• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Облаштування спортивного майданчика по вул. Космічна смт. Комишуваха Сєвєродонецького району Луганської області

Завершена

227 002.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 135.01 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 10:44 - 16.08.2021 10:36
Вимога
Вирішена

щодо необ'єктивного рішення уповноваженої особи замовника

Номер: 978bd1f0e9814a8ba2d1577da2ee54ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-003062-a.c1
Назва: щодо необ'єктивного рішення уповноваженої особи замовника
Вимога:
Протокол №19 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції ФОП Демченко О.В. з сумою 194999,00 грн. ВИРIШИЛА: 1. Відхилити пропозицјю учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи Облаштування спортивного майданчика по вул. Космічна смт. Комишуваха Сєвєродонецького району Луганської області ФОП ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИЮВИЧ з таких підстав: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Замовником було встановлено вимогу до учасників, щодо надання у склај пропозиції Графіку виконання робіт Учасником ФОП ”ДЕМЧЕНКО О.В. у складі своєї пропозицй надано файл «Графік виконання pобiт. PDF» 19 серпня 2021 23:16, який не відповідає Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 13.01.2009 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі- Наказ). Відповідно до п 1.3. Наказу: Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - договір), а також процедуру їх складання, зокрема: календарного графіка виконання pобiт, п лану фінасування будівництва, графіків передачі замовником підряднику проектної документації , матеріалів,устаткування, робочої сили. Відповідно до п 2.1 Наказу: Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Відповідно до п 2.4 Наказу: Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт Враховуючи вищезазначену інформацію, просимо надати обгрунтованого роз’яснення Протоколу №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2021 р. про визначення переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт тротуарного покриття скверу по вул.Суворова, м.Попасна Луганської області ( ДСТУ Б Д.1ю1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» учасника торгів – ФОП Карпов В.Б. – ПЕРЕМОЖЦЕМ. (Сума закупівлі 1241849,00 грн) ФОП Карпов В.Б. у складі своєї пропозиції надав « Календарний графік виконання робіт» аналогічний графіку Учасника ФОП ДЕМЧЕНКО О.В. який не відповідає Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 13.01.2009 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі- Наказ). « Календарний графік виконання робіт»PDF ФОП Карпова В.Б. та « Календарний графік виконання робіт»PDF ФОП Демченко О.В. додаю в документації для порівняння. В разі ігнорування моєї вимоги, ФОП Демченко О.В буде звертатися до Державної аудиторської служби. Вимагаю від замовника Протокол № 19 від 01.09.2021р. про відхилення пропозиції ФОП Демченко О.В. визнати помилковим!!!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення, щодо: «…просимо надати обгрунтованого роз’яснення Протоколу №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2021 р. про визначення переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт тротуарного покриття скверу по вул. Суворова, м. Попасна Луганської області ( ДСТУ Б Д.1ю1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» учасника торгів – ФОП Карпов В.Б. – ПЕРЕМОЖЦЕМ. (Сума закупівлі 1241849,00 грн). ФОП Карпов В.Б. у складі своєї пропозиції надав «Календарний графік виконання робіт» аналогічний графіку Учасника ФОП ДЕМЧЕНКО О.В. який не відповідає Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 13.01.2009 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі - Наказ).», повідомляємо наступне: Щодо роз’яснення Протоколу №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2021 р. про визначення переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт тротуарного покриття скверу по вул. Суворова, м. Попасна Луганської області ( ДСТУ Б Д.1ю1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» учасника торгів – ФОП Карпов В.Б. – ПЕРЕМОЖЦЕМ. (Сума закупівлі 1241849,00 грн): ПОПАСНЯНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. При проведенні закупівлі Замовник неухильно керується нормами ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ПОПАСНЯНСЬКОЮ МІСЬКОЮ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено спрощену закупівлю по предмету ДК 021:2015, код ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Облаштування спортивного майданчика по вул. Космічна смт. Комишуваха Сєвєродонецького району Луганської області ) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-003062-a) за адресою www.prozorro.gov.ua. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено ФОП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" з остаточною пропозицією 213224 грн. У ході розгляду пропозиції учасника ФОП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" було виявлено невідповідність його пропозиції вимогам, встановленим Замовником, про що зазначено у протокольному рішенні уповноваженої особи №19 від 01.09.2021 року, який оприлюднений на порталі Prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-10-003062-a. Жодного протоколу під №5 від 09.07.2021 р. в рамках цієї закупівлі Замовником оприлюднено не було, тому будь-які роз’яснення щодо вищезазначеного протоколу надати не можемо. Щодо календарного графіку, наданого ФОП Карпов В.Б. у складі своєї пропозиції: Замовником було проведено закупівлю: «Капітальний ремонт тротуарного покриття скверу по вул. Суворова, м. Попасна Луганської області», ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-06-22-012487-c, в рамках якої було підписано Договір з ФОП Карпов В.Б. У ході виконання робіт за вищевказаним договором, Замовником було встановлено, що відсутність конкретизації обсягів та послідовності виконання робіт в календарному графіку не дає Замовнику можливість в повному обсязі аналізувати ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення та оцінювати хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Саме тому, усвідомлюючи важливість того, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт, Замовником було прийняте рішення в наступних закупівлях більш детально підійти до цього питання та оцінювати відповідність календарного графіку Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 13.01.2009 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», для більш якісного контролю з боку Замовника ходу виконання робіт не тільки в цілому, але й поетапно. Додатково повідомляємо, що у відповідності до ч.11 Закону: Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Саме тому, ця імперативна норма не дає Замовнику право на використання прецедентів при розгляді пропозицій учасників. До того ж, хочемо зауважити, що в Україні відсутня прецедентна система права. Позиція Замовника в даному рішенні чітко кореспондується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021, в якій чітко зазначено: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги»
Статус вимоги: Задоволено