• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).

Завершена

25 316 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 582.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2021 15:47 - 06.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Наявність дискримінаційних вимог

Номер: b8e0d7550d4b46f2b0091c2743493b84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-06-010647-a.a1
Назва: Наявність дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації в новій редакції встановлено наступне: «Наявності не менше двох автотранспортний засобів для реагування (далі - транспорту реагування) обладнаних засобами відповідно до наказу МВС України від 18.04.2013 № 375 кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності транспортних засобів, а саме: оригінали свідоцтва реєстрації транспортних засобів, фото власного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують учасника (Постанова КМ України від 18.11.2015 р. № 960); дозволи (видані МВС України) видані учаснику на встановлення світових сигналів на транспорт реагування; довідки (отриманих від відповідного обласного правління) про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405) (не менше двох); документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на транспортні засоби, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо інші транспортні засоби реагування не належать учаснику, то на підтвердження права власності учасником надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: договір оренди (у разі оренди) або договір реагування учасника з іншим охоронним підприємством з усіма додатками». Виклад даних умов тендерної документації ускладнює їх розуміння оскільки Вами вимагається надання документів, що підтверджують наявність 2 одиниць власної техніки і інших транспортних засобів реагування, які не належать учаснику. Встановлені вимоги є дискримінаційними оскільки Вами вимагається наявність власних транспортних засобів реагування в той час як транспортні засоби можуть бути орендовані або залучені на підставі договорів про надання послуг. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. В противному випадку дискримінаційні вимоги будуть оскаржені до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вивчивши Вашу вимогу вважаємо зазначити про наступне. Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону. Зокрема, вимогами частини першої ст. 16 цього Закону, встановлює, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Звертаємо увагу, що у вимогах Тендерної документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до вас або інших Учасників, з огляду на наступне. Водночас, зі змісту вказаного кваліфікаційного критерію, Учасники на підтвердження відповідної кваліфікації можуть на власний розсуд надавати документи, що свідчать про наявність як власного так і орендованого транспорту або договору реагування з іншим охоронним підприємством, що підтверджує законне використання транспорту у своїй господарській діяльності, та тих які будуть злучені до виконання послуг. Крім цього, згідно з п. 5, 7 Розділу ІІІ так і п.1, 2, Розділу 1 Додатку №3 до Документації, Замовник визначає та надає можливість будь - якому Учаснику залучити співвиконавців/субпідрядників. Разом з цим, зауважимо, що у зв’язку із спеціалізованою специфікою предмета закупівлі та сфери надання послуг, діяльність суб’єктів господарювання потребує ліцензії, з охорони та врегульована відповідними законами. Так, правове регулювання охоронної діяльності визначається Законом України «Про охорону діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (далі – Закон № 4616-VI), який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Цей Закон регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності /ч.1 ст. 3 Закон 4616-VI/ Відповідно абз. 11 ст. 1 Закону № 4616-VI встановлює, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Крім цього, частиною п’ятою ст. 6 цього Закону транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Обладнання засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами та отримання відповідних дозволів на транспорт реагування, регулюється відповідними нормативними актами, які вказані у Тендерній документації. Отже зміст абз.10 на арк.. 42 та продовження арк. 43 Додатку №4 до Документації не є дискримінаційним так як надає можливість всім суб’єктам господарювання, що повинні мати ліцензію на охорону діяльність, мати у власності, оренді або в інший не заборонений законодавством спосіб користуванні транспортні засоби, що використовується як транспорт реагування. Відтак, рекомендуємо уважно вивчити тендерну документацію. Виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Отже вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено