• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (коридору) Вереміївського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів по вул.Шкільна, буд.2, с.Вереміївка, Красилівського району, Хмельницької області (код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 - Капітальний ремонт і реставрація)

Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

408 672.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 043.36 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 11:11 - 14.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Рішення Замовника

Номер: 59db068b447742a5bf5dd9e506832794
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-003830-a.a1
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику. Вважаємо що дискваліфікація ПП Чепрембудмонтаж є безпідставною та по надуманим причинам. 1. Вимоги, щодо надання Реєстру документів в оголошенні до закупівлі немає. ( Вкажіть будь ласка абзац даної вимоги). 2. Вимогою щодо підтвердження досвіду було надання довідки яка містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі за договором (предмет договору), номер, дата та сума договору, назва (найменування) Замовника, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів, інформація що повного/часткового виконання договору. На підтвердження надається відповідна копія (скан-копія) аналогічного договору (не менше одного) з усіма додатками, актами (у разі повного виконання договору). А у разі часткового виконання робіт/надання послуг і підписання відповідних актів – акти на частину виконаних робіт/наданих послуг). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту. Обов'язком даної довідки є підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. ПП Чепрембудмонтаж надали документацію на три договори, до оформлення двох з яких в вас претензії не має. Тому вважаємо, що досвід виконання аналогічних договорів ми підтвердили в повному обсязі. Тому даний пункт не може бути причиною для дискваліфікації. Вказання суми 117000,00грн замість 116600,12грн є технічною опискою , що жодним чином не впливає на суть документу, тому ніяк не може бути причиною для дискваліфікації. 3. Щодо не надання додаткової угоди: згідно п. 5, ч2 ст. 17 Закону України про публічні закупівлі Замовник не може вимагати документів якщо вони знаходяться у відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому також це не є підставою для дискваліфікації. 4. Щодо довідки про захист довкілля, ПП Чепрембудмонтаж надали дану довідку. В якій вказано що ми гарантуємо захист довкілля при виконанні робіт , має на увазі спрямовування своїх дій на мінімізацію шкідливого впливу. ( Гра слів) Також в довідці вказано що ПП Чепрембудмонтаж дотримується положення щодо захисту довкілля згідно державного стандарту iso 14000. Саме головне, що згідно протоколу прийняття рішення уповноваженою особою Вереміївського будинку інтернату №39 від 5.08.2021 який є дійсним на 26.08.2021 було чітко вказано причини невідповідності пропозиції ПП Чепрембудмонтаж. В свою чергу переможцем визнано ФОП Кирильчук А.С. В оголошені Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) персональних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції та особи уповноваженої на підписання договору, а також із листами-підтвердженнями цих осіб, які містять відомості про те, що вказані особи повідомлені про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасники фізичні особи та фізичні особи-підприємці подають лист-підтвердження. В довідці ФОП Кирильчук А.С. 08 Лист згода на обробку персональних даних вказано обробку, використання, поширення, тобто ФОП Кирильчук не надав в складі пропозиції згоду на збирання, зберігання персональних даних, що вимагалось замовником, тому пропозиція ФОП Кирильчук А.С. не відповідає вимогам закупівлі. Крім того в календарному графіку виконання робіт ФОП Кирильчук вказує, що спочатку буде встановлено металопластикові перегородки, а тільки потім улаштування стяжки. Також ФОП Кирильчук А.С. в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає договір субпідряду №1 від 24.02.2021 року з ТОВ АГРОБУДГРУП, але згідно закупівлі, яку вказує ФОП Кирильчук як досвід виконання робіт, ніякої інформації немає про договір субпідряду, а це неможливо тому що в п. 5.4.3 договору №02/02 від 22.02.2021 між КП ХМЛДЦ Хмельницької міської ради та ТОВ Агробудгруп чітко вказано що підрядник може залучити субпідрядника тільки за письмовим погодженням із Замовником. Тому інформація про субпідрядника мала би бути опублікована. Також ТОВ Агробудгруп не вказували ФОП Кирильчук як субпідрядника при подані документації, а договір субпідряду було підписано через два дні. Об’єм робіт субпідрядника перевищує 20% від загального об’єму. Тобто, такі порушення як фіктивний договір і взагалі не підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ( тому що договір підряду №90 від 6.05.21 що надав ФОП Кирильчук в своїй пропозиції не є аналогічним до закупівлі, згідно вище вказаного договору відноситься до Код ДК 021: 2015:45420000-7 Столярні та теслярські роботи) ви як Замовник допускаєте, а описка і гра слів , що жодним чином не впливають на суть поданих документів приводить до дискваліфікації. Своїми діями Ви як замовник порушуєте як мінімум чотири з шести принципів здійснення закупівель (ст. 5 Закону України про публічні закупівлі) 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Згідно надуманих причин і не об’єктивного розгляду пропозицій втрачається 47788,12 грн держаних коштів. Прошу скасувати рішення згідно протоколу № 45 від 26.08.2021 і призначити переможцем по закупівлі ПП Чепрембудмонтаж.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога про усунення порушення № UA-2021-08-10-003830-a.a1, дата подання: 26 серпня 2021 21:27 розглянута. 1. В умовах оголошення наявна вимога щодо надання реєстру документів (див. останній абзац п. 14.7 «Зміст і спосіб подання пропозиції»: «У складі пропозиції повинен бути реєстр наданих документів, які подані Учасником»). 2. Вимогою щодо підтвердження досвіду було надання довідки яка містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі за договором (предмет договору), номер, дата та сума договору, назва (найменування) Замовника, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів, інформація що повного/часткового виконання договору. На підтвердження надається відповідна копія (скан-копія) аналогічного договору (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО) З УСІМА ДОДАТКАМИ, АКТАМИ (У РАЗІ ПОВНОГО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ). А у разі часткового виконання робіт/надання послуг і підписання відповідних актів – акти на частину виконаних робіт/наданих послуг). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту. ПП Чепрембудмонтаж самостійно вирішило, що має надати на підтвердження ТРИ договори, тому Замовником і розглядались ТРИ договори. А відтак подання двох договорів, до яких немає претензій, не свідчить про підтвердження інформації в довідці щодо трьох договорів. На підтвердження інформації в довідці, серед іншого, мали надатись АКТИ (У РАЗІ ПОВНОГО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ). Тому доданими актами не підтверджено заявлену суму в довідці. 3. Щодо не надання додаткової угоди роз’яснюємо наступне. На підтвердження інформації в довідці, серед іншого, мали надатись УСІ ДОДАТКИ. А тому ненадання усіх додатків не може свідчити про виконання даної умови Оголошення. Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником зазначено надання УСІХ ДОДАТКІВ до аналогічних договорів. Разом з цим в п.14.1. Оголошення Замовником зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього (окремих файлів) з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь в ній, повністю усвідомлюють зміст Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього (окремих файлів) та вимоги, викладені Замовником при підготовці спрощеної закупівлі. Будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог Оголошення в період уточнення інформації як від ПП Чепрембудмонтаж, так і від інших учасників не надходило, що останні повністю усвідомлюють зміст Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього (окремих файлів) та вимоги, викладені Замовником при підготовці спрощеної закупівлі, а відтак розуміють умову про надання УСІХ ДОДАТКІВ до аналогічних договорів. 4. Щодо довідки про захист довкілля, Замовником в умовах Оголошення вказано, що подається документ із заходами із захисту довкілля, яких учасник буде дотримуватися ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ УМОВА про те, що Учасник дотримується усіх заходів із захисту довкілля, що передбачені законодавством, СПРЯМОВУЄ СВОЇ ДІЇ НА МІНІМІЗАЦІЮ ШКІДЛИВОГО ВПЛИВУ ТА КОМПЕНСАЦІЮ ЗБИТКІВ У РАЗІ НЕДОТРИМАННЯ ТАКИХ ЗАХОДІВ ТА НЕСТИМЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИЗНАЧЕНУ ЗАКОНОДАВСТВОМ. ПП Чепрембудмонтаж такого не зазначило. Сподіваємось, що дане роз’яснення надасть Вам більш чітке розуміння причин невідповідності пропозиції ПП Чепрембудмонтаж умовам Оголошення про проведення даної закупівлі. 5. Щодо пропозиції переможця ФОП Кирильчука А.С., а саме згоди на обробку персональних даних роз’яснюємо, що відповідно до Закону України «Про захист персоальних даних» ОБРОБКА персональних даних - БУДЬ-ЯКА ДІЯ або СУКУПНІСТЬ ДІЙ, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Учасником надано згоду на ОБРОБКУ персональних даних, тому дана умова Оголошення ним дотримана. 6. Щодо заповнення календарного графіку Замовником жодних вимог не втсановлювалось . 7. Відповідно до умов Оголошення аналогічним буде вважатись договір НА ВИКОНАННЯ РОБІТ/НАДАННЯ ПОСЛУГ з капітального/поточного ремонту. Тобто ніде не зазначалось, що це не може бути договір субпідряду. Учасник надав відповідний договір НА ВИКОНАННЯ РОБІТ з капітального ремонту, тобто умова Оголошення дотримана. Правовідносини, які виникли/виникають/виникатимуть між КП ХМЛДЦ Хмельницької міської ради та ТОВ Агробудгруп чи між іншими суб’єктами господарювання не є предметом розгляду в межах даної закупівлі. Більш того, не є предметом розгляду даної закупівлі оприлюднення/неоприлюднення інформації (документів) іншим (іншими) замовником (замовниками) і оцінка ними пропозиції учасників 8. Відповідно до умов Оголошення аналогічним буде вважатись договір НА ВИКОНАННЯ РОБІТ/НАДАННЯ ПОСЛУГ з капітального/поточного ремонту. Тобто ніде не зазначалось, що необхідно вказувати код ДК ЄЗС 021:2015 чи будь-який інший код з будь-якого класифікатора. Учасник надав відповідний договір НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО ремонту, тобто умова Оголошення дотримана 9. Стверджуємо, що жодні принципи здійснення закупівель нами не порушено. Разом з цим роз’яснюємо, що у разі, якщо ПП Чепрембудмонтаж вважає, що замовником порушено принципи, здійснено необ’єктивний розгляд пропозицій, останній може з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Ваша вимога № UA-2021-08-10-003830-a.a1, дата подання: 26 серпня 2021 21:27 щодо скасування рішення згідно протоколу № 45 від 26.08.2021 року Замовником не задоволена з вищенаведених підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2021 11:29