• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони з використанням нарізної вогнепальної зброї)

Завершена

445 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 454.40 UAH
Період оскарження: 06.08.2021 16:27 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога щодо вогнепальної зброї

Номер: 07ed0852092f491f82211ccf08685bcf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-011414-a.a1
Назва: Незаконна вимога щодо вогнепальної зброї
Вимога:
У документації встановлена вимога про наявність спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання зберігання та використання яких здійснюються суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.13 №97 та табельної вогнепальної зброї відповідно до нормативних актів, які передбачають їх придбання, зберігання, облік, перевезення, та використання. Крім того, скрізь по документації наявні посилання про надання послуг з вогнепальної зброї. Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації щодо наявності вогнепальної відомчої зброї і видалити посилання про вогнепальну зброю скрізь по тендерній документації і проекті договору!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державне бюро розслідувань (та його територіальні управління) є правоохоронним органом та здійснює досудове розслідування в кримінальних провадженнях відносно високопоставлених посадових осіб, які мають значні фінансові та інші ресурси. З метою забезпечення належної охорони цих кримінальних проваджень, речових доказів по ним та відомостей, що містять державну таємницю необхідна охорона об’єктів ДБР з нарізною вогнепальною зброєю. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну гвардію України» військовослужбовці Національної гвардії України за виключної необхідності мають право особисто або у складі підрозділу застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на органи військового управління, військові містечка Національної гвардії України, військові колони, транспорт Національної гвардії України, об’єкти, що охороняються Національною гвардією України, жилі приміщення, приміщення державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також звільнення їх у разі захоплення. Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення. З огляду на зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено