• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Електричні запасні частини до автотранспортних засобів.

Завершена

3 435 501.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 521.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2021 17:41 - 24.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в істотні умови договору

Номер: ca5974204b0145beae9c7bde3017f6a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-09-011841-a.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в істотні умови договору
Вимога:
Стосовно вимоги Замовника що: «У разі поставки товару іноземного походження, Постачальник зобов’язаний підтвердити походження товару копією вантажної митної декларації та/або сертифіката про походження товару чи іншого документа відповідно до чинного законодавства, що підтверджує походження товару, з обов’язковим зазначенням країни-виробника, які надаються при поставці товару» (п.4.81, 4.82 Проекту договору та Технічної специфікації). Сертифікат про походження товару – це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства. Він є підставою для надання суб’єкту зовнішньоекономічної діяльності преференції та пільг щодо сплати митних зборів у межах режиму найбільшого сприяння або іншого правового режиму. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці. (пункт 2 статті 36 Митного Кодексу). Випадки, коли подання сертифікату про походження товарів є обов’язковим, зазначені у статті 44 Митного кодексу. Стаття 44. Порядок підтвердження країни походження товару 1. Для підтвердження країни походження товару митний орган у передбачених законом випадках має право вимагати та отримувати оригінали документів про походження такого товару. {Частина перша статті 44 із змінами, внесеними згідно із Законом № 141-IX від 02.10.2019} 2. У разі переміщення товарів через митний кордон України країна походження товару заявляється (декларується) митному органу в обов’язковому порядку лише у разі, якщо це необхідно для застосування митно-тарифних заходів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, кількісних обмежень (квот), інших заходів економічного або торговельного характеру, що здійснюються в односторонньому порядку або відповідно до двосторонніх чи багатосторонніх міжнародних договорів, укладених відповідно до закону, або заходів, що здійснюються відповідно до закону для забезпечення здоров’я населення чи суспільного порядку, а також у разі, якщо в митного органу є підстави для підозри в тому, що товар походить з країни, товари якої заборонені до переміщення через митний кордон України згідно із законодавством України.) Запасні частини до автомобілів не є товарами при переміщенні яких через митний кордон України необхідно заявляти країну походження ( тобто надавати Сертифікат про походження товару). Таким чином, імпортери не отримають з країни постачання Сертифікат про походження товару та не надають його митним органам. Крім того, згідно пункт 2 статті 36 Митного Кодексу Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці, тобто не країна з якої імпортуються товари, а саме країна виробництва. Необхідно зазначити, що більшість запасних частин імпортуються в Україну не з країн їх виробництва, а з великих логістичних центрів, які розташовані зазвичай в інших країнах (наприклад ОАЕ, Польща, Німеччина, США та ін.), це унеможливлює отримання в цих країнах Сертифікатів про походження товару. Більшість постачальників ЗЗЧ до автомобілів в Україні не є прямими імпортерами цих запчастин, або можуть бути імпортерами декількох окремих торговельних марок, решту запчастин вони беруть вже на території України у інших постачальників, і в разі, якщо підтвердження країни походження було би обов’язковим, то вони все одно не мали би можливості надати сертифікати по усім товарам. Таким чином, виконання п. 4.8.1 та 4.8.2 проекту договору та відповідного пункту ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ є неможливим, надання відомостей про походження ЗЗЧ під час їх переміщення через кордон України не вимагається діючим законодавством, тому документи, які вимагає Замовник під час постачання отримати неможливо, в ЗУ «Про публічні закупівлі» не має посилань стосовна підтвердження походження товару. Вважаємо, що ці вимоги можуть бути доречні у разі, якщо в договорі передбачена можливість зміни вартості договору залежно від зміни курсу валют і якщо Постачальник вирішив скористатися цим правом. Зважаючи на вищезазначене просимо видалити вимоги про підтвердження походження товару з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В технічній специфікації тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено