• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ, ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо

Торги не відбулися

1 805 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 025.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2021 13:27 - 21.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного обрання переможця

Номер: 612fff769f13445a8307b35957014f70
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-09-005868-a.c1
Назва: Щодо неправомірного обрання переможця
Вимога:
Відділом освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) 09 серпня 2021 р. була оголошена тендерна процедура закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) згідно ідентифікатора закупівлі UA-P-2021-08-09-005925-a, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua. 08 вересня 2021 року о 08 год. 52 хв. було прийнято рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 12 засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «08» вересня 2021 року) про визначення переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» з ціною 1 764 187,02 грн з ПДВ грн., тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника відкритих торгів. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. від 19.09.2019р. (далі за текстом – Закон) однією з підстав прийняття Замовником тендерної пропозиції Учасника, є відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації Замовника. Шановний Замовнику, вважаємо, що при перевірці розрахунку ціни тендерної пропозиції зазначеного учасника згідно переліку критеріїв та методики оцінки, Замовником невірно отримано позитивне значення маржі, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. Так, відповідно до переліку змін до тендерної документації, а саме внесених до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, Замовник встановив, що маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника). Розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Р = ∑ (Ni план * Ц середньозв. * (1+М/100) + Ni план * Т транспорт.)* 1,2, грн з ПДВ де, Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH) Ni план – плановий обсяг закупівлі природного газу для відповідного об’єкта Замовника - 95 тис. м. куб. Ц середньозв. –Середньозважена ціна природного газу, яка для даної закупівлі становить – 15 338,7487499 за 1 тис. м .куб. без ПДВ ( визначена як середньозважена ціна на природний газ за результатами електронних біржових торгів на Українській енергетичній біржі» станом на 04.08.2021 року ресурс серпня 2021 року - 13 110,0416666 грн без ПДВ по умовах післяплати, за даними розміщеними на веб-сайті https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/natural-gas/medium-and-long-term-market/?y_w=2021&m_w=08&d_w=04#weighted з врахуванням індикатора коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 17 %). Т транспорт. - тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи на сьогодні за 1000 кубічних метрів на добу на перед (без ПДВ). Відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3013. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника). При цьому, якщо здійснити розрахунок запропонованої ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» тендерної пропозиції правильно, значення маржі буде від’ємним (1 764 187,02 = 95,000 х 15 338,7487499 х (1 + М/100) + 95,000 х 136,58)/1,2; М = - 0,00000000261), що не відповідає вимогам вищевказаного пункту тендерної документації Замовника торгів. Зазначена позиція підтримується пп. 1.3 ч. 1 Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4576-р/пк-пз від 10.03.2021 року номер оголошення UA-2021-01-28-000764-а. На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» підлягає відхиленню на підставі аб. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. від 19.09.2019р. як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. На Вашу вимогу UA-2021-08-09-005868-a.c1 від 08.09.2021 р. повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення», ціни на товари, які призначені для реалізації на внутрішньому ринку України, встановлюються виключно у валюті України, якщо інше не передбачено міжнародними угодами, ратифікованими Україною та постановами Кабінету Міністрів України. За результатами аукціону система розкриває дані щодо ціни тендерних пропозицій учасників та встановлюється найбільш економічна ціна тендерної пропозиції в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка, у разі визначення Учасника переможцем, і стає надалі ціною договору про закупівлю. Замовник не має технічної можливості приймати участь у процесі оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику тендерну пропозицію з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції, а замовник не може її змінювати. Виходячи з наведених положень нормативних документів у Замовника відсутні підстави та повноваження здійснювати перевірку розрахунку складових ціни тендерної пропозиції Учасника іншим чином, ніж відповідно до встановлених нормативно вимог – у числовому значенні, що відповідає національній валюті з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми). Окрім того, тендерна документації не містить окремих вимог до порядку заокруглення цифр, зазначених після коми.
Статус вимоги: Відхилено