобігання поширенню коронавірусу із зазначенням заходів та зазначенням назви нормативно-правового акту та переліку відповідних заходів і відповідальних осіб за це».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу як недійсну
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2021 10:01