• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рукавички

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Код НК 024:2019 56286 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні (рукавички нітрілові ,необпудровані, нестерильні UNEX 100 шт/уп.).

Завершена

83 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 416.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2021 16:00 - 13.08.2021 16:00
Вимога
Відхилено

щодо правильності оформлення ЦП

Номер: 7000b37042d541e480ae1e8e4a1d9c72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-09-009878-a.a2
Назва: щодо правильності оформлення ЦП
Вимога:
Неправильне оформлення цінової пропозиції веде до суттєвої помилки. Ви вказували щодо марки нітрилових рукавиць. А не всього списку, як вказав учасник. Це помилка у оформленні ЦП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, в документі “ЦП1960” учасник ТОВ "Містер папір" підтвердив відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі. Учасником була допущена технічна помилка, щодо позиції товару за кодом НК 024:2019, проте це не впливає на технічні, якісні, кількісні характеристики товару. У документі “ТХ 1961” учасник зазначив код НК 024:2019 за відповідною позицією товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо правильності заповнення Цінової пропозиції

Номер: 2e0aecc64c4a499f95b1776b23cdec2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-09-009878-a.a1
Назва: щодо правильності заповнення Цінової пропозиції
Вимога:
Доброго дня. У учасника ТОВ "Містер папір" в ціновій пропозиції де у Вас сказано "код НК 024:2019 56286 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні (_____________)** (**вказати найменування товару згідно цінової пропозиції)" Тобто треба було чітко вказати марку саме оглядових рукавиць. А не все найменування як вказав учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, в документі “ЦП1960” учасник ТОВ "Містер папір" підтвердив відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі. Учасником була допущена технічна помилка, щодо позиції товару за кодом НК 024:2019, проте це не впливає на технічні, якісні, кількісні характеристики товару. У документі “ТХ 1961” учасник зазначив код НК 024:2019 за відповідною позицією товару.
Статус вимоги: Відхилено