-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2021 15:19 - 21.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про відміну процедури закупівлі
Номер:
b157d8b7429946f7a1f698e508785538
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-09-001607-b.a2
Назва:
Вимога про відміну процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, а саме ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ. Доводемо до вашого відома, що: HP TPN-C139 - це модельний ряд ноутбуків компанії Hewlett-Packard, що й перелічив ФОП "РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у реєстрі 4 Технічна специфікація, а саме: "назва товару: портативний комп'ютер (ноутбук) HP (TPN-C139 (маркетингова назва HP 15 Laptop PC, HP 15s Laptop PC, HP Laptop 15x, HP 250 G8 Notebook PC, HP 250 G8, HP 256 G8 Notebook PC, HP 256 G8 (де на місці "Х" може бути від 1 до 21 цифри, літери, символа або пусто - маркетингові позначення) з обладнання радіодоступу." Цю інформацію можна перевірити на офіційному сайті компанії.
Відтак, ФОП "РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" зобов'язується поставити один з ноутбуків модельного ряду TPN-C139 що зазначив в дужках, але не зазначив саме який. (Зазначемо, що однієї тільки моделі HP 250 G8 декілька десятків модифікацій з різними технічними параметрами.)
Надалі, у реєстрі 4 Технічна специфікація, що надав ФОП "РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є тільки Технічне завдання Замовника за його підписом без зазначення конкретних характеристик пропонуємої моделі ноутбука та назви самої моделі з модельного ряду TPN-C139 та її артикулу, що суперечить загальним вимогам до оформлення тендерної документації, а саме технічної її частині та тендерної пропозиції. Особу увагу звертаємо на інстальовану операційну систему Windows 10 Pro, про яку немає слів ні в Тендерної пропозиції, ні в "Гарантійному листі про можливість постачання учасником товару" який надав ФОП Руденко С.О, де він начебто зазначив марку поставляємого товару.
Вимагаємо відміни процедури Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 16:08
Вирішення:
Шановний Учаснику. Уважно розглянувши Вашу повторну вимогу про відміну процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1) Відповідно до частини 7 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалось від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, шляхом надання зокрема: гарантійний лист, яким підтверджується можливість постачання учасником товару, що є предметом закупівлі, в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни визначених тендерною документацією, а також назву товару, виробника товару, що пропонується учасником, кількість, а також найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення тощо.
На виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист № 4/02 від 17.08.2021 про можливість постачання учасником товару, яка містить всю необхідну інформацію, відповідно до вимог тендерної документації, зокрема щодо назви товару, а саме «портативний комп'ютер (ноутбук) Notebook Computer HP». Додатково Учасником зазначено також модель товару, а саме TPN-C139, та перелік маркетингових назв, відповідно до документів Виробника. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо надання у складі пропозиції інформації щодо моделі та/або марки та/або маркетингової назви та/або артикулу товару тощо. Інформація, що підтверджує назву товару міститься у документах виробника, зокрема навіть у складі Вашої пропозиції надано Декларацію про відповідність від 10.08.2020 р. на цей самий товар, де Виробником чітко визначено назву товару, а саме Назва обладнання: комп'ютер персональний (ноутбук) (Notebook Computer). Таким чином Учасником ФОП РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у повному обсязі виконано зазначену вимогу, відповідно до умов тендерної документації.
2) Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасники, на підтвердження відповідності технічних характеристик пропонованих ними товарів, у складі пропозиції повинні були надати Технічне завдання (Додаток 6 до тендерної документації) за підписом уповноваженої особи учасника.
На виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано Технічне завдання № 4/01 від 17.08.2021, що цілком відповідає вимогам тендерної документації та містить підпис уповноваженої особи учасника, чим підтверджується відповідність технічних характеристик пропонованого товару вимогам Замовника та гарантується виконання Учасником визначених технічних вимог. Жодних інших вимог, зокрема щодо зазначення у Технічному завданні конкретних характеристик пропонуємої моделі ноутбука та/або назви самої моделі з модельного ряду TPN-C139 та/або її артикулу тощо тендерна документація не містить. Також, у Технічному завданні, що надано у складі тендерної пропозиції Учасника, підтверджується наявність попередньо інстальованого та активованого ліцензійного програмного забезпечення, а саме: операційної системи Windows 10 Pro. Таким чином Учасником ФОП РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у повному обсязі виконано зазначену вимогу, відповідно до умов тендерної документації.
3) Також нагадуємо, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Таким чином, відповідно до вимог Закону, питання, що містяться в Вашій вимозі, ніяким чином не можуть бути підставою для відміни торгів. Подальше висування Вами вимог, які суперечать діючому законодавству України, може бути розцінено, як спроба вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вище зазначене, Замовник не має жодних підстав для відміни процедури закупівлі, Вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту наявності таких підстав, у зв'язку з чим Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про відміну процедури закупівлі
Номер:
926aedec3176408faff34f01c7aeae1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-09-001607-b.b1
Назва:
Вимога про відміну процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику. Взагалі зрозуміло, для чого ця закупівля, тому що 2 ФОПа вийшли з однаковими документами та зовсім не зрозуміло що вони пропонують. Який ноутбук? є там операційна система чи ні? Перший ФОП перелічив всі що є ноутбуки в одній довідці. Що він пропонує?
Пропонуємо Вам скасувати процедуру, видалити всі дискримінаційні вимоги, в іншому випадку, ми будемо звертатися до органів влади та правоохоронних органів з метою перевірки цієї закупівлі з Заявою про злочин про ряд умисних злочинних дій з метою нецільового використання бюджетних коштів та порушення чинного законодавства при проведені тендерної закупівлі.
Ми будемо вимушені вимагати: 1.Притягти до відповідальності Замовника за умисне порушення чинного законодавства 2,Перевірити фактичне поставлений товар на його наявність та походження, а також наявність ліцензійного програмного забезпечення.
Нагадуємо:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Різновидом недобросовісної конкуренції є дискредитація суб'єкта господарювання, а саме - поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання (ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2021 12:04
Вирішення:
Шановний Учаснику. Уважно розглянувши Вашу вимогу про відміну процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1) Ви стверджуєте, що «2 ФОПа вийшли з однаковими документами та зовсім не зрозуміло що вони пропонують.» Проте товар, що пропонується до постачання, визначено в технічних специфікаціях, що надані учасниками у складі своїх пропозицій, відповідно до вимог тендерної документації, а вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту з цього питання та не зрозуміло, що ви маєте на увазі під «однаковими документами», у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
2) Ви стверджуєте, що не зрозуміло «Який ноутбук? є там операційна система чи ні? Перший ФОП перелічив всі що є ноутбуки в одній довідці. Що він пропонує?». Якщо під «першим ФОПом» ви маєте на увазі учасника, пропозиція якого зараз знаходиться на розгляді ФОП "РУДЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", то повідомляємо, що у складі його пропозиції інформація, яку ви піддаєте сумніву, наявна у повному обсязі, зокрема зазначено, що їм пропонується до постачання портативний комп’ютер (ноутбук) Notebook Computer HP TPN-C139 з інстальованою операційною системою Windows 10 Pro. Вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту з цього питання, до того ж Замовником відповідно до умов Тендерної документації передбачено витребування примірника(-ів) обладнання від учасника тендеру до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в технічному завданні, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
3) Ви вимагаєте «Притягти до відповідальності Замовника за умисне порушення чинного законодавства», проте Вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту порушення чинного законодавства Замовником, через що Ваша вимога є спробою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель відповідно до вимог Закону.
4) Ви стверджуєте, що «Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Різновидом недобросовісної конкуренції є дискредитація суб'єкта господарювання, а саме - поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання (ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»).». Звертаємо Вашу Увагу, що під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було виявлено невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та наявність підстав, встановлених частиною першою статті 17 Закону; невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; а також невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого Вашу пропозицію було відхилено. Вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту наявності недобросовісної конкуренції, зокрема щодо поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання.
Також повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Підтверджуємо здійснення закупівлі за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, розроблення тендерної документації у відповідності до вимог Закону та не відсутність жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник не має жодних підстав для відміни процедури закупівлі, Вами не наведено та/або документально не підтверджено жодного факту наявності таких підстав, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні