• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

1 079 613.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 398.07 UAH
Період оскарження: 09.08.2021 16:13 - 25.08.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 033c3975fa154a659de6d00ac2fa17c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-09-010254-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
ТОВ «ЮРВИН» (далі - Товариство), основним видом діяльності якого є постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря, має намір стати учасником процедури закупівлі «ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води)», очікуваною вартістю 1 079 613,00 грн, ідентифікатор закупівл UA-2021-08-09-010254-a. Проте, за результатами аналізу тендерної документації Замовника, було встановлено наявність вимог до предмету закупівлі, які однозначно призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Додатком № 3 до тендерної документації, який має назву «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», визначені вимоги до предмету закупівлі, зокрема, по вимогам до джерела тепла та інших умов. Встановленні Замовником вказані вимоги, а саме: «Надавачу послуг необхідно забезпечити подачу теплопостачання та гарячої води (далі за текстом – теплової енергії) об’єкти замовника від джерела теплопостачання виконавця з врахуванням наявних потреб Замовника.» та вказує, що надавач послуг вивчає для забезпечення умов договору Технічні умови на приєднання об'єкта до мереж Замовника за критеріями, але при цьому не надає гарантовані теплотехнічні показники: - опалювану площу приміщення; - максимальне теплове навантаження; - діапазон регулювання теплопродуктивності; - максимальну температуру теплоносія на виході котла; - робочий тиск теплоносія; - забезпечення подачі теплоносія мережевим насосом із робочим тиском; - забезпечення подачі теплоносія підживлювальним насосом; - графік температури теплоносія в залежності від температури зовнішнього повітря. Крім того, відповідно до п.п. 5.2 та 5.9 проєкту договору, Замовником не надано Додаток 1 та Додаток 2 до даного договору. Наголошуємо на невідповідність нормативно-правових актів стосовно самого змісту проєкту договору. По-перше, в преамбулі вищезазначеного проєкту договору Замовник посилається на: «керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Законом України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. № 2633- IV, Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22 червня 2017 року№ 2119-VIII, Правилами користування теплової енергії затверджених Постановою КМУ від 03.10.2007р. № 1198, ДБН В. 2.5 – 67:2013, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, положеннями Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», а по змісту договору посилається на: «Закон України “Про житлово-комунальні послуги”», що суперечить умовам надання послуг по даній закупівлі. Закон України «Про житлово-комунальні послуги» регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг у відповідності до ч. 1 ст. 2 даного Закону. Пункти проєкту договору 4.11., 5.6.-5.10., 6.2.-6.6. , 7.1.-7.4., 8.3.-8.7. відповідають типовим договорам з індивідуальним, колективним споживачем, з власником будівлі про надання послуг з постачання теплової енергії для співвласників багатоповерхових будинків, власників будинків, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 830 від 21 серпня 2019 року «Про затвердження Правил надання послуг з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії». Крім того, дані типові договори визначені для постачання теплової енергії для потреб централізованого опалення. Постачання теплової енергії на об'єкт КЗ «Верхньодніпровська СЗШ № 5 І-ІІІ ст.» не є централізованим постачанням в розумінні даного терміну згідно ст.1 Закону України «Про теплопостачання». Для врегулювання відносин, що виникають у сфері теплопостачання та є обов'язковими для сторін при укладанні договору та врахування всіх істотних умов, прав та зобов'язань, учасники керуються Законами України «Про теплопостачання», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правилами користування теплової енергії, затверджених Постановою КМУ від 03.10.2007 р. № 1189, Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України № 71 від 14.02.2007 р. По-друге, п. 9.4. проєкту договору містить стару законодавчу базу щодо ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно із частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із зазначеного випливає, що технічні вимоги, складаються Замовником відповідно до специфіки предмету закупівлі та повинні мати належне обґрунтування. Таким чином, відсутність належного обґрунтування може свідчити про те, що встановлення Замовником таких вимог здійснюється лише з метою обмеження кола учасників. З огляду на зазначене, дії Замовника порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника (КЗ «Верхньодніпровська СЗШ 5 І-ІІІ ст.») внести зміни до тендерної документації, з врахуваннням вищезаначених зауважень із дотриманням чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.08.2021 00:01
Автор: ТОВ "ЮРВИН", Роман Осмоловський +380969140956 heat2021@ukr.net