-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Перелік , кількість, технічні вимоги до Товару зазначені в Додатку 1 Код ДК 021:2015 24455000-8 Дезінфекційні засоби
Завершена
27 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2021 12:14 - 17.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінації до учасників- не розгляд аналогів або еквівалентів
Номер:
ff83d3829749427cba97895cde95f4d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-10-005507-a.a1
Назва:
Видалення дискримінації до учасників- не розгляд аналогів або еквівалентів
Вимога:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів
Шановний Замовнику!
Відповідно Вашого Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Замовником вказано у додатку 1 : «Аналоги або єквіваленти не пропонувати». Цим Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель, адже обмежує коло учасників (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-005507-а).
Оскільки закупівля оголошена Замовником підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з Вашого боку процедури закупівель, де однією з ключових вимог до проведення закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Замовник зазначив конкретну назву дезінфікуючих засобів без можливості подання аналогів або еквівалентів.
Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме не розгляд аналогів або еквівалентів і є типовою дискримінацією учасників, тому що штучно значно звужує їх коло.
Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про
проведення закупівлі через систему електронних торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-005507-а) , якими передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналогів або еквівалентів засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданної вимоги, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2021 17:03
Вирішення:
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Замовник повідомляє, що під час підготовки оголошення про проведення спрощеної закупівлі керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципами закріпленими у статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2021 17:24