• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області по вул. Миколаївська , 12 корпус А в с. Парутине Очаківського району Миколаївської області

Завершена

873 673.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 368.37 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 11:15 - 18.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: a0b6ecd12b534e2f8453527f0f649e62
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-003915-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Парутинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області, 10.08.2021 року оголосив закупівлю щодо ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (ехнічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади). Ідентифікатор закупівлі – UA-2021-08-10-003915-а. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, через електронну систему, оприлюднено тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від «10» серпня 2021 року (далі – Тендерна документація). Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» реалізує своє право на подання скарги. 1.Відповідно до частини четвертої Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив, що: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: – відхилити таку вимогу; – погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Скаржник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», не згідний з такою вимогою Замовника, що не відповідає чинному законодавству, оскільки: Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Встановленням такої вимоги Замовник порушує наші права для участі у закупівлі, як потенційного учасника, адже, відповідно до абзацу 1 частини 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівлі одразу після завершення електронного аукціону. Відповідно дата розкриття тендерних пропозицій не відповідає та не може відповідати даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція вважається чинною з моменту завершення кінцевого строку подання пропозицій, адже її прийнято електронною системою закупівель. Замовником встановлено неправомірну та дискримінаційну вимогу, оскільки подати тендерну пропозицію зможуть лише ті учасники, що встановлять термін дії тендерної пропозиції з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає та порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник порушив вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункт четвертий ч. 1 статті 5 Закону чим позбавив потенційного учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» права на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушенням. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Замовник разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, в електронній системі, розмістив наступні файли - «Тендерну документацію», «Додатки до ТД», «Додаток №4 проект договору», «підсумкова відомість ресурсів», «Протокол ТК» та «зведена довідка ст..17» Проте, файл «зведена довідка ст..17» є пошкодженим та не відкривається. Відповідно до пункту 31 частини першої ст.. 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно частини першої ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Також, у частині третій ст.. 5 Закону зазначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, проте Замовником порушено дану норму та не забезпечено вільний доступ до всієї інформації про закупівлю, чим порушує права потенційних учасників та встановлює нерівність між ними. Тендерна пропозиція, як зазначено в пункті 32 частини першої ст.. 1 Закону, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, розмістивши пошкоджений файл «зведена довідка ст..17», Замовник порушив права потенційних Учасників, адже в даному файлі можуть бути встановлені додаткові вимоги до учасників, що в свою чергу призведе до некоректної тендерної пропозиції та дискваліфікації. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити не пошкоджений файл «зведена довідка ст..17», щоб в усіх Учасників була рівна можливість коректно підготувати тендерні пропозиції. 3. Відповідно до частини другої таблиці 5 Додатку №5 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу: Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до СС3, що видана ДАБІ України. Скаржник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», не згідний з такою вимогою Замовника, що не відповідає чинному законодавству та встановлює дискримінаційні вимоги, оскільки: Відповідно до предмету закупівлі, встановлено, що роботи будуть здійснюватися на «Технічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області по вул. Миколаївська , 12 корпус А в с. Парутине Очаківського району Миколаївської області», а також відповідно до Відомості обсягів робіт, розміщених Замовником, зазначені наступні найменування робіт та витрат: Локальний кошторис 2-1-1 на система пожежної сигналізації Локальний кошторис 2-1-3 на система керування евакуванням Відповідно до пункту 13 частини першої ст..7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України підлягають ліцензуванню. Відповідно до пункту 13 Переліку органів ліцензування Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2015 р. №609, Органом ліцензування щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України є ДСНС. Також, додатково повідомляємо, що Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду": – визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками", якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; – Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609; Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних учасників адже участь у закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають відповідну Ліцензію видану ДАБІ, яка взагалі не має відношення до даного предмету закупівлі. Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що є порушенням Закону. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства; Додатково надаємо Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Витяг з Ліцензійного реєстру ДСНС та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці як докази, що підтверджують факт статусу потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 02.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2021 15:55
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2021 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №20045-р-пк-пз від 02.09.2021 року внесено зміни до Тендерної документації в частині четвертій Розділ ІІІ та частині другій таблиці 5 Додатку 5 . Відповідна Документація викладена в новій редакції.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net