• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам'яне марки ДГР (0-200)

Придбання предмету закупівлі згідно потреби

Торги відмінено

975 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2017 15:12 - 03.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги

Номер: 002ea81fbf934254bbd1f20ec65d2f0b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000791-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно ваших вимог тендерної документації,п.6.6.1. Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання як виробника найменування вугілля кам’яного (який відповідно визначається таким згідно документів, що подаються учасником згідно п. 6.6. та 6.7. цього Розділу) шляхом подання таким учасником у складі тендерної пропозиції копії спеціального дозволу на користування надрами згідно виду користування «видобування корисних копалин», виданого на зазначеного виробника, або копій документів дозвільного характеру, виданих такому виробнику, в тому числі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи із збагачування корисних копалин, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки), та дозволу на початок робіт по збагачуванню вугілля є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ!! оскільки дискримінують тих учасників, які не є виробниками вугілля та співпрацюють з посередниками. Документи являються власністю третіх осіб, які не мають взагалі ніякого відношення до процедури закупівлі. Цією вимогою вами грубо порушено всі принципи публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням) та обмежено конкуренцію. Вимагаємо змінити умови тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2017 16:06
Підтвердження вирішення: Відповідно до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) зазначено, в тому числі в п. 6.6, 6.7 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. Вимога тендерної документації, що передбачена пп. 6.6.1. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації не обмежує коло учасників лише виробниками або учасниками, які мають договірні відносини безпосередньо з виробником, а тому не є дискримінаційною, оскільки не передбачає собою вимоги надання копій документів, передбачених вищезазначеним пунктом, безпосередньо на ім’я учасника, який співпрацює з посередником. Згідно п 6.6. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження правового статусу суб’єкта господарювання, який визначається як офіційний представник, дилер, дистриб’ютор чи покупець від виробника, учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує наявність чинних договірних відносин між виробником кожного з найменувань товарів згідно цієї документації та його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем (щодо реалізації твердого палива від виробника, або купівлі твердого палива у виробника, тощо). Відповідно копії документів, що вимагаються згідно пп. 6.6.1. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, є також документальним підтвердженням статусу відповідно суб’єкта господарювання як виробника твердого палива, з яким оформлені відповідні договірні відносини. Крім того, Вами, як учасником, у запиті документально не доведено і не підтверджено неможливість надання у складі тендерної пропозиції копій документів, передбачених пп. 6.6.1. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. А також, виходячи зі змісту Вашого звернення, можна зробити висновок про те, що більшість документів, передбачених тендерною документацію по вказаному предмету закупівлі, є власністю третіх осіб, наприклад копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на марки вугілля, надання яких передбачено п. 6.7. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, або ж банківська гарантії та інші документи, надання яких передбачено частиною 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” тендерної документацїі. Також, надання вказаних копій документів обгрунтоване у зв’язку з необхідністю забезпечення якісним вугіллям Замовника, що є суспільно важливою установою. Крім того, вимога щодо надання відповідних документів є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про походження вугілля, унеможливлює придбання Замовником за бюджетні кошти вугілля, яке отримано незаконним шляхом, у тому числі злочинним, а так само в тому числі в межах дотримання вимог Закону України “Про санкції”. Отже, Замовник ніяким чином не намагався порушувати принципи, що передбачені ст.3 Закону. Наприклад, максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами оцінки, що проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель передбачає собою оприлюднення інформації Замовником в електронній системі закупівель щодо планування вказаної закупівлі відповідно до ст. 4 Закону та іншої інформації стосовно публічної закупівлі відповідно до вимог ст. 10 Закону. Також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій можлива лише після проведення електронного аукціону на предмет розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. Частина 2 статті 5 Закону роз'яснює, що під недискримінацією учасників слід розуміти і те, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом (Рішення Господарського Суду Хмельницької області від «15» червня 2017 р. Справа № 924/462/17).